Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza vysokoškolských sportovních klubů v České republice
Gálová, Ivana ; Kubernát, Jan (oponent) ; Drnek, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je analyzovat vybrané vysokoškolské sportovní kluby v České republice. Práce je zaměřena především na možné způsoby financování těchto klubů a jejich porovnání.
Organizace sportovně hudební akce ,,bm(X)treme fest 2010"
Čermák, Roman ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Honzárek, Tomáš (oponent)
Název: Organizace sportovně-hudební akce ,,bm(X)treme fest 2010" Cíle práce: Cílem mé bakalářské práce je analyzovat nedostatky při pořádání sportovně-hudební akce ,,bm(X)treme fest 2010" a vytvořit návrhy na jejich odstranění. Metody: Pro dosažení cílů jsem zvolil jako vhodné metody SWOT analýzu pro rozbor silných a slabých stránek, odhad příležitostí a hrozeb akce, elektronické dotazování a interview. Výsledky: Práce poukazuje na možnosti, jak zefektivnit pořádání sportovně-hudebního festivalu a dále se vyvarovat chybám z minulých ročníků. Klíčová slova: SWOT analýza, elektronické dotazování, interview, sportovní management, sponzoring a marketing.
Marketingový mix volejbalového klubu Aero Odolena Voda
Hons, Michal ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Marketingový mix volejbalového klubu Aero Odolena voda Cíle práce: Zhodnocení současného marketingového mixu klubu, pomocí SWOT analýzy zjistit slabé a silné stránky klubu, ze získaných podkladů navrhnout podklady k zlepšení marketingového mixu. Metoda: Použití kvalitativních metod jako je interview a zároveň kvantitativní metody jako je dotazování, dále použití SWOT analýzy, práce se sekundárními daty. Výsledky: Budou navrženy úpravy jednotlivých částí marketingového mixu, které by měly vést k jeho celkovému zlepšení. Navrhované změny budou předloženy vedení, které se dále rozhodne jak s nimi naloží. Klíčová slova: Marketing, marketingový výzkum, marketingový mix, sport Management, SWOT analýza, firemní identita, dotazník
Vedení a řízení vybraných fotbalových klubů a specifika jejich fungování
Podzimek, David ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Freisler, Tomáš (oponent)
Nedávné oddělení českých fotbalových klubů účastnících se dvou nejvyšších soutěží pod křídla nově vzniklou Ligovou fotbalovou asociaci (LFA) vyvolalo řadu otázek. Tento krok je obecně považován jako významný směrem ke zvýraznění rozdílů mezi profesionální a amatérskou oblastí fotbalu v naší zemi. Cílem této diplomové práce bylo pomocí praktického výzkumu prováděného ve dvou vybraných klubech demonstrovat odlišnosti a shodné rysy v řízení a vedení takovýchto typů sportovní organizace. Jako zástupce profesionální sféry posloužil prvoligový FK Jablonec, představitelem amatérského pole se stal FK Loko Vltavín. Na základě zjištěných poznatků pak došlo k porovnání obou dvou klubů v různých aspektech jejich komplexního fungování. Z toho byly vyvozeny obecné principy a specifika pro obě kvalitativní úrovně. Výsledky prokázaly značný vliv zejména klubové ekonomiky a aktuálního soutěžního prostředí, které se navzájem ovlivňují a určitým způsobem determinují úroveň všech ostatních oblastí, kterým se lidé z managementu klubu věnují.
Doping a management ve vrcholovém sportu
Frydrychová, Zita ; Nekola, Jaroslav (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Doping a management ve vrcholovém sportu Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit názory stěžejních představitelů vrcholového sportu, tj. vrcholných sportovních funkcionářů a vrcholových sportovců, k dopingu, kteří vzhledem ke svému postavení a ke svým rolím mohou mít k této problematice odlišné postoje. Metody: V práci byly z důvodu zvolení smíšeného výzkumu použity dvě metody pro sběr dat. Konkrétně se jedná o metodu dotazníkového šetření a metodu polostrukturovaného rozhovoru. Smíšený typ výzkumu byl zvolen z důvodu hlubšího proniknutí do dané problematiky. V práci byla nadále využita i metoda analýzy či komparace a to převážně pro shromáždění dostatečných informací pro vznik teoretických východisek práce. Výsledky: Výsledky smíšeného výzkumu jsou interpretovány ve výsledcích výzkumného šetření této diplomové práce. Výsledky této práce zjistily názor stěžejních představitelů vrcholového sportu, sportovních manažerů a vrcholových sportovců, k dopingu. Výsledky mohou nadále sloužit jako základ pro budoucí výzkumy v této oblasti, například při srovnávání sportovní společnosti s laickou veřejností, tedy zda jedinci, kteří projevují více ochoty při užívání dopingu, mají jiný postoj ke svému tělu a zdraví, než jedinci, kteří tuto ochotu neprojevují. Klíčová slova: doping, management,...
Management sportovní akce - Princeton-Blairstown Center
Jelínková, Jana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Management sportovní akce - Princeton-Blairstown Center Cíle: Cílem bakalářské práce je na základně silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb navrhnout konkrétní opatření, které by vedlo ke zlepšení organizace Princeton-Blairstown Center v následujících letech. Metody: Jako hlavní výzkumná metoda byla použita případová analýza. K vypracování této analýzy bylo uskutečněno zúčastněné pozorování, analýza dokumentů, polo- strukturovaný a nestrukturovaný rozhovor. Na základě těchto metod byla vypracována SWOT analýza, která ukazuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby Princeton-Blairstown Center. Výsledky: Analýza ukázala, že tábor Princeton-Blairstown Center byl organizačně zvládnutou akcí jen s drobnými problémy. Tábor je přidruženou organizací k Princeton University, tudíž část financí pro tábor plyne z univerzity či jejích nadací. Přednostmi Princeton - Blairstown Center je především lanové centrum, jedinečné prostředí, výjimečnost v širokém okolí a díky tomu má každoročně se zvyšující počet účastníků. Pro následující roky je velmi důležité udržovat dobrý vztah s univerzitou, starat se o pozemky, udržovat jezero v dobrém stavu, snažit se najít sponzory a zlepšit svou propagaci. Klíčová slova: Management, sportovní management, manažer, sportovní akce, projektový management,...
Marketingový mix volejbalového klubu Aero Odolena Voda
Hons, Michal ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Marketingový mix volejbalového klubu Aero Odolena voda Cíle práce: Zhodnocení současného marketingového mixu klubu, pomocí SWOT analýzy zjistit slabé a silné stránky klubu, ze získaných podkladů navrhnout podklady k zlepšení marketingového mixu. Metoda: Použití kvalitativních metod jako je interview a zároveň kvantitativní metody jako je dotazování, dále použití SWOT analýzy, práce se sekundárními daty. Výsledky: Budou navrženy úpravy jednotlivých částí marketingového mixu, které by měly vést k jeho celkovému zlepšení. Navrhované změny budou předloženy vedení, které se dále rozhodne jak s nimi naloží. Klíčová slova: Marketing, marketingový výzkum, marketingový mix, sport Management, SWOT analýza, firemní identita, dotazník
Organizace sportovně hudební akce ,,bm(X)treme fest 2010"
Čermák, Roman ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Honzárek, Tomáš (oponent)
Název: Organizace sportovně-hudební akce ,,bm(X)treme fest 2010" Cíle práce: Cílem mé bakalářské práce je analyzovat nedostatky při pořádání sportovně-hudební akce ,,bm(X)treme fest 2010" a vytvořit návrhy na jejich odstranění. Metody: Pro dosažení cílů jsem zvolil jako vhodné metody SWOT analýzu pro rozbor silných a slabých stránek, odhad příležitostí a hrozeb akce, elektronické dotazování a interview. Výsledky: Práce poukazuje na možnosti, jak zefektivnit pořádání sportovně-hudebního festivalu a dále se vyvarovat chybám z minulých ročníků. Klíčová slova: SWOT analýza, elektronické dotazování, interview, sportovní management, sponzoring a marketing.
Management sportovní akce O Pražský soudek 2011
Švec, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Management sportovní akce O Pražský soudek 2011 Cíle práce: Popisná analýza mezinárodního fotbalového turnaje O Pražský soudek, prezentace silných a slabých stránek a na základě vlastních zkušeností vytvořit návrhy na jeho zdokonalení. Metody: Popisná analýza, SWOT analýza, interview. Výsledky: Práce představí náhled do organizační struktury a stručný návod, jak podobnou akci uspořádat. Najde chyby při organizaci a přinese závěry a doporučení pro organizátory akce. Klíčová slova: Sportovní management, organizace sportovní akce, popisná analýza, SWOT analýza, interview, sponzoring

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.