Název: Marketingový mix volejbalového klubu Aero Odolena Voda
Překlad názvu: Volleyball club Aero Odolena Voda marketing mix analysis
Autoři: Hons, Michal ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; firemní identita; Marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; sport Management; SWOT analýza; corporate identity; Marketing; marketing mix; marketing research; questionnaire; sports management; SWOT analysis

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/53850

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-323145


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet