Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Organizace sportovně hudební akce ,,bm(X)treme fest 2010"
Čermák, Roman ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Honzárek, Tomáš (oponent)
Název: Organizace sportovně-hudební akce ,,bm(X)treme fest 2010" Cíle práce: Cílem mé bakalářské práce je analyzovat nedostatky při pořádání sportovně-hudební akce ,,bm(X)treme fest 2010" a vytvořit návrhy na jejich odstranění. Metody: Pro dosažení cílů jsem zvolil jako vhodné metody SWOT analýzu pro rozbor silných a slabých stránek, odhad příležitostí a hrozeb akce, elektronické dotazování a interview. Výsledky: Práce poukazuje na možnosti, jak zefektivnit pořádání sportovně-hudebního festivalu a dále se vyvarovat chybám z minulých ročníků. Klíčová slova: SWOT analýza, elektronické dotazování, interview, sportovní management, sponzoring a marketing.
Organizace sportovně hudební akce ,,bm(X)treme fest 2010"
Čermák, Roman ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Honzárek, Tomáš (oponent)
Název: Organizace sportovně-hudební akce ,,bm(X)treme fest 2010" Cíle práce: Cílem mé bakalářské práce je analyzovat nedostatky při pořádání sportovně-hudební akce ,,bm(X)treme fest 2010" a vytvořit návrhy na jejich odstranění. Metody: Pro dosažení cílů jsem zvolil jako vhodné metody SWOT analýzu pro rozbor silných a slabých stránek, odhad příležitostí a hrozeb akce, elektronické dotazování a interview. Výsledky: Práce poukazuje na možnosti, jak zefektivnit pořádání sportovně-hudebního festivalu a dále se vyvarovat chybám z minulých ročníků. Klíčová slova: SWOT analýza, elektronické dotazování, interview, sportovní management, sponzoring a marketing.
Odměny a tresty ve výchovných ústavech a v rodině dětí s nařízenou ústavní výchovou
Honzárek, Tomáš ; Jedličková, Michaela (vedoucí práce) ; Vařeková, Jitka (oponent)
Název: Odměny a tresty v Dětském domově se školou v Jihlavě System of incentives and penalties at the reform school in Jihlava Cíle práce: Cílem diplomové práce je zjistit, zda v hodnocení chování dětí dětských domovů se školou převládá metoda odměňování, jestli odměny zde využívané jsou pro děti opravdu odměnou, zda systémy hodnocení chování jsou dětmi přijímány kladně. Také mě zajímá problematika posuzování výchovného působení rodičů dětí dětských domovů se školou, opět z pohledu dětí. Zaměřím se na výchovná opatření, která byla v rodině nejčastěji používána, ale především na pohled vychovávaných na toto působení a na jejich srovnání s výchovnou aktivitou v ústavu. Metoda: Výzkum jsem prováděl formou dotazni'ku, který jsem předložil celkem 106 respondentům. Co se týká vzorku respondentů, jak již bylo uvedeno, jejich počet byl 106, z toho 77 chlapců a 29 dí- vek. Průměrný věk byl15 let 6 měsíců; průměrná doba umístění mimo rodinu 2 roky 5 měsíců. Nejmladšímu respondentovi bylo 12let, nejstaršímu 16let 5 měsíců. Nejkratší doba umístění mimo rodinu byla 2 měsíce, nejdelší 13let. 76 respondentů bylo žáky základní školy a 30 respondentů bylo žáky zvláštní školy. Výsledky: Z vyhodnocení dat je patrné že systémy hodnocení chování jsou dětmi příznivě přijímány. Přiblížili jsme si jednotlivé formy...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.