Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  začátekpředchozí52 - 61  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Inovace marketingové strategie mezinárodních atletických závodů ve skoku vysokém
Douchová, Tereza ; Kotyza, Petr (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro Beskydskou laťku. V teoretické části je definována terminologie marketingu a marketingové strategie. Praktická část je zaměřena na samotný návrh marketingové strategie. Nejprve jsou zjištěna potřebná data, která slouží jako podklad pro analýzu současného stavu propagace a komunikace Beskydské laťky. V další fázi je práce zaměřena na vlastní návrhy řešení, jak zefektivnit marketingovou strategii této akce. Na základě výsledků analýzy je proveden návrh modernizace marketingové strategie.
Návrh modernizace marketingové strategie Českého atletického svazu
Hlavatá, Michaela ; Žirovnický, Antonín (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh marketingové strategie Českého atletického svazu. První část práce definuje teoretická východiska, objasňuje terminologii marketingu a marketingové strategie. V praktické části jsou zjišťovaná potřebná data, na jejichž základě je provedena analýza současné komunikace a propagace. Výsledky analýzy slouží jako podklady pro návrhy modernizace marketingové strategie.
Inovace marketingového plánu mezinárodních atletických závodů ve skoku vysokém
Douchová, Tereza ; Kotyza, Petr (oponent) ; Blahutková, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu pro Beskydskou laťku. V teoretické části je definována terminologie marketingu. Praktická část je zaměřena na samotný návrh marketingového plánu pro Beskydskou laťku. Nejprve jsou zjištěna potřebná data, která slouží jako podklad pro analýzu současného stavu propagace a komunikace Beskydské laťky. V další fázi je práce zaměřena na vlastní návrhy řešení, jak zefektivnit marketingový plán a marketingovou komunikaci této akce. Na základě výsledků analýzy je proveden návrh zlepšení marketingového plánu.
Model sportovních služeb v elektronickém obchodování
Moťka, Pavel ; Marvan, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá otázkou nástrojů elektronického obchodování. Ve své první části se zaměřuje na vymezení termínu elektronické obchodování a na analýzu základních vztahů v elektronickém obchodu, současných trendů a budoucí perspektivy elektronického obchodování. Poznatky získané v první části práce jsou pak využity v druhé části práce, která analyzuje obchodní společnost působící v oblasti sportovních služeb. Na základě analýzy je pak představen návrh implementace nových prvků (e-shop, e-learning) do již existujícího informačního systému, které zvyšují konkurenceschopnost společnosti, podporují marketingové snahy a dále pomáhají propagovat předmět podnikání společnosti.
Marketing communication of a chosen sport club
Marko, Martin ; Průša, Přemysl (vedoucí práce)
Sport je doménou, kde se zachází s nemalými finančními částkami, a kde je marketing čím dál důležitějším faktorem úspěchu. Tato práce popisuje, hodnotí a nabízí doporučení ohledně marketingové komunikace největšího klubu české extraligy, kterým je HC Sparta Praha. Na základě výzkumu, který probíhal formou dotazníku, autor zhodnotil marketingovou komunikaci HC Sparty Praha jako převážně efektivní s prostorem ke zlepšení. Kromě toho, jako sekundární cíl, autor vymezuje cílovou skupinu pro marketingovou komunikaci a to na základě demografických znaků. Co se týče teoretických poznatků, v práci je shrnutá teorie marketingu s důrazem na komunikaci a sportovní prostředí. V teoretické části autor pracuje s publikacemi autorů, jako jsou Karlíček, Čáslavová nebo Pitts a v analytické se pak opírá zejména o informace poskytnuté přímo představitelem HC Sparty Praha Janem Rachotou.
Komparace marketingových strategií SK Dynamo České Budějovice a FK Olympie Týn nad Vltavou
Brom, Josef ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Brom, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá sportovním marketingem - konkrétně komparací marketingových strategií profesionálního fotbalového klubu a amatérského fotbalového klubu krajské úrovně. V práci jsou nejprve charakterizovány jednotlivé formy komerčních komunikací a specifika sportovního marketingu, poté jsou zde představeny kluby SK Dynamo České Budějovice a FK Olympie Týn nad Vltavou včetně jejich marketingových strategií. V rámci práce bylo provedeno terénní šetření zaměřené na vnímání klubu svými vlastními fanoušky. Výsledky terénního šetření byly také komparovány s výsledky terénního šetření bakalářské práce stejného autora s cílem posoudit vliv amatérského marketingového oddělení FK Olympie Týn nad Vltavou na vnímání tohoto klubu.
Marketingový plán SK Dynamo České Budějovice
Kramář, Jan ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Kafka, Ivan (oponent)
Cílem bakalářské práce je detailní marketingová situační analýza současného marketingového plánu klubu. Na základě marketingové situační analýzy bude navržen marketingový plán, který může klubu sloužit jako podklad pro písemné zpracování.
Marketing communication of golf in CR and SR
Tomčová, Zuzana ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Polišenský, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je analýza jednotlivých marketingových komunikací používaných v golfu v České a Slovenské republice, taktéž analýza marketingových činností dvou vybraných golfových hřišť, prostřednictvím kterých jsi udržují svoje postavení mezi konkurencí. V teoretické části jsou zpracovány základní pojmy marketingu, sportovního marketingu, marketingové komunikace a její jednotlivé formy v rámci sportu v České a Slovenské republice. Tématem praktické části je rozbor aktivit a následující doporučení do budoucna ve dvou analyzovaných golfových hřištích.
Limity cenové politiky Organizačního výboru Mistrovství světa v klasickém lyžování
Kožíšková, Jana ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá organizací Mistrovství světa v klasickém lyžování v Liberci v roce 2009, jež patřila k největším sportovním akcím, které se dosud konaly v České republice. Práce bude pojednávat zejména o problematice zvolení vhodné cenové strategie u vstupného na lyžařský šampionát, neboť se na toto téma vedly rozsáhlé diskuze.
Marketingová komunikace AC Sparta Praha
Jůzová, Michaela ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Křivda, Tomáš (oponent)
Tato práce pojednává o marketingové komunikaci českého prvoligového fotbalového klubu AC Sparta Praha. V práci jsou popsány jednotlivé komunikační směry: fanoušci, obchodní partneři, média a zaměstnanci. Nějvětší pozornost je věnována komunikaci s důrazem na fanoušky. V závěru je zhodnocení komunikační strategie klubu a doporučení pro efektivnější komunikaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   začátekpředchozí52 - 61  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.