Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 132 záznamů.  začátekpředchozí113 - 122další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Regulace marketingové komunikace
BENDOVÁ, Kristýna
Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo navrhnout změny v regulaci marketingové komunikace v rámci rozhlasového vysílání, které by doplňovaly dosavadní legislativní úpravy a Kodex reklamy. Vlastní návrhy a doporučení zohledňovaly nebezpečnost marketingové komunikace pro řidiče a byla navrhnuta na základě analýzy regulačních norem z oblasti marketingové komunikace, realizovaného dotazníkového šetření a řízených rozhovorů se zástupci nejposlouchanějších rozhlasových stanic v Jihočeském kraji.
Sponzoring ve společnosti adidas ČR s.r.o.
Laštovičková, Zdeňka ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá sponzorskou strategií společnosti adidas jak z lokálního, tak globálního pohledu. Cílem práce je zhodnotit sponzorskou strategii společnosti adidas a navrhnout vhodná opatření, jak přispět k lépe fungujícímu sponzoringu společnosti adidas ČR s.r.o. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První teoretická část práce je věnována definici sponzoringu, jeho cílů, výhod, forem a druhů. Druhá kapitola představuje společnost adidas AG. Další část práce je zaměřena na sponzorskou strategii společnosti adidas AG a adidas ČR s.r.o. Práce analyzuje sponzorované portfolio sportovních týmů, jednotlivců a událostí. Závěrečná část diplomováově práce ověřuje zjištěné výsledky skrze dotazníkové šetření. Na základě těchto dat jsou navrhnuty doporučení a změny ve sponzorské strategii společnosti adidas ČR s.r.o.
Ekonomika sprtovní akce
Francke, Michal ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Diplomová práce zpracovává téma ekonomiky sportovních akcí. Podrobněji jsou v praktické části popsány tři různé sportovní akce: Mácháčský pohodář, Jablonecký běh do pohody a Tygří skiatlon. Na každé z nich je názorně ukázána jedna ze specifických činností vedoucí k zorganizování středně velké sportovní akce (od 100 do 500 účastníků). Hlavním cílem práce je detailně poodhalit problematiku organizace, financování a propagace sportovní akce a tím poskytnout budoucím čtenářům návod pro uspořádání události podobného charakteru. Práce se podrobněji věnuje problematice organizace s pomocí projektového managementu, což umožňuje vhodně skloubit obsáhlý soubor činností. Dalším úkolem je analyzovat a vyhodnotit ekonomický dopad vybrané sportovní akce na region, ve kterém je pořádána. Výsledkem této analýzy nakonec bylo potvrzení hypotézy, že menší až středné velké sportovní akce, ve zkoumaném případě Mácháčský pohodář, mají relevantní ekonomický dopad na oblast, ve které jsou uspořádány. Za relevantní je v práci považován dopad o velikosti alespoň desetinásobku rozpočtu akce.
Financování sportovního odvětví v ČR
Bednářová, Hana ; Hálek, Miroslav (vedoucí práce) ; Takáčová, Hana (oponent)
Práce se zabývá historií a vývojovými modely ve financování profesionálního evropského sportu, charakteristickými znaky modelů a odlišnostmi v rámci České republiky. Řeší problematiku různých druhů příjmu a jejich odlišný vliv na zdanění, příjmovou strukturu společností působících ve sportu, především v ledním hokeji a fotbale, a odlišné hodnocení ekonomických ukazatelů od ostatních podnikatelských subjektů a také odlišné zobrazování položek v rámci účetnictví. Zaměřuje se také na změny ve financování v souvislosti s vývojem situace kolem loterijní společnosti Sazka a.s. Cílem práce je kvantifikovat význam sponzoringu a využití reklamy ve sportu a ukázat financování sportovní společnosti na konkrétním příkladu hokejového klubu HC Slavia Praha a.s
Hodnocení vybrané PR kampaně
Olivová, Linda ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
OLIVOVÁ, Linda, Hodnocení vybrané PR kampaně, bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze, Vedoucí bakalářské práce Ing. Jitka Odehnalová, Ph.D., Praha 2012, 34 s. Bakalářská práce za použití teorie public relations analyzuje a vyhodnocuje PR kampaň události Drum & Walk 2, kterou pořádala společnost H.E.A.T. Program jako PR událost, který měl nabídnout veřejnosti spojení produktu s zážitkem a tím zlepšit celkovou image značky. Cílem práce je analýza použitých PR nástrojů, především media relations, které byly použity před a po události a následně pak zhodnotit jejich dopad na image značky. Sledovanými činiteli budou jak vztahy se zákazníky, tak s obchodními partnery. Jmenovitě půjde o změnu návštěvnosti fitness center, které nabízejí H.E.A.T. Program a změnu poptávky po strojích MaxerRunner, které se využívají právě při tomto cvičení. Práce je rozdělena do tří části. V první, teoretické, jsou popsány základní pojmy z oblasti public relations. Především jde o vztahy s médii, sponzorování a PR události. Jsou zde objasněny metody analýzy dopadu pomocí Pyramidového modelu PR průzkumu. Při analýze je přihlédnuto k Barcelonským pricipům, které zveřejnila Asociací PR Agentur jako doporučení pro měření PR. Druhá, analytická část práce popisuje koncept události Drum & Walk a příslušných prvků komunikačního procesu jako jsou cílové skupiny, cíle, komunikační kanály, sponzoring a organizace události. Dále je zde analýza komunikačního procesu podniku spolu se všemi publikovanými tiskovými zprávami, u kterých je následně provedena analýza z pohledu teorie. Třetí, návrhová část vychází z analytické části a jsou zde popsány dopady PR kampaně na image vztahy se zákazníky a obchodními partnery a image firmy. Dále jsou zde doporučení a poznatky, ke kterým autorku vedlo vypracování této bakalářské práce.
Komunikační strategie uvedení nového produktu na trh
Przyczko, Jan ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové komunikační strategie v oblasti automobilového průmyslu. Teoretická část práce se zabývá vymezením teorie marketingové komunikace zahrnující strategii a nástroje komunikačního mixu. Praktická část práce se věnuje charakteristice společnosti Mercedes-Benz Česká republika s.r.o. a návrhu marketingové komunikace na základě marketingové situační analýzy, analýze vnějšího a vnitřního prostředí.
Marketing nekomerčního projektu: Ladronkafest
Niklová, Magdalena ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Vocel, Marek (oponent)
Tématem této bakalářské práce je Marketing nekomerční ho projektu Ladronkafest. Práce se soustředí na charakteristiku nekomerční sféry, rozdíly mezi komerčními a nekomerčními trhy, subjekty na nich operující a základní pojmy, problémy a překážky, se kterými se na poli nekomerční sféry marketéři setkávají. Cílem je prozkoumat marketingová východiska pro praktické využití nástrojů marketingové a komerční komunikace v neziskové sféře. V praktické části se pak soustředí na konkrétní nekomerční projekt Ladronkafest, festival volného času, sportovně-kulturní event, na kterém popisuje aplikaci marketingových nástrojů v praxi. Soustředí se na komunikační strategii tohoto projektu a hodnotí efektivitu zvolených nástrojů komunikace. Práce se dále věnuje prostoru, který projekt poskytuje neziskovým organizacím pro vlastní marketingovou prezentaci, problematice sponzorských vztahů a přináší hodnotná zjištění ohledně důsledků a přínosů plynoucích z dalších vztahů sponzorského typu, jakou jsou mediální či barterová partnerství.
Zhodnocení sponzoringových aktivit partnerů seriálu závodů Kolo pro život
Hájková, Lucie ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Adam, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá sportovním sponzoringem a to konkrétně zhodnocením sponzoringových aktivit partnerů seriálu závodů horských kol Kolo pro život. První kapitola teoretické části vysvětluje pojem sponzoring a různé druhy sponzoringu. Druhá kapitola se zabývá sportovním sponzoringem, strategií a efektivností. V praktické části začínající třetí kapitolou představuji seriál závodů Kolo pro život. Čtvrtá kapitola se soustředí na vybrané partnery seriálu, kde analyzuji jejich motivy partnerství, cíle, marketingové aktivity, cílové skupiny atd. V páté kapitole ověřuji dvě hypotézy, které jsem si vymezila před výzkumem. Na závěr navrhuji vylepšení do budoucna.
Alokační model projektu Miss Sport
Kyselý, Ondřej ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Steinich, Michal (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvoření alokačního modelu pro projekt Miss Sport. Jedná se o platformu, která má vytvořit prostor pro efektivní získání sponzorů pro sportovkyně, které se tohoto projektu zúčastní. Výsledkem je rozhodovací strom, u něhož je největší přednost v přehlednosti a rychlosti rozhodování. Jedním z úkolů je analyzování nejdůležitějších kritérií, která jsou nezbytná k segmentaci sportovkyň. Součástí je i souhrn aspektů, které jsou pro sponzoring důležité, ale do alokačního modelu nebyly přímo začleněny. Výzkumný cíl je zaměřen na posouzení atraktivity sportovkyň, jako jednoho z prvků, který berou v úvahu potencionální sponzoři.
Podnikatelský plán tanečního studia
Minařík, Martin ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Práce se zabývá problematikou přípravy podnikatelského plánu a je rozdělena do dvou hlavních částí. V první jsou popsány nejdůležitější zásady pro přípravu jakéhokoliv podnikatelského plánu s nastíněním teoretické problematiky. Druhá část je praktickou aplikací obecných zásad na přípravu podnikatelského plánu nově otevíraného tanečního studia. V podnikatelském plánu je kladen důraz na vytvoření konkurenceschopné nabídky, identifikaci největších zdrojů hrozeb pro daný podnik, vytvoření finančního plánu a navíc je v něm sestavena nabídka pro potenciální sponzory. Při přípravě podnikatelského plánu byly použity metody expertního odhadu, benchmarkingu a dotazníkového šetření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 132 záznamů.   začátekpředchozí113 - 122další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.