Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sponzoring ve společnosti adidas ČR s.r.o.
Laštovičková, Zdeňka ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá sponzorskou strategií společnosti adidas jak z lokálního, tak globálního pohledu. Cílem práce je zhodnotit sponzorskou strategii společnosti adidas a navrhnout vhodná opatření, jak přispět k lépe fungujícímu sponzoringu společnosti adidas ČR s.r.o. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První teoretická část práce je věnována definici sponzoringu, jeho cílů, výhod, forem a druhů. Druhá kapitola představuje společnost adidas AG. Další část práce je zaměřena na sponzorskou strategii společnosti adidas AG a adidas ČR s.r.o. Práce analyzuje sponzorované portfolio sportovních týmů, jednotlivců a událostí. Závěrečná část diplomováově práce ověřuje zjištěné výsledky skrze dotazníkové šetření. Na základě těchto dat jsou navrhnuty doporučení a změny ve sponzorské strategii společnosti adidas ČR s.r.o.
Analýza sítě gastronomických zařízení v regionu Hořovicko
Laštovičková, Zdeňka ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá kvantitativní analýzou sítě gastronomických zařízení ve vybraných lokalitách regionu Hořovicko. Pozornost je soustředěna na kvalitativní vyhodnocení stavu v městysi Komárov, kde bylo uskutečněno dotazníkové šetření zkoumající názory a potřeby obyvatel ohledně gastronomických provozů. Práce zkoumá pojmy gastronomie a společné stravování. Z hlediska cestovního ruchu je představen region Hořovicko a jeho hlavní atraktivity.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.