Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 750 záznamů.  začátekpředchozí524 - 533dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Aktuální trendy v bezkontaktním placení, přínos Apple a analýza trhu ČR včetně preferencí spotřebitelů
Novák, Vladimír ; Schlossberger, Otakar (vedoucí práce) ; Čarný, Ján (oponent)
Hlavním cílem této práce je metodou analýzy prozkoumat současné trendy v bezkontaktním placení a následně je implementovat na český trh. V rámci tohoto cíle se práce zabývá i jednotlivými wearable, tedy nositelnými zařízeními. Na tomto základě je dále pracováno v aplikační části, kde je jedním z vedlejších cílů práce zjištění preferencí spotřebitelů na trhu ČR. Jedním z vedlejších cílů je také shrnutí historie platebních karet a v rámci sociologického aspektu nalezení jisté analogie v zavádění novinek v platební oblasti směrem k současným trendům v bezkontaktních metodách. Zároveň jsou v rámci vedlejších cílů definovány stěžejní předpoklady podob platebního styku pro uplatnění se na trhu. Následující část se zaměřuje na elektronický platební styk. Konkrétně se zabývá trendy v elektronickém platebním styku, které ke své realizaci nevyžadují fyzickou přítomnost karty nebo čipu. Dále jsou analyzovány alternativní cesty v současných platebních metodách, konkrétně peer-to-peer platformy. Na těchto platformách je založena sdílená ekonomika, která rovněž představuje zajímavý potenciál pro možný rozvoj platební oblasti. Kapitola alternativních metod bezhotovostního styku je zakončena analýzou digitálních měn. Hypotézou této diplomové práce je, zdali může mít společnost Apple vliv na oblast bezkontaktních plateb a jakým způsobem může celý sektor ovlivnit. Součástí hypotézy je tvrzení, že se společnosti Apple podaří změnit oblast bezkontaktních plateb, tak jako se tomu stalo v hudebním průmyslu s iTunes a následně v telekomunikačním průmyslu díky revolučnímu zařízení iPhone. Možný přínos společnosti Apple je definován metodou deskripce. Možný přínos služby Apple Pay je charakterizován metodou logické dedukce na základě předchozích vztahů mezi jevy. V závěru práce jsou pomocí kvantitativní metody výzkumu, konkrétně prostřednictvím dotazníkového šetření, vyhodnoceny preference spotřebitelů v ČR a zároveň je vyhodnocena hypotéza možného přínosu Apple pro oblast bezkontaktních plateb.
Strategie komunikace značky Huawei na sociálních sítích
Slavičínský, Jaroslav ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je provést analýzu komunikace značky Huawei na sociálních sítích a srovnání s konkurenční značkou Samsung. Následně bude vytvořena komunikační strategie, která bude sloužit jako doporučení pro značku Huawei, jak komunikovat na sociálních sítích. Práce je rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsán význam marketingu na internetu a speciálně na sociálních médiích. Dále je v ní obsažena charakteristika vybraných sociálních sítí. Praktická část obsahuje samotnou analýzu komunikace, srovnání se značkou Samsung a doporučenou strategii vedoucí ke zlepšení komunikace značky Huawei v prostředí sociálních médií.
Application of online reputation management for accommodation facilities
Martinková, Petra ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Telyčková, Radka (oponent)
Cieľom práce je analýza používania sociálnych sietí a nástrojov pre správu online reputácie ubytovacími zariadeniami. Informácie potrebné pre analýzu boli získané z dotazníkového šetrenia, ktorého sa zúčastnili štvorhviezdičkové a päťhviezdičkové hotely v Prahe. Rovnako bolo autorkou prevedené porovnanie nástrojov pre správu online reputácie, ktoré sú v súčasnosti na trhu dostupné. Po podrobnej analýze sú vyvodené závery a odporúčania, ako môžu ubytovacie zariadenia efektívne komunikovať na sociálnych sieťach a rovnako efektívne riadiť svoju online reputáciu, ktorá je v súčasnosti pri výbere vhodného ubytovacieho zariadenia hosťom veľmi dôležitá.
Možnosti a podmínky použití nástrojů pro analýzu chování zákazníků na sociálních sítích
Horák, Vít ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Diplomová práce se zabývá bezplatnými nástroji, které mohou být použity k analýze koncových zákazníků drobných, malých a středních e-commerce podniků na sociální síti Facebook, za účelem zvýšení jejich konkurenceschopnosti na této sociální síti. Teoretická část je zaměřena na definování klíčových pojmů, rozlišuje typy sociálních médií a popisuje současnou situaci sociálních sítí ve světě i v České republice z pohledu uživatelské oblíbenosti a pro Českou republiku také ještě z hlediska podniků. Dále se teoretická část zabývá možnostmi, které poskytují sociální sítě SME podnikům se zaměřením na sociální síť Facebook a taktéž identifikuje různé typy analytických nástrojů, které mohou být použity pro účely sledování a analýzy zákazníků. Na začátku praktické části je krátce uvedena společnost Dobrutka.EU s.r.o. provozující elektronický obchod pro koncové zákazníky. Poté je prezentována analýza průzkumu o tom, jak SME společnosti, které provozují nejlepší české elektronické obchody, přistupují ke sledování a analýze jejich činnosti a zákazníků ze sociální sítě Facebook. Následně je řešen výběr vhodných nástrojů pro SME společnosti, které jsou analyzovány v předposlední kapitole. Na konci praktické části je na základě skutečností uvedených v předchozích kapitolách přistoupeno k praktickému uplatnění poznatků na facebookové prezentaci společnosti Dobrutka.EU prostřednictvím návrhu a pilotního nasazení vhodných postupů a analytických nástrojů, jejichž efektivnost byla na konci kapitoly zhodnocena. Hlavním přínosem práce je zjištění a ověření bezplatných nástrojů i efektivního způsobu, který umožňuje podrobně analyzovat vlastní zákazníky dokonce také drobným společnostem a díky tomu efektivněji dosahovat kladných hospodářských výsledků také v případech rozvíjejících se facebookových prezentací.
Podpora marketingu pomocí sociálních sítí
Vaněk, Jiří ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Cílem diplomové práce "Podpora marketingu pomocí sociálních sítí" je vytvořit obecnou sérii doporučení pro redakce časopisů a podobných periodik, jak postupovat při komunikaci na sociálních sítích. Tato doporučení jsou poté aplikována na konkrétní titul, časopis Exkluziv. Praktická část obsahuje představení a analýzu jeho komunikace na sociálních sítích. Na základě analýzy komunikace časopisu Exkluziv a analýzy jeho konkurence je vypracován návrh na zlepšení využívání sociálních sítí v rámci komunikačního mixu zmíněného periodika. Teoretická část popisuje možnosti online marketingu a online PR se zaměřením na sociální média a sítě.
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání v autoservisech
Mischaniuk, Mykhailo ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Tato diplomová práce řeší problematiku používání sociálních sítí v oblasti autoservisu. Hlavním cílem je strukturovaným způsobem poskytnout doporučení pro byznys jak lépe využít tyto sítě pro dosažení lepší konkurenceschopnosti. Tato práce je rozdělená do tří částí. První, teoretická část, dává základní popis těchto sítí a jejich statistiky. Tato část také pokrývá základní nástroje, které můžeme použít pro analýzu a údržbu sociálních sítí. Druhá, analytická část, se zabývá konkurenční analýzou ve sféře autoservisu a dává základní přehled nejpopulárnějších sociálních sítí na ruském internetu. Třetí, praktická část, poskytuje strukturovaný pohled na hlavní aspekty chování a údržby sociálních sítí. Tato část zahrnuje popis těchto různých aspektů a doporučení, která dávám pro konkrétní autoservis.
Návrh marketingové strategie ve společnosti Imperium Finance
Petrovič, Marko ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Internetový marketing je v současnosti jednou z nejdůležitějších složek marketingu. Avšak internetový marketing jako celek je mnohem důležitější než pouhý webdesign, pouhá optimalizace pro vyhledávače (SEO) nebo pouhá PPC reklama. Většina firem si donedávna vystačila s webovými stránkami a tím byla jejich prezentace na internetu hotová. Nicméně internet je jednou z nejrychleji se rozvíjející technologií současnosti a každým rokem roste počet jeho uživatelů. Neustále se objevují nové technologie, které umožňují lepší uživatelský komfort a které také přinášejí nové způsoby prezentace a propagace. Většina společností udělá chybu již na začátku a podcení přípravu, neznají své cíle, zákazníky nebo konkurenci. Internetový marketing je proces. Obsahem tohoto procesu je poznání, analýza, návrh, realizace a nakonec i ověření, zda bylo dosaženo cílů organizace. V teoretické části je definován internetový marketing a jeho výhody oproti offline marketingu. Stručně je zde shrnuta historii a hlavní milníky internetového marketingu, které formovaly jeho současnou podobu. Dále jsou popsány současné trendy internetového marketingu a detailněji rozebrány vybrané nástroje internetového marketingu a nástroje pro vyhodnocení úspěšnosti kampaní. V praktické části se zabývám návrhem marketingové strategie ve společnosti Imperium Finance s.r.o. Hlavním cílem práce je zanalyzovat požadavky společnosti Imperium Finance s.r.o., z analýzy vyvodit konkrétní závěry a navrhnout marketingovou strategii, která podpoří vizi a strategii firmy v následujícím období. Veškeré kroky probíhaly přímo ve společnosti Imperium Finance na reálných datech od aktivních klientů a testovány v ostrém chodu společnosti. Výsledkem je pak návrh marketingové strategie, kterou se bude Imperium Finance řídit, a to v podobě marketingového plánu společnosti. Největším přínosem práce je tak reálné využití teoretických poznatků v praxi.
Problematics of hotels promotion and analysis of specific hotel
Juríčková, Kristína ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Jenčková, Jiřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou propagace v oblasti hotelnictví. Po definování teoretických znalostí, jsou poznatky prokázané na konkrétním praktickém příkladu, na mezinárodně známém hotelu v Praze. Praktická část zahrnuje samotnou analýzu propagace vybraného hotelu, přičemž důraz je kladen především na komunikaci na sociálních sítích. Následně je tato propagace porovnána s konkurenčním hotelem, na základě čeho, jsou v závěru vyvozeny návrhy a doporučení na propagační kampaň hotelu.
Matematické metody v ekonomii
Zápotocký, Eduard ; Šustrová, Tereza (oponent) ; Novotná, Veronika (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou návštevnosti webovej stránky pomocou štatistických metód. Dáta boli vyzbierané za obdobie Apríl 2015 až Marec 2016 a následne podrobne spracované. Výsledky analýzy sa stanú základom pre návrhy riešení a vylepšení hospodárenia s publikom.
Místo sociálních sítí ve volném čase žáků
PŘIBYLOVÁ, Klára
Bakalářská práce se zabývá volným časem žáků prvního a druhého stupně základní školy. Cílem práce je zjistit, jaké místo mají sociální sítě ve volném čase těchto žáků. Teoretická část práce je zaměřena na následující témata: psychologický vývoj dítěte základní školy, volný čas, dítě a hra, sociální sítě, rizika sociálních sítí a internetu, vztahy na internetu. Praktická část práce porovná žáky páté a deváté třídy z města a vesnice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 750 záznamů.   začátekpředchozí524 - 533dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.