Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 602 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategický plán společnosti Areal Slatina, a.s.
Martinčík, Martin
Abstrakt Martinčík, M. Strategický plán společnosti Areal Slatina, a. s. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Cílem této práce je navrhnutí firemní strategie pro společnost Areal Slatina, a. s. Práce se člení na tři hlavní části. První část, literární rešerše, shrnuje základní termíny a pojmy týkající se strategického řízení. V druhé části, analytické, dojde k analyzování vnějšího a vnitřního prostředí působícího na danou společnost. Pomocí těchto analýz se poté určí příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky společnosti. V poslední návrhové části, která vychází z předešlých analýz, jsou představeny jednotlivé strategické cíle. Tyto cíle jsou tvořeny za účelem zlepšení postavení společnosti na trhu a zvýšení celkového zisku firmy. Práce končí diskusí navrhnutých cílů a závěrem.
Návrh marketingové strategie pro vybraný podnik z oblasti gastronomie
Gavendová, Tereza
Gavendová, T. Návrh marketingové strategie pro vybraný podnik z oblasti gastronomie. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Bakalářská práce se zabývá návrhem nové marketingové strategie pro restauraci Pizzerie U Martina s.r.o. V první části práce se nachází literární rešerše, obsahující základní pojmy týkající se zvoleného tématu. Druhá část práce obsahuje analýzu vnějšího a vnitřního prostředí. Faktory vnějšího prostředí jsou zjišťovány pomocí SLEPT analýzy. Složky vnitřního prostředí jsou zkoumány pomocí rozšířeného mixu 7P. Dále byl proveden dotazníkový výzkum mezi stávajícími zákazníky a potenciálními zákazníky pizzerie. Pro zjištění poznatků z fungování podniku byly provedeny rozhovory s některými zaměstnanci. K dalšímu zkoumání byl použit rozhovor s majiteli podniku. Z výsledků předchozích šetření je sestavena SWOT matice. Výsledkem je tedy návrh strategií, které by měli pomoci podniku se udržet na trhu a rozvíjet se ve svém oboru a udržet si postavení v konkurenčním prostředí.
Obchodná stratégia pre prodejňu s MINIT výrobkami
Palovčíková, Karin
Palovčíková, K. Obchodní strategie pro prodejnu s MINIT výrobky. Bakalářská práce. Brno: Mendělova univerzita v Brně, 2022. Cílem bakalářské práce je navržení obchodní strategie pro prodejnu s MINIT výrobky. Začátek práce je zaměřený na terminologii strategického řízení. Pak na základe analýz vnitřního a vnějšího prostředí, analýzy zájmových skupin jsou odhaleny silné stránky, slabiny, příležitosti a hrozby. Následně je vytvořena SWOT analýza, ze které jsou navrženy strategické cíle. Ty slouží jako podklad pro majitelku prodejny na rozvoj podniku. Poslední část je zaměřena na diskusi návrhů a závěru.
Information System Assessment and Proposal of ICT Modification
Paluga, Juraj ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
The thesis focuses on evaluating the information system of a company that develops applications for predicting and monitoring transmission systems. The main goal is to enhance the work efficiency and security of the information system. The thesis is divided into three parts: the first part clarifies basic theoretical concepts, the second part analyzes the current state, and the third part, based on the second, contains proposals for improving the current state.
Hodnocení výkonnosti podniku pomocí nástrojů finanční analýzy
Kopecký, Marek ; Heralecký, Tomáš (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením výkonnosti společnosti Choceňská mlékárna s.r.o. za období 2018–2022 a následným podáním návrhů na zlepšení její finanční situace. Práce se dělí na čtyři hlavní části. První z nich je věnována cílům a metodice při jejím zpracování. Následuje teoretická část, která je zaměřena na vysvětlení důležitých nástrojů, ukazatelů a postupů finanční a strategické analýzy. Ve třetí části je nejprve představen vybraný podnik a následně provedena analýza jeho současného stavu, která je podkladem pro čtvrtou – poslední část. Ta patří vlastním návrhům opatření a řešení, jež by měla zlepšit finanční výkonnost podniku.
Ekonomické a finanční dopady pandemie COVID-19 v konkrétním podniku
Březinová, Barbora ; Gláserová, Jana (oponent) ; Hornungová, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje vyhodnocení ekonomické situace státní společnosti České dráhy, a. s. v letech 2018-2022, kdy je v tomto období zahrnuta i problematika pandemie COVID-19. První část práce charakterizuje pojmy důležité k danému tématu, kterou se samotná bakalářská práce zabývá. Druhá část je věnována výpočtu a vyhodnocení samotných ukazatelů pomocí metod uvedených v teoretické části. Poslední část práce je založena na základě výsledků analytické části a její součástí je návrh opatření, které by vedlo k zlepšení aktuální finanční situace.
Hodnocení výkonnosti podniku
Záhumenský, Marek ; Hornungová, Jana (oponent) ; Pavláková Dočekalová, Marie (vedoucí práce)
Zameranie tejto bakalárskej práce je na vyhodnotenie výkonnosti spoločnosti ZAMA interiér s.r.o. pomocou finančnej analýzy vychádzajúcej z výkazov spoločnosti a následným porovnaním s dvomi konkurenčnými firmami. V prvej časti sa budeme venovať problematike danej témy, predstavíme si kľúčové pojmy, analýzy a spôsoby ako ich vieme počítať. V druhej časti aplikujem jednotlivé analýzy na vybranú spoločnosť, porovnám s konkurenčnými podnikmi a vyhodnotím dosiahnuté výsledky . Tretia časť je zameraná na návrhy na zlepšenie, ktoré vychádzajú z možností zistených na základe finančnej analýzy.
Ekonomická analýza sportovního areálu Pod Palackého vrchem v Brně
Šatníková, Zuzana ; Zouharová, Jitka (oponent) ; Lepková, Hana (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na celkovou analýzu multifunkčního komplexu Sportovního areálu Pod Palackého vrchem Vysokého učení technického v Brně. Pomocí vybraných analýz vnějšího a vnitřního prostředí je posouzeno správné fungování areálu. Dílčí část práce se zabývá provozem Sportovní haly Pod Palackého vrchem a optimalizací ceníků v ní nastavených služeb. V závěru jsou zpracovány doporučení a návrhy na změny.
Návrh marketingové strategie pro salón D.B.Art - Dagmar Bencová
Morávková, Jana ; Škerlová, Dagmar (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zpracování návrhu marketingové strategie pro Salón D.B.Art – Dagmar Bencová působící v oblasti služeb. Analyzuje externí a interní okolí podniku. Na základě zjištěných analýz je za pomocí teoretických poznatků navržena marketingová strategie. Strategie obsahuje konkrétní doporučení vedoucí v konečném důsledku především ke zvýšení tržního podílu.
Marketingová strategie podpory prodeje zboží a služeb
Daniel, Petr ; Křenek, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Práce zpracovává problematiku prodeje IT (Informačních Technologií) zboží a služeb. Analyzuje stávající zákazníky, služby, které se pro ně zpracovávají, komunikaci a prodej nového zboží. Jaká je spokojenost aktuálních zákazníků, kde jsou nedostatky a tyto nedostatky minimalizovat nebo úplně odstranit. S pomocí strukturovaného dotazníku a dalších analytických metod vylepšit spokojenost se službami a prodejem zboží u stávajících i možných budoucích zákazníků. Výsledkem práce jsou návrhy na zlepšení celkové marketingové politiky firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 602 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.