Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Protection against profiling with random multilingual search
Klusáček, Jan ; Zbořil, František (oponent) ; Firc, Anton (vedoucí práce)
Search engines must first create a user profile to deliver tailored results. However, in order to create such a profile, they need to collect a significant amount of information about users, which they obtain by monitoring their activities. As a result, privacy may be compromised and search results may become biased and subjective. This thesis addresses the issue of user profiling in online search engines and aims to investigate whether random multilingual search can be used to stop or at least mitigate the profiling process. The results obtained by conducting the experiments suggest that although the search results hardly change when random search is used, the search engine identified different interests in users who used random search compared to other users. In addition, this work experimentally verified that to reduce user profiling, it is better to use fewer languages and a higher ratio of random searches to real user searches. Among other things, random searches were also found to change already identified interests in users who had been using the search engine for some time without random searching.
Optimalizace webových stránek
Koc, Dušan ; Eichler, Břetislav (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Bakalářská práce na základě analýzy navrhuje potřebné změny v oblasti SEO optimalizace webových stránek pro firmu DNA CZ. Navržená optimalizace by měla stránky dostat na co nejlepší pozici v internetových vyhledávačích a tím tak zajistit lepší návštěvnost webu a zvýšení tržeb.
SEO - optimalizace pro vyhledávače
Trávník, Petr ; Nečas, Ondřej (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje přehled faktorů ovlivňujících viditelnost webu ve vyhledávačích včetně optimalizace pro geografické oblasti, různé jazykové modifikace apod. Dále v práci najdete krátký přehled nástrojů, které usnadňují optimalizaci. Hlavním cílem je návrh a implementace webové aplikace, která slouží pro analýzu webových stránek včetně sledování pozic ve vyhledávačích.
Optimalization of Web Pages and Strategy of Selling
Úradníček, Lukáš ; Měřička, Radim (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
The thesis deals with the optimization of website of thai massage studio. This work includes evaluation of the initial state, a proposed amendment, keyword analysis, optimization of texts and support through building backlinks. Evaluation of success is done through the analysis of traffic and tracking the position of the primary keywords on major search engines in the Czech Republic - Google.cz and Seznam.cz.
Návrh E-marketingu firmy
Hadrava, Martin ; Matějka, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce obsahuje základní teoretická východiska ke zpracování e-marketingu společnosti, předkládá dvě varianty návrhů řešení problematiky. Varianta první obsahuje základní webovou prezentaci se SEO optimalizací. Varianta druhá, která je nadstavbou varianty první, je obohacena o reklamní aktivity na internetu, které směřují uživatele k návštěvě stránek. Tyto návrhy jsou následně zhodnoceny z ekonomického hlediska.
Návrh a implementace e-marketingu firmy.
Gabzdyl, Adam ; Pieczka, Marian (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem e-marketingu pro firmu Mgr. Barbara Wilczková, advokát. Cílem je charakterizovat problematiku e-marketingu, analyzovat problémy, zhodnotit dosavadní situaci firmy, navrhnout a implementovat řešení pro zviditelnění společnosti na internetu.
Nástroj pro vyhodnocování optimalizace webových stránek
Hák, Karel ; Šebek, Michal (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Práce se zabývá principy webových vyhledávačů, způsoby, jakými lze webové stránky optimalizovat pro vyhledávače a návrhem nástroje, který bude na základě zvolených parametrů (klíčová slova, pozice ve vyhledávačích, ohodnocení stránky - SRank a PageRank) vyhodnocovat míru optimalizace konkrétní webové stránky. Dále je v práci rozebrána implementace navrženého nástroje, použité techonologe (PHP, XML-RPC, CSS, JavaScript) a knihovny (Nette framework).
Optimalizace webových stránek pro vyhledávače - SEO
Němec, Michal ; Kaštovský, Petr (oponent) ; Tobola, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá optimalizací internetových stránek pro vyhledávače - SEO. Nejprve jsou teoreticky probrány všechny aspekty SEO - on-page, off-page faktory, zakázané praktiky a následná péče o stránky. Vše je poté zformulováno do praxe - do programu, jež provádí SEO analýzu stránek a z tohoto hlediska je také hodnotí. Uživatel programu má na výstupu aplikace k dispozici komplexní data a statistiky o svých stránkách.
Hloubková mediatizace na příkladu vyhledávací konzole jako prostředku komunikace
Novák, Ivan ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Práce se zabývá komunikačním procesem ve vyhledávací konzoli ve vztahu inzerent - zákazník. Práce holisticky postupuje k analýze komunikace ve vyhledávací konzoli skrze popis nových médií, mediatizace, fungování vyhledávače, inzertní systémy a chování uživatelů vyhledávače. Nová média práce představuje jako duální artefakty s hmotnou a nehmotnou částí, které se mohou, díky své neustálé možnosti být měněny a vylepšovány, přizpůsobovat požadavkům společnosti. Tím se na poli mediálních věd stávají skutečně novými. Pojem mediatizace představuje schopnost médií měnit chování společnosti. Skrze nová média dochází k hloubkové mediatizaci, tedy výrazné habitualizaci společenských změn způsobených novými médii. Tyto změny jsou v práci popsány na příkladech změny myšlení, komunikace a nákupního procesu. Uživatelé ve vyhledávačích komunikují tak, aby byl jejich vyhledávací dotaz úspěšně dekódován algoritmem i poskytovatelem hledané informace. Proto se práce věnuje specifikům uživatelských návyků při vyhledávání. Dále práce rozvádí pozici inzerentů a jejich možnost oslovovat uživatele vyhledávače skrze inzertní systémy. Obsahová frekvenční analýza poukazuje na možný způsob analýzy úspěšnosti komunikace a dochází ke komunikačním doporučením v oblasti nadpisů reklamních inzerátů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.