Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 983 záznamů.  začátekpředchozí633 - 642dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.08 vteřin. 
Analýza potencionálních dopadů zavedení mýtného pro vozidla pod 3,5 tuny v České repulice
Srnka, Jan ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Řežábek, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou potencionálních dopadů při zavedení mýtného pro vozidla pod 3,5 tuny. Cílem práce je zhodnocení možných dopadů a vydání doporučení vládě, zda přistoupit k zavedení mýtného. K naplnění tohoto cíle byla využita kvantitativní metoda dotazníkového šetření, která zjišťovala dopad při zavedení mýtného ve výši 0,40 Kč na kilometr pro vozidla pod 3,5 tuny a zároveň analýza dostupných dat ohledně dopravy, nehod a úmrtí na českých silnicích. V teoretické části je popsán současný systém dálničních známek, historie dálnic a jejich současný stav, systém v evropských zemích a teoretické aspekty cost-benefit analýzy. V praktické části jsou počítány náklady tří tras pro zjištění celkových nákladů jízdy při využití placených úseků a při objíždění placených úseků za současného stavu a při zavedení mýtného a dále možné dopady při objíždění placených úseků z důvodu zavedení mýtného pro vozidla pod 3,5 tuny. Závěr diplomové práce shrnuje nejdůležitější poznatky a upozorňuje na možné negativní dopady.
Komunikace ve vybrané organizaci
KECLÍKOVÁ, Zuzana
Cílem mé diplomové práce je zhodnotit úroveň přenosu informací v organizaci a navrhnout změny vedoucí ke zlepšení komunikačního procesu.V teoretické části mé diplomové práce jsem popisovala prostřednictvím literárních zdrojů obecnou komunikaci v organizaci.V praktické části jsem se zaměřila už na konkrétní komunikační proces ve firmě ABL Tools v Písku. Analýzu jsem provedla na základě technik dotazování, pozorování a řízených rozhovorů. Závěry mé analýzy a výsledky spolu s návrhy budou osobně předány panu řediteli provozovny v Písku firmy ABL Tools. Návrhy mohou posloužit jako podrobný návod pro zlepšení stávající úrovně komunikace v organizaci.
Monitoring zemědělského sucha a jeho uživatelé a zpravodajové
Bartošová, Lenka ; Trnka, Miroslav ; Semerádová, Daniela ; Hlavinka, Petr ; Štěpánek, Petr ; Zahradníček, Pavel ; Žalud, Z.
Monitoring sucha je klíčovým prvkem sledování vývoje klimatu v České republice. Cílem tohoto článku je popsat, jak se na samotném monitoringu podílejí agronomové, lesníci, ovocnáři či lidé pracující v krajině a to v rámci Integrovaného Systému Sledování Sucha (ISSS). ISSS v týdenním kroku monitoruje vývoj a stav sucha pro celou Českou republiku s využitím různých zdrojů informací (výsledky vycházející z modelu SoilClim či výstupy z nástroje MODIS na družicích Aqua a Terra). Jedním z pilířů ISSS je také popis dopadů sucha na výnosy hlavních plodin a to díky spolupráci zejména se zemědělci, jejichž expertní hodnocení prováděná v týdenním kroku přináší pohled na aktuální situaci očima praxe, která je k dispozici na www.intersucho.cz.
Marketing prodeje nemovitosti
Hájková, Kateřina ; Pešková, Kateřina (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout, jak lze za použití marketingových metod zlepšit spokojenost zákazníků využívajících služeb realitní kanceláře. Dále zjištění, jak postupovat při úpravě bytu/domu před prodejem nemovitosti. Zjištění propagace nemovitostí tzv. přijít na způsob jak nejlépe určitou nemovitost prodat (základní faktory při prodeji). A k poslednímu zjištění patří průzkum, zda lidé koupí raději stavební pozemek, rodinný dům či bytovou jednotku. Práce se dělí na dvě části – teoretickou a praktickou. V první části je vysvětlena podstata marketingu, jeho postupný vývoj, základní principy a pojmy marketingu. V druhé části jsou metody aplikovány v praxi prostřednictvím marketingu prodeje. V závěru jsou uvedeny návrhy zlepšení práce s lidmi v realitní kanceláři, návrh zlepšení prodeje z hlediska úpravy nemovitosti a analýza prodeje nemovitostí.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Bobinie Photography
Třasoňová, Dominika ; Musilová, Simona (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků Bobinie Photography. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení hlavních marketingových pojmů, metod a technik marketingového výzkumu, dále se pak soustředí na zákazníkovu spokojenost a služby. Praktická část poskytuje analýzu spokojenosti zákazníků zprostředkovanou na základě dotazníkového šetření. Cílem bakalářské práce je vyhodnotit teoretické poznatky spolu s praktickou analýzou a stanovit návrhy k zajištění stability a rozvoje.
Analýza úrovně služeb v restauračním zařízení TAMTAM BAR
Vrabcová, Kateřina ; Nováková, Eliška (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou služeb poskytovaných restauračním zařízením TAMTAM BAR v Kroměříži. V teoretické části je zpracována především problematika marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníka. Analytická část práce je zaměřena na představení firmy a následné zpracování a vyhodnocení analýzy spokojenosti zákazníků, které vede k podání návrhů opatření ke zvýšení úrovně analyzovaných služeb.
Marketingový výzkum pro vybranou firmu, organizaci
Rehuš, Martin ; Kažimírová, Martina (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Má bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem pro společnost UNIFER, který se zaměřuje na povědomí a přístup ke vzdělání nad rámec vysokoškolského studia a možnosti vykonávání odborné praxe mezi studenty vysokých škol v Brně. Teoretická část vymezuje pojmy týkající se marketingového výzkumu, které slouží ke zpracování analytické části. Na základě výsledků výzkumu z dotazníků jsou navržena doporučení pro rozvoj a zkvalitnění služeb společnosti.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka pro Vinařství Rozařín
Novotná, Lenka ; MBA, Petr Bilavčík, (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti Vinařství Rozařín s.r.o. V teoretické části práce jsou vymezeny marketingové pojmy, metody a techniky marketingového výzkumu. Praktická část práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníka, který bude proveden na základě dotazníkového šetření. V závěru práce bude dotazníkové šetření vyhodnoceno a budou navrženy možnosti návrhů a doporučení na zlepšení situace podniku.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Řezníček, Michal ; Kunc, Rostislav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně pro společnost FPO s.r.o.. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy. V analytické části je firma popsána a analyzována, dále jsou v práci zpracovány a vyhodnoceny výsledky provedeného průzkumu spokojenosti zákazníků, které byly zjištěny metodou dotazníkového šetření. Na závěr jsou na základě získaných dat navržena opatření a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků.
Analýza nákupního chování spotřebitele
Vrabcová, Eva ; Lochman, Marek (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou chování zákazníků při nákupu uzeniny v supermarketu Albert a specializované prodejně Procházka. V práci jsou zkoumány faktory, které spotřebitele ovlivňují při nákupu, nalezneme zde také matici důležitost - spokojenost. Zjištěné výsledky jsou podloženy informacemi z provedeného výzkumu, který probíhal pomocí osobního dotazování. Po posouzení výsledků jsou formulovány návrhy doporučení, jak pro supermarket, tak i pro specializovanou prodejnu. První část práce obsahuje teoretická východiska práce. V druhé části zpracuji dotazníkové šetření a vyhodnotím získaná data. V poslední části navrhnu vlastní řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 983 záznamů.   začátekpředchozí633 - 642dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.