Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Překlad názvu:
Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement
Autoři:
Řezníček, Michal ; Kunc, Rostislav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně pro společnost FPO s.r.o.. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy. V analytické části je firma popsána a analyzována, dále jsou v práci zpracovány a vyhodnoceny výsledky provedeného průzkumu spokojenosti zákazníků, které byly zjištěny metodou dotazníkového šetření. Na závěr jsou na základě získaných dat navržena opatření a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků.
This bachelor´s thesis deals with an analysis of costumer satisfaction for FPO Ltd. The theoretical part deals with basic concepts. The company is described and analyzed in the analytical part. Furthermore, the results of customer satisfaction survey are processed and evaluated on the basis of a questionnaire survey. Finally, based on the data are suggested measures and recommendations to increase customer satisfaction.
Klíčová slova:
dotazník; marketingový výzkum; spokojenost zákazníka; SWOT analýza; zákazník; customer; customer satisfaction; marketing research; questionnaire; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61308