Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza nákupního chování spotřebitele
Vrabcová, Eva ; Lochman, Marek (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou chování zákazníků při nákupu uzeniny v supermarketu Albert a specializované prodejně Procházka. V práci jsou zkoumány faktory, které spotřebitele ovlivňují při nákupu, nalezneme zde také matici důležitost - spokojenost. Zjištěné výsledky jsou podloženy informacemi z provedeného výzkumu, který probíhal pomocí osobního dotazování. Po posouzení výsledků jsou formulovány návrhy doporučení, jak pro supermarket, tak i pro specializovanou prodejnu. První část práce obsahuje teoretická východiska práce. V druhé části zpracuji dotazníkové šetření a vyhodnotím získaná data. V poslední části navrhnu vlastní řešení.
Změny v chování spotřebitelů při nákupu potravin a nealkoholických nápojů
Osičková, Jana
Bakalářská práce pojednává o změnách v chování spotřebitelů při nákupu po-travin a nealkoholických nápojů. Cílem bakalářské práce je identifikovat faktory, které ovlivňují chování spotřebitelů při nákupu potravin a nealkoholických nápojů, zjistit, jaké faktory ovlivňují spotřebitele v současnosti, porovnat výsledná data s historicky provedenou studií, která se této oblasti věnovala a navrhnout doporučení pro české prodejce na trhu potravin a nealkoholických nápojů. Data byla získána za pomocí kvantitativního výzkumu a byla zpracována v programech Microsoft Excel a Statistica. Výsledky z dotazníkového šetření prokázaly, že největší vliv na spotřebitele mají faktory nutnost potřeby, kvalita a dřívější zkušenost.
Důchodci jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
HANZLÍKOVÁ, Nikola
Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit nákupní chování důchodců a jejich postoj k nákupu potravin přes internet. Na základě sekundárních dat definuje nákupní chování a přístupy ke spotřebnímu chování. Poté práce popisuje faktory ovlivňující chování spotřebitele při nákupu a nákupní rozhodovací proces. Dalším krokem je představení termínu e-commerce. Následně jsou uvedeny výhody a nevýhody nakupování potravin po internetu, obchodování s potravinami prostřednictvím internetu a nejvýznamnější potravinové e-shopy v České republice. Poté se práce zaměřuje na výzkum nákupního chování důchodců na internetu. Na základě marketingového výzkumu, pomocí dotazníkového šetření, byly zpracovány primární informace. Data jsou reprezentována pomocí tabulek a grafů.
Analýza nákupního chování spotřebitele
Vrabcová, Eva ; Lochman, Marek (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou chování zákazníků při nákupu uzeniny v supermarketu Albert a specializované prodejně Procházka. V práci jsou zkoumány faktory, které spotřebitele ovlivňují při nákupu, nalezneme zde také matici důležitost - spokojenost. Zjištěné výsledky jsou podloženy informacemi z provedeného výzkumu, který probíhal pomocí osobního dotazování. Po posouzení výsledků jsou formulovány návrhy doporučení, jak pro supermarket, tak i pro specializovanou prodejnu. První část práce obsahuje teoretická východiska práce. V druhé části zpracuji dotazníkové šetření a vyhodnotím získaná data. V poslední části navrhnu vlastní řešení.
Kupní rozhodovací proces na trhu energetických nápojů
Pinková, Lucia ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Wenig, Julius (oponent)
Cílem této bakalářské práce je specifikace kupního rozhodovacího procesu spotřebitele na trhu energetických nápojů a analýza jeho jednotlivých fází včetně zachycení vlivů, jež na něj působí. Snahou je také zjistit, jak je značka Red Bull vnímána spotřebiteli v České republice, a v souvislosti se získanými zjištěními navrhnout marketingová doporučení. Práce je rozdělena na teoreticko-metodologickou část a na část praktickou. První oddíl obeznamuje čtenáře s teorií spotřebního chování a s kupním rozhodovacím procesem. Druhý oddíl popisuje metody marketingového výzkumu, které jsou použity v praktické části práce. Praktická část se v první řadě zabývá charakteristikou českého trhu energetických nápojů a následně představuje společnost RED BULL Česká republika s.r.o. se zaměřením na její marketingový mix. Analytická část bakalářské práce vychází z výsledků marketingového výzkumu, který byl realizován prostřednictvím dotazníkového šetření. Výstupy jsou podpořeny sekundárními daty z databáze MML-TGI. Závěr práce shrnuje výsledná zjištění a předkládá společnosti RED BULL Česká republika s.r.o. marketingová doporučení.
Faktory ovlivňující spotřební chování obyvatelstva a případné interakce mezi nimi
Suchá, Jana ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Schönfeld, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce analyzuje působení nejrůznějších faktorů na spotřební chování obyvatelstva a jejich následné projevy v kupním procesu rozhodování spotřebitele. První část této práce je věnována obecným pojmům spotřebního chování, za kterými pak následuje rozbor kulturních, sociologických, psychologických a také ekonomických vlivů. V každé kapitole je pak popsáno, jak konkrétně tyto faktory mohou ovlivnit samotné spotřebitele. Za teoretickou částí následuje část praktická, v níž bylo na základě teoretických znalostí stanoveno osm hypotéz. Za účelem zkoumání a sběru potřebných dat byl sestaven dotazník, jehož první část analyzuje jisté projevy spotřebního chování, ta druhá pak analyzuje faktory, které ovlivňují výši úvěru, kterou jsem si zvolila jako jeden z projevů spotřebního chování. Tři stanovené hypotézy se nepotvrdily, naopak zbývajících pět hypotéz se potvrdilo. Pomocí regresní analýzy bylo dokázáno, že faktory, které nejvíce ovlivňují výši úvěru spotřebitele, jsou výše mzdy, účel půjčky, rodinný stav a věk.
Kupní chování na trhu rezidenčních nemovitostí
Libánský, Lukáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Předmětem této diplomové práce je chováním spotřebitelů na trhu rezidenčních nemovitostí v České republice se zaměřením na specifika hlavního města. Hlavním cílem práce je na základě vlastního výzkumu odhalit obvyklé chování a problémy zákazníků při nákupu nemovitostí v Praze a zhodnotit kupní chování mladé populace se zaměřením na vysokoškolské studenty. Dílčím cílem je pak identifikace profilu spotřebitelů na trhu nemovitostí v České republice a deskripce subjektů na českém realitním trhu. Provedený výzkum je založen jak na kvalitativní metodě hloubkových rozhovorů, tak na kvantitativních dotazníkových šetřeních, čímž poskytuje pohled na problematiku realitního trhu z různých úhlů.
Analýza nákupního chování spotřebitelů na trhu dermokosmetiky
Kolínská, Aneta ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Švábová, Karolína (oponent)
Diplomová práce se věnuje nákupnímu chování spotřebitelů na trhu dermokosmetiky v České republice se zaměřením na spotřebitele značek Vichy, Bioderma, La Roche-Posay, Eucerin a Avene. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. První část práce je věnována obecným teoretickým poznatkům z oblasti nákupního chování spotřebitelů, kupního rozhodovacího procesu a jeho jednotlivým fázím. Navazuje teoretický podklad týkající se marketingového výzkumu, jeho podstaty a procesu. V praktické části je zmapován trh dermokosmetiky v České republice společně s představením výše zmíněných dermokosmetických značek. Po sekundárním výzkumu následuje stěžejní část práce, kterou je primární výzkum spotřebitelů dermokosmetiky vedený formou dotazování. Ten je následně porovnán s primárním výzkumem lékárenského personálu prodávajícího dermokosmetiku. Poznatky z provedeného výzkumu jsou následně formulovány do praktických doporučení značkám Vichy a La Roche-Posay společnosti L'Oréal.
The effect of celebrities in advertising on consumer decision
Kočárová, Katarína ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Sedlacky, Martin (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je objasnění velikosti vlivu celebrity, propagující produkty nebo služby, na rozhodovací proces spotřebitele. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce pojednává o teoretických východiscích spojených se spotřebním chováním, komunikací se zákazníkem, reklamou jako takovou a referenčními skupinami. Tato část je ukončena kapitolou, která rozebírá nosný pojem práce, kterým je celebrita. Praktická část je zaměřena na zjištění obecného vlivu, který má výskyt celebrity v reklamním spotu na spotřební chování, a také pro vyhodnocení efektivity konkrétních reklamních kampaní odvysílaných na území České a Slovenské republiky.
Kupní chování spotřebitelů maloobchodního řetězce COOP
Lehká, Andrea ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá nákupním chováním a zvyklostmi spotřebitelů maloobchodního řetězce COOP, konkrétně družstva COOP Hořovice. Práci tvoří dvě hlavní části -- teoretická a praktická. Teoretická část práce řeší problematiku nákupního chování spotřebitele a vybraných faktorů, které na spotřebitele působí během jednotlivých fází nákupního rozhodování, z obecného pohledu. Vzhledem k řešené problematice práce také poskytuje informace o privátních značkách, které jsou pro maloobchod typické. Dále obsahuje základní poznatky o marketingovém výzkumu a jeho jednotlivých fázích. Praktickou část zahajují důležité údaje o družstvu COOP Hořovice (historie, základní informace, nabízené služby a privátní značky). Poté následuje samotný průběh výzkumu a interpretace výsledků, ze kterých vzešla doporučení na zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.