Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Systém odměňování a produktivita lidských zdrojů v podniku
HANZLÍKOVÁ, Nikola
Cílem diplomové práce je zhodnotit využívaný systém odměňování a produktivitu lidských zdrojů ve zvoleném podniku. Dále je potřeba na základě zjištěných údajů navrhnout opatření ke zlepšení současného stavu. Na základě sekundárních dat je definován systém odměňování, celková odměna a strategii odměňování. Dále je práce zaměřena na mzdové formy a zaměstnanecké benefity. Kromě toho popisuje faktory ovlivňující produktivitu, její druhy a měření. Také zkoumá oblast řízení lidských zdrojů, vymezení jejích základních pojmů, funkce a strategie. Pro tuto práci je vybrán výrobní závod Mektec Manufacturing Corporation Europe CZ s.r.o. působící v Českých Budějovicích. Nejprve je provedena charakteristika zvoleného podniku. Dále je pozornost věnována aplikovanému systému odměňování a internímu měření produktivity. Zdrojem pro získání potřebných informací jsou veřejně přístupné informace na webových stránkách a osobní konzultace se zaměstnanci podniku. Další krok je provedení analýzy produktivity práce, srovnání vývoje osobních nákladů na nákladech celkových a porovnání tempa růstu produktivity práce s tempem růstu osobních nákladů. Na základě posouzení současného systému odměňování podniku a produktivity práce jsou vytvořeny návrhy a doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu v řešené oblasti.
Důchodci jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
HANZLÍKOVÁ, Nikola
Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit nákupní chování důchodců a jejich postoj k nákupu potravin přes internet. Na základě sekundárních dat definuje nákupní chování a přístupy ke spotřebnímu chování. Poté práce popisuje faktory ovlivňující chování spotřebitele při nákupu a nákupní rozhodovací proces. Dalším krokem je představení termínu e-commerce. Následně jsou uvedeny výhody a nevýhody nakupování potravin po internetu, obchodování s potravinami prostřednictvím internetu a nejvýznamnější potravinové e-shopy v České republice. Poté se práce zaměřuje na výzkum nákupního chování důchodců na internetu. Na základě marketingového výzkumu, pomocí dotazníkového šetření, byly zpracovány primární informace. Data jsou reprezentována pomocí tabulek a grafů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.