Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podmínky pro spalování paliv vyrobených z odpadů z pohledu platné legislativy
Matoušek, Petr ; Pavlas, Martin (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
V této bakalářské práci jsou popsány možnosti využití paliv vyrobených z odpadů z hlediska energetického využití v průmyslu a energetice. Stručně je nastíněna skladba zdrojů energie, současná situace ve výrobě energie a v odpadovém hospodářství České republiky. Dále jsou uvedeny jednotlivé druhy paliv vyrobených z odpadů. Jednou z hlavních částí je základní rozbor legislativy upravující oblast nakládání s odpady a využití alternativních paliv. V závěru práce je zhodnocena možnost využití mechanicko-biologické úpravy jako zařízení pro nakládání s odpady.
Marketingový plán uvedení nového produktu na trh
Kamená, Denisa ; Ciprová, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato studie je zaměřena na uvedení nového výrobku na trh. Na základě analýzy současné situace na trhu tabákových výrobků formuluje vhodná doporučení. Všechna doporučení směřují k sestavení efektivního marketingového plánu.
Marketingový mix masážního studia Radka
Jureková, Michaela ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce "Marketingový mix pro masážní studio Radka" je na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace navrhnout vhodné řešení pro dosažení požadovaného stavu a udržení si stávajících klientů, zvýšit počet nových klientů a zvýšit zisk ve svém podnikání v oblasti poskytování masážních a kosmetických služeb. V teoretické části se vysvětlí základní pojmy marketingového mixu. Analytická část se zaměří na současný stav marketingové komunikace masážního studia Radka. Poslední část bude věnována návrhům řešení, které poslouží k lepšímu dosažení cíle.
Marketingový plán uvedení nového produktu na trh
Kamená, Denisa ; Ciprová, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato studie je zaměřena na uvedení nového výrobku na trh. Na základě analýzy současné situace na trhu tabákových výrobků formuluje vhodná doporučení. Všechna doporučení směřují k sestavení efektivního marketingového plánu.
Marketingový mix masážního studia Radka
Jureková, Michaela ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce "Marketingový mix pro masážní studio Radka" je na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace navrhnout vhodné řešení pro dosažení požadovaného stavu a udržení si stávajících klientů, zvýšit počet nových klientů a zvýšit zisk ve svém podnikání v oblasti poskytování masážních a kosmetických služeb. V teoretické části se vysvětlí základní pojmy marketingového mixu. Analytická část se zaměří na současný stav marketingové komunikace masážního studia Radka. Poslední část bude věnována návrhům řešení, které poslouží k lepšímu dosažení cíle.
Podmínky pro spalování paliv vyrobených z odpadů z pohledu platné legislativy
Matoušek, Petr ; Pavlas, Martin (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
V této bakalářské práci jsou popsány možnosti využití paliv vyrobených z odpadů z hlediska energetického využití v průmyslu a energetice. Stručně je nastíněna skladba zdrojů energie, současná situace ve výrobě energie a v odpadovém hospodářství České republiky. Dále jsou uvedeny jednotlivé druhy paliv vyrobených z odpadů. Jednou z hlavních částí je základní rozbor legislativy upravující oblast nakládání s odpady a využití alternativních paliv. V závěru práce je zhodnocena možnost využití mechanicko-biologické úpravy jako zařízení pro nakládání s odpady.
Analýza marketingového mixu ve vybrané firmě
HRŮZA, Václav
Cílem bakalářské práce je Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku. Zkoumaným podnikem byla firma ROHDE, spol. s.r.o. se sídlem v Dyjákovicích, jejímž hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej vypalovacích pecí pro keramiku, fusing skla, tavení a žíhání kovů. V první části této práce jsou teoreticky charakterizovány a vymezeny nástroje marketingového mixu. Druhá {--} praktická část se již zabývá analýzou současného stavu firmy. Zaměřuje se na popis firmy, její historii, výrobky, výrobními řadami, tvorbu cen, distribuci a promotion výrobků. Dále jsou zde navrženy a doporučeny vhodné prvky nástrojů marketingového mixu, které by vedly k zefektivnění činností v podniku

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.