Název: Analýza marketingového mixu ve vybrané firmě
Překlad názvu: ANALYSIS MARKETING MIX OF SELECTED COMPANY
Autoři: HRŮZA, Václav
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; distribuce; Marketingový mix; produkt.; promotion; place; price; product.; promotion; The marketing mix
Citace: HRŮZA, Václav. Analýza marketingového mixu ve vybrané firmě. České Budějovice, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8332

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-54753


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet