Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh změn systému hodnocení a odměňování pracovníků vybraného podniku
Jureková, Michaela ; Fojtů, Kateřina (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je „Návrh změn systému hodnocení a odměňování pracovníků vybraného podniku.“ První část se zaměřuje na shrnutí teoretických poznatků týkajících se metod hodnocení a odměňování. V druhé části je analyzován současný stav společnosti, který je podkladem pro návrh vlastního řešení. Poslední část obsahuje doporučené návrhy na zlepšení současného systému hodnocení a odměňování.
Marketingový mix masážního studia Radka
Jureková, Michaela ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce "Marketingový mix pro masážní studio Radka" je na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace navrhnout vhodné řešení pro dosažení požadovaného stavu a udržení si stávajících klientů, zvýšit počet nových klientů a zvýšit zisk ve svém podnikání v oblasti poskytování masážních a kosmetických služeb. V teoretické části se vysvětlí základní pojmy marketingového mixu. Analytická část se zaměří na současný stav marketingové komunikace masážního studia Radka. Poslední část bude věnována návrhům řešení, které poslouží k lepšímu dosažení cíle.
Návrh změn systému hodnocení a odměňování pracovníků vybraného podniku
Jureková, Michaela ; Fojtů, Kateřina (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je „Návrh změn systému hodnocení a odměňování pracovníků vybraného podniku.“ První část se zaměřuje na shrnutí teoretických poznatků týkajících se metod hodnocení a odměňování. V druhé části je analyzován současný stav společnosti, který je podkladem pro návrh vlastního řešení. Poslední část obsahuje doporučené návrhy na zlepšení současného systému hodnocení a odměňování.
Marketingový mix masážního studia Radka
Jureková, Michaela ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce "Marketingový mix pro masážní studio Radka" je na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace navrhnout vhodné řešení pro dosažení požadovaného stavu a udržení si stávajících klientů, zvýšit počet nových klientů a zvýšit zisk ve svém podnikání v oblasti poskytování masážních a kosmetických služeb. V teoretické části se vysvětlí základní pojmy marketingového mixu. Analytická část se zaměří na současný stav marketingové komunikace masážního studia Radka. Poslední část bude věnována návrhům řešení, které poslouží k lepšímu dosažení cíle.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.