| |
|
Marketingový mix masážního studia Radka
Jureková, Michaela ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce "Marketingový mix pro masážní studio Radka" je na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace navrhnout vhodné řešení pro dosažení požadovaného stavu a udržení si stávajících klientů, zvýšit počet nových klientů a zvýšit zisk ve svém podnikání v oblasti poskytování masážních a kosmetických služeb. V teoretické části se vysvětlí základní pojmy marketingového mixu. Analytická část se zaměří na současný stav marketingové komunikace masážního studia Radka. Poslední část bude věnována návrhům řešení, které poslouží k lepšímu dosažení cíle.
|
| |
|
Marketingový mix masážního studia Radka
Jureková, Michaela ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce "Marketingový mix pro masážní studio Radka" je na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace navrhnout vhodné řešení pro dosažení požadovaného stavu a udržení si stávajících klientů, zvýšit počet nových klientů a zvýšit zisk ve svém podnikání v oblasti poskytování masážních a kosmetických služeb. V teoretické části se vysvětlí základní pojmy marketingového mixu. Analytická část se zaměří na současný stav marketingové komunikace masážního studia Radka. Poslední část bude věnována návrhům řešení, které poslouží k lepšímu dosažení cíle.
|