Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 356 záznamů.  začátekpředchozí347 - 356  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Procesní řízení a modelování v podnicích cestovního ruchu
Martanová, Kateřina ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Práce představuje autorčino pojetí principů procesního řízení podniku a přístupu k popisu podnikových procesů. Přínosem práce je následná aplikace všech principů pro konkrétní podnik cestovního ruchu -- asistenční službu. Cílů práce bylo dosaženo studiem teoretických pramenů a aplikací vlastních zkušeností z praxe.
Systém řídicí dokumentace v procesně řízeném podniku
Malcová, Dana ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Pecha, Tomáš (oponent)
Práce pojednává o systému řídicí dokumentace na pozadí procesní orientace podniku. Zabývá se i vlivem zákona Sarbanes-Oxley a normy ISO 9001 na řídicí dokumentaci podniku. Obsahem je i úvod do procesního modelování.
Procesní modely jako nástroj řízení
Vilím, Tomáš ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Hausmann, Oto (oponent)
Práce artikuluje principy reengineeringu (BPR) a popisuje okolnosti, za kterých byl poprvé koncept reengineeringu formulován. V reakci na kritiky reengineeringu následně vzniká samotný koncept procesního řízení. Práce charakterizuje procesně řízený podnik a následně procesně řízený podnik popisuje formalizovaně ? pomocí modelu. Práce předkládá stručný pohled na to, jak dnes vypadá koncept procesního řízení.
Procesní organizace Slatinné lázně Třeboň
Novák, Karel ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Blažek, Martin (oponent)
Tato práce se zabývá přechodem k procesnímu řízením a návrhem sloučení dvou organizací -- Lázně Aurora s.r.o. a Bertiny lázně Třeboň s.r.o. Ze základů teoretických východisek procesního reengineeringu a řízení provozu hospodářských celků v současném, vysoce turbulentním podnikatelském prostředí, vychází návrh studie rozvoje systému lázeňských subjektů. V souvislosti s kompletním reengineeringem stávajících podnikových procesů a transformace lázní je navržen přechod k holdingovému uspořádání, ve kterém se stávající Lázně Aurora s.r.o. a Bertiny lázně Třeboň s.r.o. stanou dceřinými společnostmi nového subjektu - Slatinné lázně Třeboň a. s. Návrhu nové, procesně řízené skupiny Slatinné lázně Třeboň předchází podrobný rozbor současného stavu v lázeňství a výhledu do budoucnosti, z pohledu spojeného subjektu. Z této analýzy vyplývá, že stávající způsob provozu vlivem změn v prostředí nemůže do budoucna zajistit dostatečný hospodářský růst. Jednou z řady zmiňovaných příčin jsou například nastávající změny v systému zdravotnictví a s tím související změna struktury lázeňských klientů podpořená demografickým vývojem obyvatelstva. Současný stav řízení a podnikové předpoklady k procesnímu pojetí organizace jsou hodnoceny pomocí modelu PEMM (Process and Enterprise Maturity Model). Poslední část práce obsahuje základní nástin studie rozvoje systému řízení navržené skupiny Slatinné lázně Třeboň. Cílem nového systému řízení je především efektivní zvládnutí náročného úkolu v podobě obsluhy několika segmentů klientů, přičemž každý segment se vyznačuje odlišnými charakteristikami a požadavky kladenými na lázně a jejich personál. Za účelem dosažení tohoto cíle je navržena nová struktura hlavních podnikových procesů, popis jejich podstatných vazeb a rozdělení umístění vykonávání procesů (sjednocená úroveň holdingu nebo provozy Aurora a Berta) a důvody, které jsou příčinou tohoto uspořádání.
Zavedení Procesního Intervalového řízení ve společnosti Sikla Bohemia, s.r.o.
Křivánková, Gabriela ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent)
Práce pojednává o Procesním Intervalového řízení, které je novým přístupem k řízení společnosti dle procesů obohaceným navíc o další, zcela nové nástroje řízení, jako jsou například optimalizační audit workflow či Intervalové řízení umožňující společnosti nejen reakci na vnější i vnitřní změny v jejím okolí, ale i zrychlení této reakce a tedy získání potřebné konkurenční výhody. Metodika zavedení Procesního Intervalového řízení je zcela odlišná od metodiky, kterou používá většina poradenských firem a v tom je její přidaná hodnota, neboť funguje i v případech, kdy klasické přístupy selhávají.
Identifikace a měření výkonnosti procesů ve vybraném podniku
Floriánová, Radka ; Lukšů, Vladimír (vedoucí práce) ; Lindauerová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá identifikací, klasifikací a měřením výkonnosti procesů nejprve na teoretické úrovni, která je následně aplikována na konkrétní společnost Wüstenrot -- stavební spořitelnu, a.s. Proces je základním prvkem procesního způsobu řízení organizace. Proto stavební spořitelna definuje nejprve klíčové procesy a je provedeno procesní mapování na zvoleném stupni podrobnosti. Nejdříve na celopodnikovém stupni podrobnosti a následně jsou rozpracovány vybrané procesy z oblasti procesu Uspokojení zakázky. Procesy vytvářejí synergický efekt, přinášejí maximální efekt a užitek, za předpokladu, že jsou řízeny. To znamená, že management společnosti musí pracovat s výsledky měření výkonnosti procesů. Každý vybraný proces je ve stavební spořitelně popsán z pohledu současného stavu a následně jsou navržena doporučení na zlepšení měření jeho výkonnosti.
Business Process Engineering
Zdražil, Ondřej ; Řepa, Václav (vedoucí práce) ; Pochobradský, David (oponent)
V této diplomové práci se zabývám problematikou návrhu business architektury s důrazem na možnost její implementace v reálném tržním subjektu. Práce obsahuje teoretickou část, která poskytuje metodická východiska, a část praktickou, ve které nejprve konstruuji vlastní metodiku návrhu a podle této metodiky pak provádím návrh business architektury subjektu realitního trhu za využití nástroje ProVison. Součástí práce jsou grafické výstupy a jejich popis.
Metodologie pro podporu procesního řízení a jejich aplikace v prostředí malých firem
Farkaš, Jaroslav ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Kudláček, Petr (oponent)
V této práci se zabývám problematikou procesního řízení s ohledem na možnosti implementace v prostředí malých firem. Práce obsahuje teoretickou část, která poskytuje přehled procesních metodik a část praktickou, ve které nejprve vybírám podstatné vlastnosti procesně orientovaných metodik a na základě těchto klíčových komponent vytvářím vlastní metodiku, kterou následně aplikuji na procesy firmy Memos Software. Součástí práce je také detailní plán zavádění metodiky a rozsáhlá příloha obsahující diagramy procesů s klíčovými charakteristikami, mezi nimiž nechybí ani navržené metriky a jejich cílové hodnoty.
Procesní řízení organizací a jeho podpora v ERP systémech
Höfer, Albert ; Benešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Šmejkalová, Zora (oponent)
V této práci se autor zabývá procesním řízením organizací a podporou tohoto přístupu v podnikových systémech typu ERP (Enterprise Resource Planning). Autor si klade za cíle stručně charakterizovat současnou situaci procesního řízení na poli IS/ICT, poukázat na požadované vlastnosti ERP řešení vyplývající z procesního přístupu, přiblížením možností a funkcionalit dvou ERP řešení z různých kategorií (b2industry - pro malé a střední podniky, mySAP ERP ? pro střední a velké podniky) názorně demonstrovat zohlednění zmíněných požadavků v praxi a porovnáním zjištěných vlastností ukázat na rozdíly v podpoře procesního přístupu mezi jednotlivými ERP systémy.
Implementace procesního řízení v podmínkách malé obchodní organizace
Semerák, Jiří ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Khun, Jiří (oponent)
Cílem této práce bylo ověřit možnost použití procesního řízení v podmínkách malé obchodní firmy a vytvořit metodiku, která by obecně popsala jednotlivé kroky implementace. Metodika je určena pro malé a střední firmy, které jsou postaveny před potřebu optimalizace podnikových procesů a nebo stojí před problémem transformace ve větší firmu. Práce je rozdělena do tří částí. První část zahrnuje teoretický základ. Skládá se z popisu historického vývoje procesního řízení, definice procesů a procesního řízení s ukázkami přístupů různých autorů. Dále jsou zde popsány metodiky starší i novější. V další, praktické části, je práce zaměřena na samotnou implementaci procesního řízení. Implementace je pojata jako projekt a je rozdělena do analytické části, ve které je rozebrána pozice firmy a její hlavní cíle a částí kde je vypracován návrh nového způsobu řízení, popsána implementace, testování, vyhodnocení a fáze definice dalších možných vylepšení podnikových procesů. V poslední části jsou slovně popsány jednotlivé kroky vyvinuté metodiky implementace procesního řízení v podmínkách malé obchodní firmy, které jsou doplněny schématem postupu implementace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 356 záznamů.   začátekpředchozí347 - 356  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.