| |
|
Podnikatelský záměr
Kovandová, Klára ; Vencourová, Monika (oponent) ; Meluzín, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvorbou návrhu podnikatelského záměru na založení nového podniku z vybraného odvětví. Práce se dělí do tří částí. V první teoretické části jsou definována základní teoretická východiska související s podnikatelským záměrem. Druhá analytická část se zabývá analýzou relevantního trhu a závěrečná praktická část obsahuje samotné zpracování podnikatelského plánu.
|
|
Analýza vybrané firmy
Hrnčiřiková, Jana ; Ing.František Vašíček (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení situace podniku. Jsou zde aplikovány metody vnější a vnitřní analýzy a finanční analýzy. Na základě těchto metod, a z nich zjištěných výsledků, jsou navrhnuta možná opatření, která povedou ke zlepšení finanční situace podniku.
|
| |
|
Návrh marketingové strategie firmy
Židlíková, Eva ; Pokorná, Pavlína (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Židlíková, E. Marketingová strategie firmy. Diplomová práce. Brno: Vysoké učení technické, 2014. Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou analýzu brněnské cestovní kanceláře Victoria. Hlavním cílem je vytvoření marketingové strategie firmy na základě marketingového výzkumu a analýz, které zjišťují preference a zájmy spotřebitelů v cestovním ruchu. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Teoretickou část tvoří kapitoly, ve kterých jsou zachycena různá teoretická východiska marketingu a postup tvorby marketingového plánu. V praktické části uvádím poznatky, týkající se samotné práce.
|
|
Proposal for Company Communication Mix
Jakubčová, Michaela ; Novák, Petr (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with improving communication mix of the selected joint stock company. The first part focuses on the theoretical interpretation and definition of the important concepts of the marketing, environmental analysis, marketing and communication mix tools. The following part describes the activity of the analysed company, the current marketing and communication mix. This section also contents the SWOT analysis and the questionnaire survey. In the last part I propose the new communication mix to improve the company’s market position.
|
| |
|
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Závodný, Jiří ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu stavu informačního systému ve firmě XCR Svorada s.r.o. a následný návrh změn. První část je věnována teoretickým východiskům potřebným k pochopení dané problematiky. Dále jsou vytvořeny analýzy daného podniku, jeho vnitřního a vnějšího prostředí, analýzy používaného informačního systému a v poslední části také návrhy změn pro zlepšení, zefektivnění a zjednodušení práce s daným informačním systémem.
|
|
Řízení rizik
Hanko, Libor ; Theuer, Aleš (oponent) ; Waldhans, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce, bylo vypracování řízení rizik pro firmu z oboru stavebnictví. Teoretická část je zaměřená na obecné údaje o stavebnictví, marketingu, rozdělení rizik a také o možnostech řízení rizik. V praktické části jsou využité poznatky z teoretické části, pro určení marketingu a následné řízení rizik ve firmě.
|
| |