Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh systému komunikace ve firmě
Černá, Tereza ; Klech, Jan (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje moderní způsob komunikace v řízení firmy. Vytyčeným cílem je zjistit zásadní nedostatky této problematiky a nastínit případná řešení, která by vedla k posílení slabých stránek – interní komunikace. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části popisuji nástroje komunikace, které jsou efektivní pro řízeni obchodně provozní společnosti typu ČEPRO, a.s. Analytická část popisuje společnost z pohledu její činnosti a zavedených nástrojů komunikace. (externí komunikace, interní komunikace, krizová komunikace, komunikace při zavádění nových projektů). V návrhové části jsou doporučeny prvky komunikace, tak aby v rámci stávající komunikace byl vytvořen efektivní návrh systému komunikace ve firmě. .
Úloha liniových vedoucích pracovníků v systému interní komunikace v organizaci
Purnochová, Lucie ; Háša, Stanislav (vedoucí práce) ; Reichel, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou komunikace v kontextu fungování pracovní organizace. Vysvětluje rozdělení komunikace na externí a interní. Pozornost je více zaměřena na interní komunikaci, její formy a prostředky. Dále jsou identifikovány funkce a role liniového vedoucího pracovníka v hierarchii organizace a také specifika jeho působení v oblasti interní komunikace. Současně zdůrazňuje úlohu liniového vedoucího pracovníka při využívání prostředků ústní formální komunikace v organizaci, kterými jsou porada oddělení, celofiremní konference a telekonference. Empirické šetření této práce se zaměřuje na úlohu liniového vedoucího pracovníka při poradách, celofiremní konferenci a telekonferenci v konkrétní obchodní společnosti. Polostrukturované rozhovory s liniovými vedoucími pracovníky a dotazníkové šetření s podřízenými pracovníky poskytují náhled a hodnocení úlohy liniového vedoucího pracovníka při zmíněných formálních setkáních v této společnosti.
Návrh systému komunikace ve firmě
Černá, Tereza ; Klech, Jan (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje moderní způsob komunikace v řízení firmy. Vytyčeným cílem je zjistit zásadní nedostatky této problematiky a nastínit případná řešení, která by vedla k posílení slabých stránek – interní komunikace. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části popisuji nástroje komunikace, které jsou efektivní pro řízeni obchodně provozní společnosti typu ČEPRO, a.s. Analytická část popisuje společnost z pohledu její činnosti a zavedených nástrojů komunikace. (externí komunikace, interní komunikace, krizová komunikace, komunikace při zavádění nových projektů). V návrhové části jsou doporučeny prvky komunikace, tak aby v rámci stávající komunikace byl vytvořen efektivní návrh systému komunikace ve firmě. .
Neverbální komunikace a její význam v podniku
ČABAJOVÁ, Karolína
Tato práce je zaměřena na význam neverbální komunikace v podniku. Neverbální komunikace je využívána neustále a většinou nevědomě. Tento typ komunikace je ovlivňován několika faktory, mezi které patří: kultura, věk, pohlaví a povaha. Práce se zaměřuje na všechny obory neverbální komunikace a analyzuje, co je důležité pro přijímací pohovory, porady a setkání se zákazníky. Dále určuje typ podnikové kultury a také zjišťuje, jakým dojmem působí zaměstnanci na své zákazníky. Zahrnuty jsou i chyby, kterých se zaměstnanci během komunikace dopouštějí. Hlavním cílem práce je zhodnotit, jak vedoucí pracovník využívá své komunikační schopnosti a popsat komunikační proces mezi zaměstnanci. Výzkum je proveden pomocí dotazníku, pozorování a rozhovoru s vedoucí personálního oddělení.
Manažerská komunikace ve vybrané organizaci
LANGROVÁ, Veronika
Cílem bakalářské práce je zhodnotit manažerskou komunikaci ve vybrané organizaci a navrhnout změny vedoucí ke zlepšení současného stavu. Tvorba literárního přehledu zkoumané problematiky vznikla na základě studia dostupných informací prostřednictvím odborných literárních děl a internetových zdrojů. Pro získávání klíčových informací týkajících se rozdělení manažerské komunikace na externí a interní byla zvolena hlavní forma dotazování - nestrukturovaný rozhovor. Závěry plynoucí z analýzy budou sděleny organizaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.