Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Personalized Marketing: A Consumer's Perspective on the Benefits and Invasions of Privacy
Demitrovičová, Lenka ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Cieľom bakalárskej práce bolo zistiť pohľad spotrebiteľov na personalizovanú reklamu, so zameraním sa na vnímanie narušenia súkromia. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť najprv opisuje online marketing a jeho formy Následne je vymedzený personalizovaný marketing, so zameraním sa na jeho užitočnosť, kritiku a vysvetlenie personalization privacy paradox. Posledná časť teoretickej časti je zameraná na online súkromie, súvisiace problémy a dôležitosť dôvery a transparentnosti v tomto odvetví. V praktickej časti bolo cieľ práce zistiť, aké pozitíva a negatíva vnímajú spotrebitelia pri personalizovanej reklame, pri čom boli semištrukturované rozhovory zamerané aj na ich pohľad na narušovanie súkromia a konkrétne formy personalizácie.
Prezentace žen-političek na Facebooku z pohledu genderové perspektivy
Šindelářová, Kateřina ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Práce se věnuje sebeprezentaci českých političek na Facebooku optikou genderové perspektivy. Soustředí se na problematiku genderových rolí a stereotypů, kterou zasazuje do kontextu politického prostředí. Vymezuje politickou komunikaci a přibližuje fenomény, které se v rámci politické komunikace objevují v souvislosti s novými a sociálními médii. Rovněž předkládá současnou situaci ohledně zastoupení žen v obou komorách Parlamentu České republiky. Na základě stanovených genderových aspektů pak prostřednictvím kvantitativní obsahové analýzy zkoumá online komunikaci sedmi vybraných poslankyň a výsledky konfrontuje s dosavadním poznáním z oblasti politické komunikace nazírané optikou genderu. Zjištění analýzy naznačují, že vybrané ženy-političky vykazují tendenci věnovat se spíše typicky maskulinním problematikám, jako jsou témata spjatá s agendou zahraničních vztahů či ekonomickou a daňovou oblastí. Analýza se navíc zaměřila na přítomnost vymezených dimenzí personalizace a formátu selfie jako nástroje celebritizace politické komunikace. Oba uvedené fenomény se v analyzovaných obsazích vyskytly minimálně.
Personalizace polských politických stran po roce 2005
Harzer, Filip ; Kubát, Michal (vedoucí práce) ; Mlejnek, Josef (oponent)
Cílem diplomové práce "Personalizace polských politických stran po roce 2005" je prozkoumat proces personalizace ve vybraných polských politických stranách v období mezi parlamentními volbami 2005 a parlamentními volbami 2015, a odpovědět na otázku, zda se po roce 2005 personalizace stran zvyšovala. Práce vychází z nejznámějších teorií personalizace politiky a předpokladů polských autorů. Personalizace je zkoumána zejména na institucionální úrovni. V teoretické části práce jsou představeny přístupy výzkumu personalizace a vymezeny jsou hlavní pojmy: personalizace, prezidencializace i celebritizace. Představeny jsou rovněž hlavní personalizované projekty v Polsku v letech 1989-2005. V empirické části práce věnované výzkumu polské politiky je analyzována úroveň a vývoj procesu personalizace uvnitř strany a vně strany. Cílem práce není rozšířit teoretické koncepty personalizace politiky, nýbrž obohatit výzkum polské politiky po roce 2005.
Personalizace polských politických stran po roce 2005
Harzer, Filip ; Kubát, Michal (vedoucí práce) ; Mlejnek, Josef (oponent)
Cílem diplomové práce "Personalizace polských politických stran po roce 2005" je prozkoumat proces personalizace ve vybraných polských politických stranách v období mezi parlamentními volbami 2005 a parlamentními volbami 2015, a odpovědět na otázku, zda se po roce 2005 personalizace stran zvyšovala. Práce vychází z nejznámějších teorií personalizace politiky a předpokladů polských autorů. Personalizace je zkoumána zejména na institucionální úrovni. V teoretické části práce jsou představeny přístupy výzkumu personalizace a vymezeny jsou hlavní pojmy: personalizace, prezidencializace i celebritizace. Představeny jsou rovněž hlavní personalizované projekty v Polsku v letech 1989-2005. V empirické části práce věnované výzkumu polské politiky je analyzována úroveň a vývoj procesu personalizace uvnitř strany a vně strany. Cílem práce není rozšířit teoretické koncepty personalizace politiky, nýbrž obohatit výzkum polské politiky po roce 2005.
Možnosti optimalizace životního cyklu zákazníka e-shopu
Hlaváčová, Linda ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Chytilová, Marie (oponent)
Pokud e-shop stojí o věrné zákazníky, musí s nimi nejdříve začít vztah aktivně budovat. Tato diplomová práce pojednává o metodách, kterými může e-shop začít pracovat na vytváření silného vztahu se zákazníkem a zasadit je do kontextu aktuálních trendů v online marketingu a současných vyspělých komunikačních technologií. Téma optimalizace životního cyklu zákazníka, které leží na pomezí analýzy dat, komunikace, online marketingu a vylepšování firemních procesů, zatím není v ČR příliš rozšířené. A to ani přestože se nejedná o metody, které by byly příliš náročné na osvojení nových nástrojů nebo jiných vstupních bariér. Práce by měla poskytnout provozovatelům e-shopů a jejich marketérům ucelený návod, jak poznatky z oblasti optimalizace životního cyklu zákazníka aplikovat i na svůj e-shop.
ANALÝZA SOUČASNÉHO ŽIVOTNÍHO STYLU PODLE GILLESE LIPOVETSKÉHO A MICHELA MAFFESOLIHO: KOMPARACE A KONFRONTACE VYBRANÝCH TÉMAT, PROBLÉMŮ A KONTROVERZÍ
VOLEK, Jan
Práce analyzuje a srovnává přístupy dvou autorů zabývajících se jevy v soudobé společnosti. Soustřeďuje se převážně na témata životního stylu a hodnot. Klade si otázky týkající se socializace a individualizace společnosti. Práce je rozdělena do čtyř částí. V první části jde o seznámení se základními termíny (postmoderna, životní styl, hodnoty) a jejich vymezení. Druhá část práce je věnována koncepci Gillese Lipovetského. Třetí část se zaměřuje na koncepci Michela Maffesoliho. Ve čtvrté části jde pak o komparaci těchto dvou myšlenkových konceptů, kdy se práce soustředí především na vysledování argumentačních střetů a třecích ploch. Na základě této komparace vyvstávají otázky a myšlenky, které jsou v závěrečné části práce prezentovány.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.