| |
|
Komunikační strategie personálních agentur zaměřená na cílovou skupinu studentů
Vyhnálková, Petra
Diplomová práce je vytvářena s cílem navržení komunikační strategie vybrané personální agentury na cílovou skupinu studentů. Literární rešerše definuje základní problematiku z teoretického hlediska. Praktická část vychází z teorie odborníků a analyzuje prostředí personálních agentur v České republice. Zkoumáno je vnější i vnitřní prostředí konkrétní personální agentury. Výsledkem rozboru je sestavení SWOT analýzy a navržení nových prvků komunikační strategie s cílem o její zefektivnění. Prezentované návrhy jsou podloženy dotazníkovým šetřením, jehož respondenti jsou studenti středních a vysokých škol v České republice.
|
|
Návrh změn dílčí části informačního systému používaného personální agenturou
Khalilová, Linda ; Hanáková, Blanka (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu a efektivnosti informačního systému používaného personální agenturou. V přehledu literatury je vymezena základní problematika týkající se personálních agentur, řízení lidských zdrojů a efektivnosti informačních systémů. V empirické části jsou za pomoci obsahové analýzy rozebrána data, získaná z informačního systému. Na základě výsledků analýzy jsou v diplomové práci formulovány návrhy pro vedení společnosti, jakým způsobem docílit efektivnějšího využívání dat v informačním systému a efektivnějšího řízení lidských zdrojů.
|
|
Návrh podnikatelského plánu pro vznik a rozvoj společnosti
Cohla, Tomáš ; Šrámková, Veronika (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá podnikatelským plánem, který slouží k založení personální agentury. Součástí bakalářské práce je teoretická část související s daným tématem, analytická část a samotný návrh pro založení personální agentury. SLEPT analýza, analýza trhu a SWOT analýza budou použity v analytické části bakalářské práce. Výstupem této práce bude rozhodnutí zda se bude tento návrh realizovat.
|
|
Podnikatelský plán - personální agentura
Doseděl, Filip ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu pro založení personální agentury. V první části práce jsou zpracována teoretická východiska pro následující dvě části. Druhou částí této práce je především analýza makroprostředí a mikroprostředí. Třetí, návrhová část, obsahuje podnikatelský plán včetně všech jeho součástí. Hlavním úkolem této práce je zhodnotit, zda podnikatelský plán realizovat, či nikoli.
|
|
Mzdové účetnictví v personální agentuře
JEROUŠKOVÁ, Petra
Tato bakalářská práce představuje náhled do fungování personální agentury a procesů, které vedou ke zpracování mzdové agendy v takovéto agentuře. Zároveň si klade za cíl seznámit čtenáře s vybranými aspekty z oblasti agenturního zaměstnávání a mzdového účetnictví. Samotné zpracování mzdové agendy v agenturách práce provází řada navzájem propojených procesů a vazeb, jež je nutno dodržet z hlediska správného výpočtu mzdy. Práce dále obsahuje popis procesu zadávání údajů týkajících se mzdové a personální agendy do systému. Zároveň zahrnuje i správný výpočet mezd dle platných právních předpisů. V neposlední řadě analyzuje zpracování mzdové a personální agendy v konkrétní agentuře z hlediska nejčastějších chyb v těchto oblastech. Správné zpracování, výpočty a účtování je vysvětleno taktéž prakticky na jednotlivých příkladech. Závěrem se práce zaměřuje na návrh případných změn. Práce je zpracována za použití podkladů personální agentury JR Profiservice, s.r.o.
|
|
Činnosti personální agentury
JANČOVIČOVÁ, Nikola
V současnosti si každý zaměstnavatel uvědomuje, jak důležité je mít spolehlivé zaměstnance. Uspěchaná doba nutí zaměstnavatele šetřit náklady. Mezi náklady řadíme i čas. Tyto náklady může firmě ušetřit personální agentura. Personální agentura se specializuje na získávání a výběr zaměstnanců. K přiblížení tématu je nutné seznámit se se základními pojmy, historií personalistiky a problémy spojenými s touto oblastí. Také jsou pozorovány postupy, které vybraná personální agentura používá ve svých procesech. Data ze tří různých personálních agentur a z personálního oddělení budou získána pomocí standardizovaných i nestandardizovaných rozhovorů a dotazníkového šetření. Výsledky vyhodnocené pomocí grafů budou zhodnoceny a následně k nim budou doporučena vhodná praktická doporučení pro personální agentury.
|
|
Metody výběru zaměstnanců
Orlická, Barbora
Tato bakalářská práce se zabývá tématem metody výběru zaměstnanců. Cílem práce je poskytnout přehled metod uvedených v odborné literatuře i metod v praxi užívaných personálními agenturami a také tyto metody zhodnotit. Práce se skládá celkem ze čtyř částí. První část se detailněji věnuje cílům práce a jejím metodologickým východiskům. V teoretické části se autorka zaměřuje na charakteristiku výběrového procesu a přibližuje čtenářům také konkrétní metody při výběru užívané. Charakteristika vybraných personálních agentur a metod, které tyto agentury používají při realizaci výběrového procesu, tvoří praktickou část práce. V poslední části pak autorka vyhodnocuje a interpretuje získané poznatky.
|
|
Analýza personálních činností ve společnosti XYZ
Nedbalová, Pavla ; Palíšková, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Práce se zabývá problematikou personálních činností ve společnosti XYZ. Hlavním přínosem práce je identifikace problémů společnosti a návrhy na jejich řešení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část, jež je opřena o odborné publikace, je zaměřena především na vymezení pojmů a teoretických východisek a zároveň i na charakterizování jednotlivých personálních činností tak, jak jsou v současném pojetí řízení lidských zdrojů chápány. Praktická část je zaměřena konkrétně na problematiku personální agentury XYZ, především na analýzu jejich personálních činností. Mezi použité metody analýzy patří identifikace silných a slabých stránek, srovnání teorie s praxí, analýza interních materiálů, polostrukturovaný rozhovor a dotazníkové šetření. Na základě provedené analýzy jsou formulována doporučení ke zlepšení personálních činností a ke zvýšení jejich efektivity.
|
|
Analýza personálních agentur
Černý, Miroslav ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: Analýza personálních agentur Cíl práce: Cílem této diplomové byl průzkum personálních agentur na českém trhu a jejich funkčnost a důvěryhodnost z pohledu uchazeče o zaměstnání. Jedním z dílčích cílů práce bylo také použití marketingové Mystery metody průzkumu a to konkrétně - Mystery client. Pod pojmem funkčnost personální agentury byl vyhodnocován přístup agentury k poptávajícímu o práci a schopnost agentury uchazeči vhodné pracovní místo zprostředkovat. Metody: Ke sběru potřebných dat pro výsledné vyhodnocení byla použita metoda Mystery client, představující skryté pozorování během pracovního pohovoru. Průzkum byl doplněn dotazníkovým šetřením vybraných personálních konzultantů. Výsledky: Výsledky zkoumání doložily, že agentury práce se převážně zaměřují na outsourcing a zprostředkovávají krátkodobá zaměstnání mladším a méně kvalifikovaným uchazečům. Průzkumem bylo zjištěno, že ve většině případů, nejsou agentury práce schopny zprostředkovat odpovídající zaměstnání při dosaženém vzdělání. I přes tyto nedostatky, autor doporučil uchazečům tři agentury, které jsou dle zkoumání a výsledků, schopny komunikovat a reagovat na nabídku a poptávku práce. Klíčová slova: Personální agentura, analýza, mystery shopping, mystery client, dotazník
|