Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing strategy for an eLearning platform
Protchenko, Angelina ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
The primary purpose of this Bachelors thesis is to develop a marketing strategy, demonstrating how the new website can be developed and marketed online. The thesis is divided into theoretical and practical parts. Theoretical part provides an overview on planning a marketing strategy for a new business in general. It involves definitions and process of marketing, describes a marketing plan structure in detail, outlines main components of marketing mix and illustrates the process of creation and promoting a website. Then the practical part refers to applying theory to practice. In the practical part is examined the market for the website, are identified potential customers and are analyzed the main competitors. Furthermore, this part highlights the key promotional tools to market the website online and estimates the websites first sales at the introduction stage.
Optimalizace a propagace webové prezentace na Internetu
Šetek, Martin ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Svoboda, Jiří (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na komplexní pojetí optimalizace pro vyhledávače (SEO) webových prezentací a následně jejich propagací reklamními kampaněmi založenými na systému pay-per-click (PPC). V práci jsou prezentovány teoretické poznatky získané z odborných zdrojů, především však praktické zkušenosti autora. Cílem práce je analyzovat metody a postupy dostupné pro oblast optimalizace webové prezentace následované efektivní propagací. K dosažení stanovených cílů je diplomová práce rozdělena na tři hlavní relativně samostatné části: seznámení se s problematikou, analýza jednotlivých metod a postupů optimalizace webové prezentace a výzkum efektivnosti dostupných PPC systémů v České republice. Hlavním přínosem diplomové práce je zmíněný výzkum týkající se analýzy a porovnání efektivity PPC systémů.
Role Pay-per-Click internetové reklamní kampaně v marketingových aktivitách firmy
Černý, Jakub ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Práce analyzuje postavení reklamy na internetu v rámci marketingových aktivit firmy. Vymezuje základní pojmy a nástroje internetového marketingu a popisuje internetovou reklamu ve srovnání s tradičními reklamními médii. Detailně se práce zaměřuje na popis a vysvětlení efektu Pay-Per-Click reklamních kampaní. Možnosti jejich využití a zjištěné odlišnosti jsou interpretovány uvedením příkladu marketingových aktivit konkrétních firem.
Reklamní kampaně na internetu
Bludská, Kateřina ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Škardová, Miroslava (oponent)
Diplomová práce řeší problematiku reklamních kampaní na internetu. Podrobně se věnuje pay-per-click reklamě v internetových vyhledávačích a reklamě ve srovnávačích cen (shopping comparison engines). V práci je popsána tvorba, správa i optimalizace reklamní kampaně v těchto dvou druzích internetové reklamy. Práce poskytuje jak pohled teoretický, tak zahrnuje i praktické zkušennosti z oboru. V závěru práce je nastíněna možná interakce těchto dvou druhů online reklamy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.