Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Organizace outdoorových kurzů pro veřejný sektor
David, Pavel ; Šťastný, Jan (oponent) ; Korvas, Pavel (vedoucí práce)
Práce popisuje základní a podstatné atributy uskutečnění specificky zaměřených outdoorových kurzů.
Centrum pro sport a volný čas Brno
Chovanečková, Nikol ; Vostrejž, Dušan (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce)
Tématem zadání diplomové práce Centrum pro sport a volný čas Brno je řešení relaxačního a sportovního areálu ,,Centrum Lužánky“. Předmětem práce je architektonicko-urbanistická studie, která se zabývá zpracováním konceptu sportovního centra za Lužánkami v Brně-Ponava. Diplomová práce detailněji řeší objekt a území stávajícího bazénu Lužánky. Stávající stav objektu postaveného v roce 1979 již nesplňuje požadavky pro návštěvníky a sportovce. Hlavním cílem práce je rekonstrukce stávajícího 50 m bazénu, návrh nového 25 m bazénu umístěného pod suterénem stávajícího objektu, který umožní například pořádání mezinárodních závodů. Zároveň se sníží zatížení těchto bazénů, vytvořením vnitřního a venkovního aquaparku, zejména pro skupinu rekreačních návštěvníků. Atraktivitu objektu zvyšuje nově navržená parková odpočinková zóna a navržená víceúčelová plocha, v letním období splňující účel sportovního hřiště, v zimním období kluziště. Další přidanou hodnotou objektu je vytvoření zóny s vnitřní a venkovní kavárnou a rozsáhlé odpočinkové zóny na střeše aquaparku. Areál celkově zvyšuje občanskou vybavenost území navrženým konceptem rozsáhlých služeb pro zdraví, relaxaci a sport. Výhodou celého konceptu je vzájemné propojení všech objektů. Vstup do objektu zkracuje navržená lávka pro pěší, dostupná z jižní i severní frekventované strany. Celkový návrh je podtržen navýšením nových parkovacích ploch umístěných zejména podél příjezdové komunikace ul. Sportovní, procházející zelenou zónou. Komunikace a parkovací plochy mají podobu obytných ulic, respektující pohyb chodců. Území má velmi bohatou sportovní historii, která se datuje již od roku 1922. Novým konceptem navyšující sportovně rekreační kapacity budou naplněny požadavky a současná očekávání návštěvníků v dané lokalitě a zároveň se tak zvýší atraktivita celého území.
Analýza prvků bezpečnosti u vybraných subjektů při organizaci outdoorového kurzu
Pozník, Petr ; doc.Ing.Vladimír Adamec, CSc. (oponent) ; Lepková, Hana (vedoucí práce)
Cílem práce je analýza prvků bezpečnosti u vybraných subjektů při organizaci outdoorového kurzu, korekce zjištěných nedostatků, optimalizace této oblasti a následně návrhy na zlepšení. Oblast bezpečnosti v prostředí outdoorových kurzů je velmi rozsáhlá, proto se práce při průzkumu a analýze současné situace zaměřuje hlavně na nejvýznamnější vysoké školy v České republice, které mají v pořádání outdoorových kurzů největší zastoupení. Závěrem práce porovnává zjištěná fakta z oblasti neúplnosti příslušných legislativních norem a navrhuje, jak lze současnou situaci optimalizovat a zlepšit. Výstupem práce je návrh řešení této situace novou Aktualizovatelnou normou včetně návrhu na postup jejího zpracování.
Robot pro Robotour 2010
Kubát, David ; Zbořil, František (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce bylo seznámit se se soutěží autonomních outdoor robotů Robotour a dále prostudovat možnosti a informace o robotovi vyvíjeném na ÚITS FIT VUT v Brně. Další část práce představovala studii různých plánovacích a lokalizačních algoritmů a návrh funkčního řešení, které by umožnilo robotovi účast v soutěži. Konkrétním cílem práce bylo využít všech nabytých vědomostí k implementaci autonomního software pro start robota v soutěži v roce 2010. Součástí řešení je i několik souvisejících mechanických úprav. Vytvořený systém je funkčním řešením splňujícím pravidla soutěže, který je schopen startu v letošním ročníku.
Gamifikace a její využití v přírodě
Kotrčová, Kateřina ; Turčová, Ivana (vedoucí práce) ; Psohlavec, Lukáš (oponent)
Název: Gamifikace a její využití v přírodě Cíle: Cílem bakalářské práce je vytvořit ucelený přehled o gamifikaci a popsat jednotlivé gamifikační prvky v přírodě. Vlastní rešerše: Jedná se o rešeršní práci. Použila jsem metodu analýzy dokumentů. Zdrojem pro analýzu byly odborné texty dostupné na platformách Web of Science, ResearchGate, Scopus a ScienceDirect, zabývající se danou tématikou. Zjištěné informace jsem utřídila a systematicky zpracovala do přehledného shrnutí. Diskuse a závěr: Gamifikace je zajímavý podpůrný prvek v mnoha oblastech služeb a profesí. Zábavný koncept her se aplikuje i do zdánlivě obyčejných aktivit. Práce popsala gamifikační prvky, které lze využít v programech aktivit v přírodě a zamýšlí se nad jejich pozitivními i negativními dopady pro jedince. Na základě rešerše literatury a vlastní zkušenosti se domníváme, že využívání gamifikace v přírodě má spíše pozitivní dopad na lidské chování. Klíčová slova: hra, aktivity v přírodě, herní prvky, geocaching, turistika
Efekt výšky na vnímanou úzkost při překonání výzvové překážky
Bóday, Anna ; Baláš, Jiří (vedoucí práce) ; Zdobinský, Adam (oponent)
Název: Efekt výšky na vnímanou úzkost při překonání výzvové překážky Cíle: Cílem této závěrečné práce bylo zjistit akutní psychickou odezvu respondentů na překonání adrenalinové překážky v přírodním prostředí. A to ve dvou případech, nejprve bez aspektu výšky a následně s ním. Poté porovnat, jak se liší míra úzkosti dotazovaných respondentů právě v závislosti na efektu výšky. Následně pak porovnat rozdíl v míře úzkosti mezi ženami a muži. Metody: Metodou zkoumání byl standardizovaný dotazník CSAI - 2, o 27 otázkách, cílících na tři oblasti akutní úzkosti, somatickou a kognitivní, a oblast sebedůvěry. Předložen byl koedukované skupině 34 respondentů čítající 20 žen a 14 mužů ve věkovém rozpětí 20-26 let. A to těsně před překonáním překážky na zemi, a následně před překonáním totožné překážky umístěné v jedenácti metrech nad zemí. Naměřená data byla analyzována pomocí statistického programu R 4.1.2. Výsledky: Mezi nízkou a vysokou kládou došlo k průkaznému nárůstu somatické úzkosti (V = 43, Padj <0.001) a kognitivní úzkosti (V = 93, Padj = 0.002), zároveň došlo ke snížení sebedůvěry. (df = 33, t = 4.06, Padj <0.001). Míra úzkosti mezi nízkou a vysokou kládou spolu velmi silně korelují jak pro somatickou (τ = 0.478, z = 3.78, Padj <0.001) a kognitivní úzkost (τ = 0.481, z = 3.83, Padj <0.001), tak...
Trvalé osobnostní rysy studentů specializace výchova v přírodě na UK FTVS ve srovnání s běžnou populací
Hančovský, Šimon ; Psohlavec, Lukáš (vedoucí práce) ; Turčová, Ivana (oponent)
Název: Trvalé osobnostní rysy studentů specializace výchova v přírodě na UK FTVS ve srovnání s širokou populací Cíle: Porovnat osobnostní rysy studentů specializace výchova v přírodě na UK FTVS s osobnostními rysy populační normy. Metody: Pomocí dotazníků BFI-44 byly u 33 účastníků zjištěny osobnostní rysy, které byly následně porovnány s rysy populační normy. Výsledky: Studenti, kteří se zúčastnili tohoto výzkumu, měli oproti populační normě průměrně znatelně vyšší skór ve škálách neuroticismus (o 11,7 %), otevřenost (o 11,3%) a svědomitost (10,1%). Ve škálách extraverze a přívětivost nebyl zaznamenán výraznější rozdíl, i když minimální rozdíl se objevil v obou z nich. Závěry: Studenti specializace výchova v přírodě jsou oproti běžné populaci otevřenější a svědomitější, zároveň ale mají větší předpoklad k neurotickému chování. Klíčová slova: Osobnost, outdoor, psychika, Big Five
Rozvoj a vzdělávání pracovníků pomocí outdoorových aktivit v ČSOB Pojišťovně
Plšek, Tomáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Rozvoj a vzdělávání pracovníků pomocí outdoorových aktivit v ČSOB Pojišťovně Cíle: Cílem této diplomové práce je na základě zjištění současného stavu nakládání s lidskými zdroji, metodami rozvoje a vzdělávání pracovníků v ČSOB pojišťovně následné navržení změn v oblasti lidských zdrojů. Dále pak nalezení efektivních řešení pro zkvalitnění v oblasti spolupráce, komunikace a rozvoje firemního lidského potenciálu pomocí zážitkových outdoorových aktivit. Metody: Analýza dokumentů, SWOT analýza, interview. Výsledky: Tvorba návrhů doporučení pro další strategii plánování v oblasti vzdělávání a rozvoje pracovníků. Těžištěm diplomové práce je navržení outdoorového teambuildingového kurzu, který bude moci management ČSOB Pojišťovny a její odbor pro lidské zdroje zahrnout do svých plánů v oblasti vzdělávání a rozvoje pracovníků. Klíčová slova: Vzdělávání, rozvoj, teambuilding, outdoor, tým, ČSOB Pojišťovna.
Rámcový projekt soukromé mateřské školy
Řepková, Ludmila ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Slepičková, Irena (oponent)
Název: Rámcový projekt soukromé mateřské školy Cíle: Cílem předkládané diplomové práce je sestavení přehledu o problematice organizace pohybové výuky v mateřských školách a zjištění způsobu zapojování pohybových činností do programu mateřských škol města Liberce. Druhým cílem je vytvoření rámcového projektu soukromé mateřské školy zařazené do rejstříku škol České republiky. Metody: Práce kombinuje metody přímé, nepřímé a dokumentové, konkrétně pozorování, rozhovory, obsahovou analýzu a rozbor kurikulárního programu střední odborné školy pedagogické, který je podkladem nejprve pro teoretická, později pro praktická východiska práce. Zjištěná data jsou zpracována kvantitativně. Výsledky: Vstup na trh soukromých mateřských škol v Liberci není obtížný. Kvalita jimi nabízených služeb z hlediska pohybových činností je průměrná až podprůměrná, vedoucí postavení si však drží v počtu dětí na jednu učitelku. Dále byly zjištěny rezervy ve vedení výuky pohybových činností u učitelek veřejných mateřských škol, jimž město Liberec nenabízí žádné vzdělávací kurzy v této oblasti. Klíčová slova: učitelka, organizace, sport, výuka, venku

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.