Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.13 vteřin. 
Statistická analýza chování uživatelů sociálních sítí z hlediska reklamy a marketingu
Pavlík, Marcel ; Doubravský,, Karel (oponent) ; Kropáč, Jiří (vedoucí práce)
Predmetom bakalárskej práce je štatistická analýza správania užívateľov internetových sociálnych sietí, z hľadiska reklamy a marketingových aktivít. Prvá časť bakalárskej práce sa zaoberá teoretickými východiskami z oblasti sociálnych sietí, sociologického výskumu a štatistiky. Druhá časť sa zaoberá praktickým prevedením, a to ako sociologického riešenia a vytvorenia online dotazníka, tak aj štatistickým spracovaním nazbieraných dát, vrátane príslušných zistení a záverov.
Dopady pandemie covid-19 na Českou správu sociálního zabezpečení
MACHÁČKOVÁ, Karolína
Bakalářská práce se zabývá činností České správy sociální zabezpečení (dále ČSSZ) v době pandemie covid-19, konkrétně Okresní správou sociálního zabezpečení České Budějovice a přibližuje její fungování. Cílem práce je zhodnotit a poodkrýt dopady pandemie covid-19 na činnost této správy. Dále se práce zabývá spokojeností klientů a jejich povědomím o produktech a službách. Práce také zkoumá klientskou komunikace s ČSSZ v době pandemie. Nejpodstatnější metodou zkoumání bylo dotazníkové šetření formou online dotazníku. Hlavními výsledky tohoto výzkumu je zjištění, že velmi málo klientů zná online službu ePortál a někteří nemají ani povědomí o činnosti ČSSZ. Dalším hlavním zjištěním je, že respondenti si přejí více úředních dní, konkrétně alespoň tři dny a také preferují elektronickou komunikaci (v různých podobách) s ČSSZ. Na základě těchto zjištění jsou navrhnutá konkrétní opatření pro zlepšení stávající či budoucí situace. Práce se opírá především o nejaktuálnější data, a tou je Zpráva o činnosti ČSSZ 2021.
Grafické modifikace možností odpovědí u otázek v online dotazníku
Terchová, Petra ; Remr, Jiří (vedoucí práce) ; Hendl, Jan (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o problematice vlivu grafických modifikací možností odpovědí u otázek v online dotazníku na odpovídání respondentů. Metoda sběru dat pomocí online dotazníku nabízí širokou škálu možností vizuálních úprav, a proto je nutné způsob grafického formátování předem pečlivě zvážit, jelikož různé druhy grafických modifikací možností odpovědí mohou produkovat značné rozdíly v odpovědích respondentů. Cílem práce je prostřednictvím dvou verzí online dotazníku lišících se v grafickému formátu možností odpovědí zjistit, zda a případně jaké rozdíly v odpovědích respondentů tyto odlišnosti způsobují. Pozornost je věnována také rozdílům v časové náročnosti jednotlivých otázek. Celkem je testováno jedenáct grafických modifikací, každá z nich se v dotazníku vyskytuje dvakrát. Analýza ukazuje, že rozdíly v grafickém formátu možností odpovědí mají vliv na odpovědi respondentů, potvrdilo se 7 z 11 hypotéz. Jedním z překvapivých zjištění je, že v případě porovnání formátu zaškrtávání a vypisování odpovědí využili respondenti v obou verzích plného počtu možností. Takový výsledek nebyl v případě vypisovacího formátu očekáván. Další výsledky ukazují, že některé modifikace mají vliv spíše na ženy než na muže, například použití škály s označenými všemi body versus škály s označenými pouze těmi...
Statistická analýza chování uživatelů sociálních sítí z hlediska reklamy a marketingu
Pavlík, Marcel ; Doubravský,, Karel (oponent) ; Kropáč, Jiří (vedoucí práce)
Predmetom bakalárskej práce je štatistická analýza správania užívateľov internetových sociálnych sietí, z hľadiska reklamy a marketingových aktivít. Prvá časť bakalárskej práce sa zaoberá teoretickými východiskami z oblasti sociálnych sietí, sociologického výskumu a štatistiky. Druhá časť sa zaoberá praktickým prevedením, a to ako sociologického riešenia a vytvorenia online dotazníka, tak aj štatistickým spracovaním nazbieraných dát, vrátane príslušných zistení a záverov.
Uplatnění marketingu v řízení firem
Doubrava, Tomáš ; Heinz, Vít (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je analýza personálního marketingu vybrané společnosti se zaměřením na studenty VŠ. V teoretické části je postupováno od vysvětlení obecných pojmů až ke konkrétním popisům využitých analýz. Po provedení všech analýz v praktické části jsou v závěru diplomové práce navrhnuta vhodná řešení ke zlepšení současné situace personálního marketingu vybrané společnosti s důrazem na segment studentů VŠ.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.