Název: Statistická analýza chování uživatelů sociálních sítí z hlediska reklamy a marketingu
Překlad názvu: Statistical Analysis of Social Network Users' Behavior from Advertising and Marketing Points of View
Autoři: Pavlík, Marcel ; Doubravský,, Karel (oponent) ; Kropáč, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; online dotazník; reklama; sociologický výskum; Sociálne siete; štatistická analýza; štatistika; advertising; marketing; online questionnaire; Social networks; sociological research; statistic analysis; statistics

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/34174

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-248284


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet