Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Placený obsah internetové mutace sportovního deníku Sport - případová studie
Chroust, Karel ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Macková, Veronika (oponent)
Diplomová práce "Placený obsah internetové mutace sportovního deníku Sport - případová studie" se zabývá placeným obsahem na internetové mutaci Deníku Sport. Placený obsah v posledních letech zažívá veliký rozmach a čím dál více čtenářů je ochotno platit za kvalitní zpravodajství. Práce přináší komplexní popis podoby placeného obsahu na specializovaném, sportovním médiu. Praktickou část tvoří hlavní výzkumná otázka "Jakou podobu má placený obsah na specializovaném médiu?" Pro kvalitní placený obsah je dle mého zapotřebí, aby navzájem fungovala následující trojice - obsah, redakce, předplatitelé. Ve své diplomové práci se budu věnovat prvním dvěma oblastem - obsahové a redakční. Jako první provedu kvantitativní obsahovou analýzu článků, které byly publikovány v premiovém obsahu. Kvantitativní obsahovou analýzou si zodpovím sérii vedlejších výzkumných otázek. To mi dá dostatek informací o formě obsahu. Protože se ale informace o redakci nedají dohledat, vyzpovídám je, abych zjistil, jaké výhody jim tento obsah přináší.
Placený obsah internetové mutace sportovního deníku Sport - případová studie
Chroust, Karel ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Macková, Veronika (oponent)
Diplomová práce "Placený obsah internetové mutace sportovního deníku Sport - případová studie" se zabývá placeným obsahem na internetové mutaci Deníku Sport. Placený obsah v posledních letech zažívá veliký rozmach a čím dál více čtenářů je ochotno platit za kvalitní zpravodajství. Práce přináší komplexní popis podoby placeného obsahu na úzce specializovaném, sportovním médiu. Praktickou část tvoří hlavní výzkumná otázka "Jaké výhody mi nabízí placený obsah na specializovaném médiu a jakou má vůbec podobu?" Pro kvalitní placený obsah je dle mého zapotřebí, aby navzájem fungovala následující trojice - obsah, redakce, předplatitelé. Jako první provedu kvantitativní obsahovou analýzu článků, které byly publikovány v prémiovém obsahu. Kvantitativní obsahovou analýzou si zodpovím sérii vedlejších výzkumných otázek. To mi dá dostatek informací o formě obsahu. Protože se ale informace o redakci a předplatitelích nedají dohledat, vyzpovídám je, abych zjistil, jaké výhody jim tento obsah přináší.
Vliv zavedení placeného obsahu na zpravodajský server IHNED.cz
Janíková, Simona ; Hájek, Roman (vedoucí práce) ; Němeček, Tomáš (oponent)
Diplomová práce shrnuje vliv zavedení placeného obsahu na server ihned.cz, který je webovou mutací deníku Hospodářské noviny. Vliv paywallu sleduje v období od srpna 2014 do dubna 2015. Za zavedením paywallu byla snaha ukázat, že obsah tvořený na serveru má hodnotu. V teoretické části se práce zabývá novými výzvami médií, které tvoří jak finanční tak technologické změny, popisuje rostoucí komercializaci a reakci médií v podobě konvergence a konceptu digital-first. Práce se opírá o přístup politické ekonomie médií. Zabývá se zpoplatněním obsahu, ochotou čtenářů za obsah médií na internetu platit, možnostmi tradičních i alternativních příjmů médií, a příklady deníků, které paywall zavedly. V praktické části práce popisuje, jaký vliv mělo zavedení placeného obsahu na ekonomické výsledky, konkrétně na webové předplatné, inzerci a hospodářské výsledky vydavatelství Economia. Zabývá se také vlivem paywallu na návštěvnost serveru ihned.cz, kterou sleduje skrze počet page views, visits a reálných a unikátních uživatelů, na čtenost rubrik serveru a na práci novinářů. Součástí praktické části práce jsou kromě statistických dat a reportů také rozhovory s vedoucími pracovníky vydavatelství a redakce. Klíčová slova paywall, placený obsah, ihned.cz, Economia, sloučení redakcí, předplatné, návštěvnost, inzerce,...
Za co jsou čeští čtenáři ochotní zaplatit - Specifika placeného obsahu zpravodajského serveru Deníku N
Havlík, Tomáš ; Křeček, Jan (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá zpoplatňováním zpravodajského obsahu na internetu. Zkoumá užití paywallu jako jednoho z možných budoucích obchodních modelů médií v digitální sféře v kontrastu k obchodním modelům založeným na inzerci, které v České republice převládají. Tento fenomén zkoumá na příkladu relativně mladého titulu Deník N. V teoretické části se práce zabývá proměnou mediálního průmyslu ve světě i v Česku a výzvami, které tato proměna přináší. Podrobněji se věnuje specifikům publikování zpravodajského obsahu na internetu a následně možnostem jeho monetizace, při čemž vychází z komparace a rozboru řady odborných studií i příkladů z praxe. Následně tato práce přináší detailní profil zkoumaného Deníku N, a to za pomoci veřejných dat i rozhovorů s vedením jeho redakce. Tyto části poskytují teoretický rámec pro následné vytvoření metodologie výzkumu i jeho samotné provedení. Praktickou část práce tedy tvoří kvantitativní analýza obsahu Deníku N, která se zabývá specifiky placeného obsahu v komparaci s obsahem přístupným zdarma na serveru Aktuálně, a klade si otázku, co tvoří přidanou hodnotu obsahu Deníku N, za niž jsou ochotni si čtenáři zaplatit. Stěžejním výsledkem této diplomové práce je předložení argumentů pro tvrzení, že Deník N poskytuje svým čtenářům kvalitní a důkladně zpracovaný obsah,...
Konstrukce role a významu neziskových organizací v české veřejné on-line sféře
Semrádová, Eliška ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
Jakým způsobem je role nevládních neziskových organizací konstruována v české on-line sféře? Tato diplomová práce se snaží tuto otázku zodpovědět na základě obsahové analýzy článků šesti českých nejčtenějších on-line zpravodajských serverů a k nim připojených diskuzí internetových uživatelů v letech 2015-2019. Teoretickým základem práce je mediální konstrukce reality, kterou se autorka snaží prakticky aplikovat na tematiku neziskového sektoru pomocí metody mediálního rámcování. Kvalitativní obsahovou analýzou se ve výzkumu podařilo odhalit čtyři hlavní rámce, kterými české on-line zpravodajství na neziskové organizace pohlíží. Čtyři rámce vzešly také z analýzy uživatelských diskuzí pod články. Porovnání těchto zjištění poskytlo autorce možnost zjistit, jakým způsobem diskutující přináší diverzitu do mediální reprezentace neziskového sektoru v ČR. Závěr práce je věnován zhodnocení nejpodstatnějších poznatků výzkumu, které jsou posléze začleněny do kontextu dosavadních akademických výzkumů mediální reprezentace neziskových organizací ve zpravodajství. Jelikož role neziskových organizací ve společnosti je do velké míry ovlivňována veřejným obrazem, tato práce přináší komplexní informace o tom, jaké role české internetové zpravodajství a jeho čtenáři neziskovým organizacím připisují.
Vliv zavedení placeného obsahu na zpravodajský server IHNED.cz
Janíková, Simona ; Hájek, Roman (vedoucí práce) ; Němeček, Tomáš (oponent)
Diplomová práce shrnuje vliv zavedení placeného obsahu na server ihned.cz, který je webovou mutací deníku Hospodářské noviny. Vliv paywallu sleduje v období od srpna 2014 do dubna 2015. Za zavedením paywallu byla snaha ukázat, že obsah tvořený na serveru má hodnotu. V teoretické části se práce zabývá novými výzvami médií, které tvoří jak finanční tak technologické změny, popisuje rostoucí komercializaci a reakci médií v podobě konvergence a konceptu digital-first. Práce se opírá o přístup politické ekonomie médií. Zabývá se zpoplatněním obsahu, ochotou čtenářů za obsah médií na internetu platit, možnostmi tradičních i alternativních příjmů médií, a příklady deníků, které paywall zavedly. V praktické části práce popisuje, jaký vliv mělo zavedení placeného obsahu na ekonomické výsledky, konkrétně na webové předplatné, inzerci a hospodářské výsledky vydavatelství Economia. Zabývá se také vlivem paywallu na návštěvnost serveru ihned.cz, kterou sleduje skrze počet page views, visits a reálných a unikátních uživatelů, na čtenost rubrik serveru a na práci novinářů. Součástí praktické části práce jsou kromě statistických dat a reportů také rozhovory s vedoucími pracovníky vydavatelství a redakce. Klíčová slova paywall, placený obsah, ihned.cz, Economia, sloučení redakcí, předplatné, návštěvnost, inzerce,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.