Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití sociálních sítí pro komunikaci s klienty zařízení poskytujících sociální služby
FIALOVÁ, Pavlína
Sociální sítě jsou bezpochyby neodmyslitelnou součástí dnešní společnosti. Pro mnohé může být jen těžko představitelné být tzv. off-line a nepřipojit se během dne alespoň k jedné z dostupných sociálních sítí. Cílem této diplomové práce bylo zmapovat, jaké sociální sítě jsou využívány v nízkoprahových zařízeních pro děti a mládež ke komunikaci s jejich klienty. Práce je konkrétně zaměřena na NZDM v kraji Vysočina. Dalším cílem této diplomové práce bylo zjistit, jak tato komunikace mezi těmito zařízeními a jejich klienty probíhala v době nouzového stavu (COVID-19) a v jaké formě byla využívána. V návaznosti na cíle práce byly zvoleny tři výzkumné otázky. První otázka byla zaměřena na účel využívání sociálních sítí. Prostřednictvím druhé otázky byly zjišťovány překážky, se kterými se NZDM při komunikaci s klienty setkávají. Třetí otázka zkoumá, zdali on-line komunikace pomohla udržet kontakt mezi nízkoprahovými zařízeními pro děti a mládež a klienty v době nouzového stavu. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je rozdělena do tří částí. První část charakterizuje sociální sítě společně s jejich znaky, rozdělením, popisem konkrétních sociálních sítí a nechybí zde ani rizika s nimi spojená. Druhá část je věnována sociálním službám, jejich rozdělení, registraci, která je potřebná k jejich vykonávání a standardům kvality. Ve třetí části je konkrétně charakterizována sociální služba nízkoprahová zařízení pro děti a mládež. Společně s posláním, cíli, cílovou skupinou a principy poskytování služby jsou zde zmíněny základní činnosti, které jsou v rámci této služby poskytovány, a průběh služby. Pro praktickou část této diplomové práce byla využita kvalitativní výzkumná strategie a technika polostrukturovaných rozhovorů. K analýze získaných dat bylo použito otevřené kódování a následná kategorizace dat. Z výsledků rozhovorů s jednotlivými nízkoprahovými zařízeními pro děti a mládež je patrné, že sociální sítě, především Facebook a Instagram, si v rámci poskytování této sociální služby získaly své místo a jsou těmito zařízeními využívány ke komunikaci s klienty a s veřejností, pro informační a preventivní účely a také k jejich propagaci. Bylo také zjištěno, že sociální sítě hrály v období nouzového stavu (COVID-19) důležitou roli. Výsledky praktické části této diplomové práce mohou být inspirací pro další nízkoprahová zařízení pro děti a mládež nebo také pro zařízení poskytující ostatní sociální služby. Diplomová práce také může sloužit jako zdroj informací pro studenty, laickou či odbornou veřejnost.
Úskalí on-line práce s klienty v prostředí nízkoprahových klubů pro děti a mládež při Diecézní charitě Brno
LIŠČÁKOVÁ, Jarmila
Práce chce poukázat na možná úskalí, která souvisí s on-line komunikací (jako nástro-jem sociální práce) vedenou mezi klientem a pracovníky nízkoprahového klubu pro děti a mládež (dále jen NZDM). Tato úskalí se budou mapovat v různých oblastech: například oblasti legislativní, personální, metodické a koncepční. Cílem práce je ucelený pohled na nejzávažnější rezervy či rizika vyplývající nejen z aktuálních trendů v on-line komunikaci klientů, ale především z přístupu k tomuto typu komunikace ze strany pracovníků NZDM. Metodou bakalářské práce bude shromažďování dostupných informací k tématu, které bude doplněné průzkumem problematiky mezi pracovníky NZDM Diecézní charity Brno.
Digitální komunikace bank s vybraným segmentem zákazníků
Vojtěchová, Kristýna ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Fišerová, Kateřina (oponent)
Tématem diplomové práce je Digitální komunikace bank s vybraným segmentem zákazníků. Cílovým segmentem jsou mladí lidé ve věku 18 až 30 let. Cílem práce je pomocí publikovaných studií a vlastního dotazníkového šetření zjistit preference mladých lidí, jak by s nimi jejich banka měla komunikovat prostřednictvím digitálních technologií. V návaznosti na zjištění navrhnu bankám doporučení, jakým způsobem by měly s mladou generací správně digitálně komunikovat. V rámci teoretické části se budeme věnovat tématům komunikace a zákazník. V kapitole věnované komunikaci bude největší důraz kladen na oblasti online komunikace a sociální sítě. Praktická část se zaměří na současnou digitální komunikaci bank na konkrétních příkladech, představí výsledky vlastního dotazníkové šetření a doporučení pro banky do budoucna.
CSR activities of the chosen brand
Marečková, Barbora ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Mihališinová, Varéria (oponent)
Diplomová práce se zabývá aktivitami v oblasti společenské odpovědnosti a hodnotí oblast tvorby sdílených hodnot značky výrobce slovenských sýrů a sýrových specialit. Cílem je tyto aktivity důkladně zanalyzovat, vyhodnotit, na základě toho navrhnout jejich správnou komunikaci a cíle do budoucna, které navážou na současné aktivity. První část se věnuje popisu podstaty konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR), jeho vzniku, historii ve světě a v České republice. Popsaný je také koncept tvorby sdílených hodnot (CSV). Následují trendy komunikace společenské odpovědnosti na sociálních sítích a dalších on-line médiích. Druhá část je zaměřena především na konkrétní značku, popis její historie, hlavních atributů. Analyzuje probíhající aktivity, obsahuje návrh jejich komunikace a návrh aktivit, kterým by se značka mohla věnovat v budoucnu.
MARKETING ZAMĚŘENÝ NA PACIENTY S FENYLKETONURIÍ (PKU)
Lifková, Hana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Šantavá, Michaela (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou dědičné metabolické poruchy fenylketonurie z marketingového hlediska. Teoretická východiska této práce poukazují na odlišnosti marketingového mixu ve farmaceutickém průmyslu oproti ostatním odvětvím. Na základě zmíněných poznatků je analyzován marketingový mix společnosti Nutricia ve vztahu k pacientům s fenylketonurií. V práci jsou využita, jak sekundární, tak i primární data. Mezi hlavní metody, které byly pro analýzu použity, patří komparace a telefonické dotazování. Práce přináší poznatky a doporučení ve vztahu k možným konkurenčním výhodám společnosti Nutricia, které jí mohou pomoci udržet její pozici tržního leadera i v budoucnu. Pozornost je ve větší míře věnována projektu Home Delivery a on-line komunikaci.
Analýza konkurence a on line komunikačních kanálů v odvětví BI a datové analytiky
Valentová, Tereza ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Cílem práce je zanalyzovat konkurenci s důrazem na online komunikační kanály, stanovit podmínky vstupu na trh Big Data do odvětví Business Intelligence a Datové analytiky. Teoretická část se zabývá průzkumem na B2B, Porterovým modelem a marketingovým mixem, jenž je uveden do kontextu s využitím pro konkurenční analýzu, konkrétně pro benchmarking. Nejprve je pozornost věnována rozdílům mezi B2B trhem a B2C, dále jsou uvedena některá pravidla výzkumu na průmyslových trzích v porovnání se spotřebitelskými. Nejdůležitější část zahrnuje Porterovu analýzu pěti sil, která slouží jako základ pro určení pravidel a hráčů v odvětví. Nakonec je definován marketingový a komunikační mix, v jehož rámci jsou vysvětleny nejčastěji využívané metody pro analýzu. Praktická část zahrnuje stanovení důležitých hráčů v odvětví, jejich sílu a pravidla hry, které může startup při vstupu na trh očekávat. Dále obsahuje porovnání vybraných konkurenčních společností z hlediska marketingového mixu a komunikačních kanálů, ve kterém je centrem pozornosti především online komunikace a prezentace. Závěr práce má za cíl zhodnotit dané odvětví a určit zdařilé komunikační techniky. Práce slouží jako podklad pro rozhodování o strategii startupu Asimplia.
Analýza on-line komunikačního mixu společnosti Danone a návrh na jeho zefektivnění.
Hodboď, Radek ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Raiman, Alexander (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem on-line komunikace a jejím vymezením v rámci komunikačního a marketingového mixu. Je úzce spojena s překotným technologickým vývojem. Je tedy nutno sledovat trendy, které jsou rovněž součástí práce. Na základě teoretických podkladů, analýzy českého internetového a reklamního prostředí a výzkumu přístupu českých firem k on-line komunikaci, si autor klade za cíl stanovit, jaký význam on-line hraje v porovnání s ostatními částmi komunikačního mixu. Výstupy z výše zmíněného jsou aplikovány v analýze on-line komunikačního mixu rychloobrátkového výrobce i konkurenčních aktivit. Tato zjištění jsou dále formulována v doporučení pro zefektivnění on-line komunikace analyzované společnosti a taktéž slouží ke stanovení nové strategie.
Návrh on-line marketingové strategie internetového projektu e2shop.cz
Németh, Petr ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je sestavení on-line marketingové strategie internetového projektu e2shop.cz. Strukturou je rozdělena na tři části. První část slouží k představení teoretických východisek komerčních komunikací s důrazem na on-line prostředí. Druhá část popisuje podstatu a funkcionalitu projektu e2shop.cz. Poslední část obsahuje navrženou on-line marketingovou strategii, která vychází z analýzy externích faktorů pomocí PESTEL schématu, analýzy trhu a analýzy konkurence. Jejich závěry jsou spojeny ve SWOT analýze, která určuje základní východiska on-line marketingové strategie. Součástí strategie je definice cílové skupiny, určení cílů a nástrojů k jejich dosažení. Závěrem je uveden harmonogram implementace a plánovaný rozpočet.
Using online technology for hotel presentation
Gajdoš, Martin ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Javornický, Peter (oponent)
Diplomová práca sa venuje popísaniu súčasných marketingových on-line možností a ich aplikácii pre potreby novo vznikajúceho hotela. Cieľom práce bolo popísanie súčasných technológií a navrhnúť možnosti ich využitia v hotely Moods.
On-line komunikace AIESEC Praha.
Vitáková, Andrea ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Skácel, Tomáš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza on-line komunikace mezinárodní studentské organizace AIESEC Praha a následné navržení zlepšení do budoucnosti. Práce je rozdělená do dvou částí, na teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám komerčními komunikacemi a především formami on-line komunikace. Praktická část obsahuje základní informace o organizaci AIESEC, analýzu on-line komunikace AIESEC Praha za školní rok 2009/2010 a návrhy na zlepšení v horizontu jednoho roku. V praktické části se zaměřuji na internetovou komunikaci, především na webovou prezentaci a sociální média.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.