Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Herní webový portál - objektové programování
Hůla, Vladimír ; Galáž, Zoltán (oponent) ; Povoda, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací programové struktury herního webového portálu. Tento webový portál bude sloužit jako komunikační a informační centrum, které hráčům usnadní vzájemnou koordinaci a umožní jim získávat nové zkušenosti. V práci je proveden rozbor potřeb hráčů, již existujících řešení a jejich nedostatků. Z výsledků toho rozboru jsou navrženy jednotlivé funkce portálu. Realizace nejdůležitějších částí portálu byla popsána, implementace těchto částí byla zhodnocena a případně bylo navrženo, jak danou část vylepšit. V závěru práce bylo navrženo několik funkcionalit o které by se mohl portál v budoucnu rozšířit.
Datová mřížka ve webovém prohlížeči
Mikúšek, Richard ; Dytrych, Jaroslav (oponent) ; Máčel, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabýva návrhem a implementací komponenty datové mřížky v prostředí webového prohlížeče. Práce popisuje problematiku moderních webových technologií a ich využití při implementaci interaktivních komponent. Podstatná část popisuje problematiku získávaní dat, ich uložení, rozložení jednotlivých elementů, události spřevázející životní cyklus komponenty. Reálné využití navrhované aplikace je možné například jako grafické uživatelské rozhraní pro databázi nebo jiný datový zdroj.
Kalendářní aplikace s efektivním uživatelským rozhraním
Navrátilová, Eva ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou kalendářní aplikace s efektivním a uživatelsky přívětivým rozhraním. Nejprve je provedena analýza existujících kalendářních aplikací na různých platformách. Je prozkoumán standard ukládání kalendářních dat a dobré praktiky pro návrh uživatelského rozhraní. Dále je popsán návrh kalendářní aplikace, který zahrnuje návrh kalendářní knihovny, vzhledu grafického rozhraní a struktury rozhraní. Výsledná aplikace je implementována v jazyce C++ za využití frameworku Qt a podrobena testům.
Systém pro získávání dat o leteckých trasách z webových portálů
Hanák, František ; Koutný, Jiří (oponent) ; Ruttkay, Ladislav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá systémem pro získávání dat o leteckých trasách z webových portálů aerolinek. Práce popisuje problematiku získávání dat z webových portálů, jazyk UML a jeho úlohu při návrhu aplikace, samotný návrh systému a jeho architekturu. Podstatná část práce se věnuje implementaci aplikace, která je rozdělena do systémové služby, webového administrátorského rozhraní a webových služeb. Reálné využití aplikace je možné například jako datový zdroj pro jiné webové aplikace, které umožní centrální vyhledávání leteckých spojení napříč všemi aerolinkami, a tak usnadní lidem výběr leteckého spojení.
Metody vícenásobného zarovnávání nukleotidových sekvencí
Trněný, Ondřej ; Škutková, Helena (oponent) ; Maděránková, Denisa (vedoucí práce)
Ke správnému pochopení vlastností a účelu biologických sekvencí je nezbytně nutné mít možnost je mezi s sebou porovnávat a ze získaných informací vyvozovat jejich vlastnosti, účel a evoluční historii. K rozšíření již existující báze znalostí mohou velkou mírou přispět metody pro vícenásobné zarovnávaní sekvencí, které umožňují nahlížet na již známá fakta ve zcela novém světle dosud neznámých informací o vztazích mezi často na první pohled nepodobnými sekvencemi. Pro provádění této analýzy proto bylo navrženo několik algoritmů, na jejichž základě následně vznikly programy umožňující komplexní analýzu obsáhlých dat. Jedním z nich je algoritmus progresivního zarovnání, který je v rámci této práce implementován.
Objektové programování v LabVIEW 8.5
Roháč, Josef ; Havránek, Zdeněk (oponent) ; Čejka, Miloslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je objasnit a seznámit uživatele s problematikou objektového programování v LabVIEW verze 8.5. V úvodu nastíní princip LabVIEW jako takového a připomene, kdy bylo objektové programování poprvé implementováno v tomto vývojovém prostředí. Dále postupně rozebírá teorii tříd a objektů, jejich vytváření, základní vlastnosti, použití v blokovém diagramu a různá nastavení těchto objektů potřebné k jejich správnému a plnému využití při programování. Teoretická část končí studií hierarchie dědění mezi objekty a ještě se zabývá dynamickými a statickými vstupy a výstupy. Pro představu o rozdílech mezi objektovým programováním v LabVIEW a v C++ je zařazeno srovnání mechanismů a principů teoreticky i názorně na ukázkové úloze. Rovněž srovnává klasický dataflow přístup s objektovým programováním v LabVIEW. A na závěr jsou přiloženy dvě vypracované úlohy do cvičení včetně návodů.
Kalendářní aplikace s efektivním uživatelským rozhraním
Navrátilová, Eva ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou kalendářní aplikace s efektivním a uživatelsky přívětivým rozhraním. Nejprve je provedena analýza existujících kalendářních aplikací na různých platformách. Je prozkoumán standard ukládání kalendářních dat a dobré praktiky pro návrh uživatelského rozhraní. Dále je popsán návrh kalendářní aplikace, který zahrnuje návrh kalendářní knihovny, vzhledu grafického rozhraní a struktury rozhraní. Výsledná aplikace je implementována v jazyce C++ za využití frameworku Qt a podrobena testům.
Evidence žáků zájmového spolku při ZŠ
Boháč, Václav ; Brožek, Jiří (vedoucí práce) ; Petr, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou, vývojem a implementací software s využitím frameworku Qt. Předestírá historii vzniku zájmového spolku a jeho potřebu evidence žáků navštěvující ZŠ resp. evidenci členů spolku. Prochází jednotlivé fáze procesu návrhu a vývoje software s využitím metodologie Open Unified Process a jeho následného zpracování pomocí modelovacího jazyka UML. Výstupy z analytické a návrhové části jsou následně použity při vlastní implementaci evidenčního systému. Práce popisuje a porovnává několik aktuálně používaných metodik při vývoji software a dále uvádí čtenáře do základních principů objektového programování. Nabízí základní přehled komponent a principů zpracování frameworku Qt 5, jeho vývojového prostředí SDK a následné praktické využití při vývoji aplikace.
Herní webový portál - objektové programování
Hůla, Vladimír ; Galáž, Zoltán (oponent) ; Povoda, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací programové struktury herního webového portálu. Tento webový portál bude sloužit jako komunikační a informační centrum, které hráčům usnadní vzájemnou koordinaci a umožní jim získávat nové zkušenosti. V práci je proveden rozbor potřeb hráčů, již existujících řešení a jejich nedostatků. Z výsledků toho rozboru jsou navrženy jednotlivé funkce portálu. Realizace nejdůležitějších částí portálu byla popsána, implementace těchto částí byla zhodnocena a případně bylo navrženo, jak danou část vylepšit. V závěru práce bylo navrženo několik funkcionalit o které by se mohl portál v budoucnu rozšířit.
Datová mřížka ve webovém prohlížeči
Mikúšek, Richard ; Dytrych, Jaroslav (oponent) ; Máčel, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabýva návrhem a implementací komponenty datové mřížky v prostředí webového prohlížeče. Práce popisuje problematiku moderních webových technologií a ich využití při implementaci interaktivních komponent. Podstatná část popisuje problematiku získávaní dat, ich uložení, rozložení jednotlivých elementů, události spřevázející životní cyklus komponenty. Reálné využití navrhované aplikace je možné například jako grafické uživatelské rozhraní pro databázi nebo jiný datový zdroj.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.