Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv objektivních faktorů na rozhodování a nákupní chování spotřebitelů
Šprachtová, Pavlína ; Rymeš, Milan (vedoucí práce) ; Kirovová, Iva (oponent)
Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Katedra psychologie Diplomová práce Bc. Pavlína Šprachtová Vliv objektivních faktorů na rozhodování a nákupní chování spotřebitelů The influence of objective factors in decision making and consumer behavior V Praze 31. 11. 2015 Vedoucí práce: Doc. PhDr. Milan Rymeš, CSc. Abstrakt Na základě rešerše odborné literatury bude zpracován přehled, vymezení a charakteristika objektivních faktorů (např. demografické údaje, sociální skupiny, kultura a dal.) ovlivňujících rozhodování o nákupu a nákupní chování spotřebitelů. Samostatná kapitola pak bude věnována i vlivu sociálních vztahů. Analyzovány a srovnány budou také dostupné výzkumy zaměřené na různé aspekty motivace spotřebního chování. Empirická část práce bude zaměřena na objektivní faktory, které mají vliv na rozhodování o koupi nového vozu. Větší pozornost pak bude věnována působení sociálních skupin na toto rozhodování, respektive nákupní chování. Cílem diplomové práce bude zjištění významu a působení sledovaných objektivních faktorů na nákupní chování a dále popis a charakteristika společenského vzorce standardu, jímž se poměřuje daný produkt či služba v rámci aktuálního životního stylu. Klíčová slova spotřební chování, nákupní rozhodování, objektivní faktory, reklama
Fenomén bezdomovství v současné české společnosti v komparaci se situací a přístupem ve státech Evropské unie
Vízek, Martin ; Háva, Petr (vedoucí práce) ; Angelovská, Olga (oponent)
Předkládaná práce se zabývá aspekty profilace veřejně politického problému bezdomovství v současné české společnosti. Soustředí se zejména na analýzu dimenze zvolené problematiky a na odhalení a definování příkladů variant řešení aplikovaných na bezdomovství z hlediska České republiky a Evropské unie. Snaží se podat ucelený pohled na současný stav bezdomovství v České republice prostřednictvím vybraných metod z oblasti veřejné politiky, jak z pohledu odborníků a široké veřejnosti, tak i samotných bezdomovců prostřednictvím zaznamenání jednotlivých příběhů lidí bez domova získaných přímým dotazováním. Její neméně důležitou součástí je i vymezení a definování poznávacího problému, jenž je nezbytným předstupněm k pochopení zkoumané problematiky a samotného provedení analýzy z pohledu veřejné politiky. Práce je zaměřena specificky na problematiku bezdomovství v České republice a na problémy bezprostředně související s tímto fenoménem, jež se největší měrou odráží v zrcadle veřejné politiky.
Vliv objektivních faktorů na rozhodování a nákupní chování spotřebitelů
Šprachtová, Pavlína ; Rymeš, Milan (vedoucí práce) ; Kirovová, Iva (oponent)
Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Katedra psychologie Diplomová práce Bc. Pavlína Šprachtová Vliv objektivních faktorů na rozhodování a nákupní chování spotřebitelů The influence of objective factors in decision making and consumer behavior V Praze 31. 11. 2015 Vedoucí práce: Doc. PhDr. Milan Rymeš, CSc. Abstrakt Na základě rešerše odborné literatury bude zpracován přehled, vymezení a charakteristika objektivních faktorů (např. demografické údaje, sociální skupiny, kultura a dal.) ovlivňujících rozhodování o nákupu a nákupní chování spotřebitelů. Samostatná kapitola pak bude věnována i vlivu sociálních vztahů. Analyzovány a srovnány budou také dostupné výzkumy zaměřené na různé aspekty motivace spotřebního chování. Empirická část práce bude zaměřena na objektivní faktory, které mají vliv na rozhodování o koupi nového vozu. Větší pozornost pak bude věnována působení sociálních skupin na toto rozhodování, respektive nákupní chování. Cílem diplomové práce bude zjištění významu a působení sledovaných objektivních faktorů na nákupní chování a dále popis a charakteristika společenského vzorce standardu, jímž se poměřuje daný produkt či služba v rámci aktuálního životního stylu. Klíčová slova spotřební chování, nákupní rozhodování, objektivní faktory, reklama

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.