Název: Vliv objektivních faktorů na rozhodování a nákupní chování spotřebitelů
Překlad názvu: The influence of objective factors in decision making and consumer behavior
Autoři: Šprachtová, Pavlína ; Rymeš, Milan (vedoucí práce) ; Kirovová, Iva (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: nákupní rozhodování; objektivní faktory; reklama; spotřební chování; advertisement; buying decision making; consumer behavior; objective factors

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/77895

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-463952


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet