Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití newsletteru v elektronickém obchodování
Raisigl, Ivo ; Klepáček, Antonín (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je tvorba newsletteru a vyhodnocení jeho výkonnosti. Na základě analýzy informací z oblasti e-mail marketingu, psychologie reklamy a dalších poznatků byly vypracovány návrhy newsletteru, které následně prošly testováním pomocí očních kamer - eye trackingu. Z dílčích návrhů byl vytvořen finální newsletter, který firma rozeslala na zákazníky a vyhodnotila jeho výsledky oproti newsletteru předchozímu. Práce rovněž slouží jako vodítko pro firmy při tvorbě a aplikaci newsletteru.
Zvyšování obchodní výkonnosti internetového obchodu
Svoboda, Radek ; Weirich, Pavel (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zvyšováním obchodní výkonnosti internetového obchodu na adrese www.vytvarny-shop.cz. Zvyšování obchodní výkonnosti je dosaženo prostřednictvím SEO a implementováním doplňkových modulů pro internetový obchod. Výchozím bodem pro tuto bakalářskou práci jsou teoretická východiska, která popisují danou problematiku. Analytická část práce čerpá z části teoretické a prověřuje, zda je internetový obchod ve stavu, který je v souladu s uvedenými standardy a metodikami. Praktická část práce navrhuje a provádí změny, které byly na základě analytické části vyhodnoceny jako žádoucí v rámci stanoveného rozpočtu. Bakalářská práce vyúsťuje v ekonomické zhodnocení provedených změn a poskytuje tak ucelený pohled na úspěšnost práce a provedených modifikací z finančního hlediska.
Vliv reklamy v dražební společnosti
Zajíc, Vladimír ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Mikulášek, Martin (vedoucí práce)
V rámci veřejných dražeb působí dražební společnosti, která na jedné straně stojí před problémem marketingově zvládnou veřejnou dražbu, na straně druhé se zároveň snaží zviditelnit ve vztahu dražebník a navrhovatel dražby. Jedná se přitom o uzavřený cyklus mající za úkol posílit marketingový potenciál a zároveň zvýšit finanční profit firmy. Cíl diplomní práce je zaměřen na reklamní činnost malé dražební společnosti, která není momentálně zcela efektivní. Tato dražební společnost si sice v posledních letech vedla relativně úspěšně a prokázala životaschopnost, naproti tomu její příjmy ve formě odměn dražebníka z veřejných dražeb začaly v posledním roce stagnovat. Jednou z příčin může být nedostatečné množství finančních prostředků, které měly být uvolněny na reklamu. Proto si tato práce vytyčuje za cíl zhodnotit v současnosti reklamu dražební společnosti. Pozitivní a negativní působení konkrétního dražebníka na trhu s veřejnými dražbami bude přitom popsána na jednotlivých případových studií. Cílem je i definování základních chyb, které svědčí o špatné reklamní činnosti dražební společnosti. V závěru jsou vytyčena reklamní doporučení mající opětovně zviditelnit postavení malé aukční síně na trhu s veřejnými dražby.
Model e-reklamy ve zvoleném segmentu elektronického obchodu
Smrž, Marek ; Kovář, Libor (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje a hodnotí malou firmu, která se zabývá výrobou a prodejem keramických produktů. Práce je rozdělena na několik částí, ve kterých se zaměřuje zejména na analýzu elektronického obchodu, který firma používá a na jeho nedostatky, převážně v oblasti e-reklamy. Hlavní částí a náplní práce je navrhnout model e-reklamy, který bude v souvislosti s jeho náklady realizovatelný.
spices&species
Dudová, Julie ; Zálešák, Jan (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na posílení vnímání jídla, jednotlivých surovin a času stráveného stravováním. Spolu s tím se věnuje otázce, jak se mění reakce našich myslí na chutě, na jejich kombinace a čas, ve kterém je vnímáme. Skrze teoretické zamyšlení nad kulturou vaření a stravování se autorka věnuje faktorům, které mohou ovlivnit přístup k vaření a posílit tak jeho udržitelnost. Ambicí autorky je věnovat se kulinářské představivosti, tedy osvojení si umění párování chutí bez potřeby receptů. Takovou praxi totiž vnímá jako udržitelnější. Sama autorka pracovala jako šéfkuchařka. Bakalářská práce se tedy opírá i o zkušenost z praxe. Tématu vaření a společného sdílení pokrmů se věnuje autorka i v rámci jejího ateliéru, ze kterého pochází jedna z hlavních motivací se tímto tématem zabývat.
E-mail marketing
Jurnečková, Jana
Diplomová práce se zabývá e-mail marketingem. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které ovlivňují chování uživatelů e-mailů a odběratelů newsletterů. Hodnotí přínos e-mail marketingu v rámci komunikačního mixu firem a e-shopů, aktuální trendy e-mailových kampaní, poskytovatele e-mail marketingového softwaru. Pro zkoumání chování uživatelů e-mailů a odběratelů newsletterů bylo využito zejména dotazníkového šetření realizovaného na vzorku 610 respondentů a hloubkových rozhovorů (n = 30). Pro komparaci obchodních sdělení zasílaných v elektronické podobě bylo využito obsahové analýzy. Výsledky pak umožnily formulovat doporučení pro tvorbu e-mailových kampaní internetovými obchody a dalšími společnostmi.
Effects of message design and content on the performance of email marketing campaigns
Miadoková, Miroslava ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Anotácia Diplomová práca sa zaoberá vplyvom vybraných vlastností e-mailových správ, ktoré majú mať podľa záverov predchádzajúcich štúdií a dokumentov schopnosť pozmeniť správanie príjemcov zdelení. V teoretickej časti bude objasnená problematika e-mailových správ ako jedného z nástrojov nových médií. Bližšie bude rozvedená oblasť optimalizácie e-mailových správ, nakoľko bude slúžiť ako východisko pre uskutočnenie výskumu. Cieľom výskumnej časti práce je identifikovať, ktoré vlastnosti z hľadiska obsahu a dizajnu e-mail marketingových správ majú významný vplyv na mieru angažovanosti publika. Metodologickým východiskom je kvantitatívny prístup, ktorý bude prostredníctvom experimentu vykonaného s využitím A/B testovania overovať platnosť stanovených hypotéz. Manipuláciou sledovaných premenných bude otestovaný vplyv vybraných vlastností na vzorke českých odberateľov e-mailovej komunikácie kozmetickej spoločnosti. Verifikácia vybraných výrokov bude prebiehať s využitím metriky miery prekliknutia alebo hodnoty uskutočneného nákupu.
Analýza úspěšnosti newslettrových kampaní
Kosmák, Petr ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent)
Cílem práce je přinést rozbor vybraných e-mailingových (newsletterových) kampaní, jaké druhy informací společnosti prostřednictvím newsletterů sdílí, zda je frekvence newsletterů optimální a jak je tato forma marketingové komunikace recipientem vnímána. Tento cíl je plněn na základě dvou metod, které jsou v práci využity. Tou první metodou je sběr newsletterů od vybraných společností a sledování jejich obsahu, frekvence a dalších charakteristik. Druhou metodou, která je v práci použita, je metoda dotazníkového šetření. Prostřednictvím obou metod byly získány výsledky, které primárně svědčí o tom, že newslettery nejsou v současné době příjemci vnímány jako pozitivní forma komunikace, ale jsou zde negativní prvky, které příjemce odrazují od toho, aby newslettery přijímali.
Zvyšování obchodní výkonnosti internetového obchodu
Svoboda, Radek ; Weirich, Pavel (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zvyšováním obchodní výkonnosti internetového obchodu na adrese www.vytvarny-shop.cz. Zvyšování obchodní výkonnosti je dosaženo prostřednictvím SEO a implementováním doplňkových modulů pro internetový obchod. Výchozím bodem pro tuto bakalářskou práci jsou teoretická východiska, která popisují danou problematiku. Analytická část práce čerpá z části teoretické a prověřuje, zda je internetový obchod ve stavu, který je v souladu s uvedenými standardy a metodikami. Praktická část práce navrhuje a provádí změny, které byly na základě analytické části vyhodnoceny jako žádoucí v rámci stanoveného rozpočtu. Bakalářská práce vyúsťuje v ekonomické zhodnocení provedených změn a poskytuje tak ucelený pohled na úspěšnost práce a provedených modifikací z finančního hlediska.
Využití newsletteru v elektronickém obchodování
Raisigl, Ivo ; Klepáček, Antonín (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je tvorba newsletteru a vyhodnocení jeho výkonnosti. Na základě analýzy informací z oblasti e-mail marketingu, psychologie reklamy a dalších poznatků byly vypracovány návrhy newsletteru, které následně prošly testováním pomocí očních kamer - eye trackingu. Z dílčích návrhů byl vytvořen finální newsletter, který firma rozeslala na zákazníky a vyhodnotila jeho výsledky oproti newsletteru předchozímu. Práce rovněž slouží jako vodítko pro firmy při tvorbě a aplikaci newsletteru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.