Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
E-mail marketing
Jurnečková, Jana
Diplomová práce se zabývá e-mail marketingem. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které ovlivňují chování uživatelů e-mailů a odběratelů newsletterů. Hodnotí přínos e-mail marketingu v rámci komunikačního mixu firem a e-shopů, aktuální trendy e-mailových kampaní, poskytovatele e-mail marketingového softwaru. Pro zkoumání chování uživatelů e-mailů a odběratelů newsletterů bylo využito zejména dotazníkového šetření realizovaného na vzorku 610 respondentů a hloubkových rozhovorů (n = 30). Pro komparaci obchodních sdělení zasílaných v elektronické podobě bylo využito obsahové analýzy. Výsledky pak umožnily formulovat doporučení pro tvorbu e-mailových kampaní internetovými obchody a dalšími společnostmi.
E-mail marketing
Jurnečková, Jana
Diplomová práce se zabývá e-mail marketingem. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které ovlivňují chování uživatelů e-mailů a odběratelů newsletterů. Hodnotí přínos e-mail marketingu v rámci komunikačního mixu firem a e-shopů, aktuální trendy e-mailových kampaní, poskytovatele e-mail marketingového softwaru. Pro zkoumání chování uživatelů e-mailů a odběratelů newsletterů bylo využito zejména dotazníkového šetření realizovaného na vzorku 610 respondentů a hloubkových rozhovorů (n = 30). Pro komparaci obchodních sdělení zasílaných v elektronické podobě bylo využito obsahové analýzy. Výsledky pak umožnily formulovat doporučení pro tvorbu e-mailových kampaní internetovými obchody a dalšími společnostmi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.