Název:
Zvyšování obchodní výkonnosti internetového obchodu
Překlad názvu:
Increasing Business Performance of Online Store
Autoři:
Svoboda, Radek ; Weirich, Pavel (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá zvyšováním obchodní výkonnosti internetového obchodu na adrese www.vytvarny-shop.cz. Zvyšování obchodní výkonnosti je dosaženo prostřednictvím SEO a implementováním doplňkových modulů pro internetový obchod. Výchozím bodem pro tuto bakalářskou práci jsou teoretická východiska, která popisují danou problematiku. Analytická část práce čerpá z části teoretické a prověřuje, zda je internetový obchod ve stavu, který je v souladu s uvedenými standardy a metodikami. Praktická část práce navrhuje a provádí změny, které byly na základě analytické části vyhodnoceny jako žádoucí v rámci stanoveného rozpočtu. Bakalářská práce vyúsťuje v ekonomické zhodnocení provedených změn a poskytuje tak ucelený pohled na úspěšnost práce a provedených modifikací z finančního hlediska.
The bachelor thesis describes increasing business performance of online store on URL www.vytvarny-shop.cz. Increasing business performance of online store is achieved by SEO and by implementation of additional modules for online store. The starting point for this thesis is theoretical background which describes the issue. The analytical part of the thesis draws on the theoretical part and verifies whether the online store is in conditions which are consistent with standards and methodologies listed. The practical part of the work proposes and implements changes, which have been based on the analytical part and evaluated as desired within a stated budget. Bachelor thesis results in the economic evaluation of the conducted changes and provides a comprehensive view of the success of work and the modifications in financial sense.
Klíčová slova:
AdWords; Google; internet; konverzní poměr; míra okamžitého opuštění; newsletter; návštěvnost; off-page; on-page; optimalizace; platební brána; PPC; průměrná hodnota objednávky; SEO; Seznam; transakce; tržby; URL; vyhledávač; věrnostní program; web marketing; zdroje návštěvnosti; AdWords; average order value; bounce rate; conversion rate; Google; internet; loyalty program; newsletter; off-page; on-page; optimization; payment gateway; PPC; sales; search engine; SEO; Seznam; sources; traffic; traffic sources; transactions; URL; web marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/41613