Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nekalé praktiky v multilevel marketingu
Tomková, Karolína
Tomková, K. Nekalé praktiky multilevel marketingu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá problematikou systému multilevel marketingu a podvody, ke kterým zde může docházet. Cílem této práce je na základě dílčích cílů formulovat doporučení, jak těmto nekalým praktikám při užití MLM systému předejít. Práce se skládá ze dvou částí, a to lite-rární rešerše a analytické části. Literární rešerše vysvětluje pojem multilevel marketing, jeho strukturu a firmy, které využívají MLM systém v České republice. Zároveň jsou zde zmíněny právní předpisy, jež MLM systém z právního hlediska ovlivňují. Analytická část se věnuje analýze zkušeností a případů názorových sku-pin za pomocí klasifikačních stromů. V diskusi jsou následně získaná data vyhod-nocena a navrhnuta doporučení, jak nekalým praktikám přecházet a jakým způ-sobem se s nimi vyrovnávat. Také jsou zde vyhodnoceny ekonomické důsledky při použití nekalých praktik v MLM systému.
Postoje lidí k Network marketingu
ZÍMOVÁ, Ivana
Tato práce se zabývá postojem veřejnosti vůči network marketingu a stanovením jeho budoucího směru. Prvně byla nastudována odborná literatura, která vysvětluje pojem network marketing a pojmy s ním související, jak funguje, výhody a nevýhody. Navíc jsou zmíněna zajímavá statistická data. V praktické části jsou uvedeny výsledky elektronického dotazování, které zjišťovalo postoj veřejnosti a také rozhovor se zástupcem vybrané firmy Amway. Po vyhodnocení informací a stanovení možného budoucího směru byly informace aplikovány na vybranou firmu Amway, pro kterou byly vytvořeny případné návrhy k uvážení, na co se firma a její zástupci mohou do budoucna více zaměřit.
Expansion of network marketing company to foreign market
Hakun, Peter ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent)
Společnost DIAMONDS INTERNATIONAL CORPORATION - D.I.C. a.s. je česká firma zabývající se výrobou a prodejem diamantových šperků a prodejem investičních diamantů, která jako distribuční model využívá síťový marketing. Cílem diplomové práce bylo analyzovat ruský trh, především jeho politická, ekonomická, sociální, kulturní a jiná specifika, a to v souvislosti se vstupem společnosti D.I.C. a.s. do Ruska. Dále bylo cílem zhodnotit potenciál ruského trhu s diamanty a diamantovými šperky a zpracovat analýzu konkurence. Pro účely dosažení cíle byla vypracovaná PEST analýza, analýza mikroprostředí a SWOT analýza. Na základě těchto analýz byly navržená praktická doporučení pro firmu D.I.C. a.s.
Možnosti síťového marketingu na trhu s kosmetikou
Müllerová, Patricie ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Kolorosová, Jana (oponent)
Cílem této práce je analýza přímého prodeje a síťového marketingu na českém trhu s kosmetikou. Analyzovány jsou čtyři vybrané společnosti, které na českém trhu působí. U společností jsou sledovány podmínky, které nabízejí svým zástupcům. Je sledován zejména sortiment nabízených produktů, možnost spolupráce a provizní a odměňovací systém. V práci jsou dále použita sekundární data o vývoji a stavu síťového marketingu jak na českém, tak světovém trhu. Pro účely této práce byl proveden i vlastní kvantitativní výzkum, který ověřoval znalost síťového marketingu mezi respondenty a také jejich znalost a spokojenost s produkty čtyř vybraných společností. Bylo provedeno i cenové srovnání vybraných výrobků dekorativní kosmetiky. Na základě všech těchto informací je provedena komparace vybraných společností, na kterou navazuje poslední část práce věnovaná komplexnímu shrnutí všech poznatků. Dále jsou vybrány nejvhodnější společnosti pro nové distributory. V práci je také formulováno doporučení další orientace sledovaných společností při rozvoji jejich distribučních sítí. Práce se dále věnuje přímému prodeji a síťovému marketingu obecně, je zde popsán princip, na kterém síťový marketing funguje, výhody a nevýhody, které přináší. Je popsán vznik a historie síťového marketingu a také česká právní úprava ilegálních systémů. Část práce je také věnována etice přímého prodeje.
Multilevel marketing
Křehlíková, Michaela ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Černá, Jana (oponent)
Bakalářská práce pojednává o Multilevel marketingu (dále MLM) jako podnikatelském odvětví. Cílem práce je zanalyzovat systém MLM ve společnosti Oriflame a potvrdit či vyvrátit, zda je úspěch v MLM závislý na době působení člověka v tomto podnikání, zda samotný úspěch v tomto podnikání závisí na typu a povaze člověka a jestli lze dosáhnout podnikáním v Oriflame finanční nezávislosti. Dále si práce klade za cíl zjistit veřejné mínění o systému MLM jako takovém. Veřejné mínění bude zjišťováno dotazníkovou formou. V teoretické části je popsán MLM jakožto součást přímého prodeje, jeho historie a současné trendy v MLM. Jsou uvedeny neetické a zakázané formy MLM. Práce se dále zaměřuje na motivování a nástroje úspěchu. Praktická část je věnována analýze MLM ve firmě Oriflame a průzkumu veřejného mínění o MLM. V závěru Bakalářské práce je shrnuta celková problematika a výsledky průzkumu veřejného mínění.
Network marketing as an opportunity
Miššik, Dušan ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Cieľom tejto bakalárskej práce je vysvetliť pojem sieťový marketing a jeho využitie v súčasnom obchode. Prvá časť je zameraná na vymedzenie teoretického základu problematiky, vývinu odvetvia sieťového marketingu a jeho ilegálnej formy. Druhá časť analyzuje využitie network marketingu v súčasnom obchode a zároveň predstavuje najvýznamnejšie svetové spoločnosti priameho predaja. Praktická časť je aplikáciou teoretického základu práce na spoločnosť FM GROUP a priestor je venovaný návrhom na zlepšenie fungovania spoločnosti a distribúcie produktov.
Přímý prodej jako podnikatelská příležitost
Hloušek, Lukáš ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem práce je vysvětlit systém fungování přímého prodeje, zaměřit se na jeho potenciál do budoucna a zhodnotit podnikatelskou příležitost, kterou svým distributorům nabízí. První kapitola je zaměřena na historii přímého prodeje. Ve druhé kapitole je rozebrána etika přímého prodeje a česká Asociace osobního prodeje, která na její dodržování dohlíží. Třetí kapitola srovnává síťový marketing v přímém prodeji a nelegální pyramidové struktury. Ve čtvrté kapitole je popsána podnikatelská příležitost nabízená společností Amway ČR.
Využití Network marketingu ve vybrané firmě
SAIKO, Michaela
Ve své práci jsem posuzovala a zhodnocovala jednotlivé výhody network marketingu oproti klasickému obchodu. V teoretické části jsem se zejména zaměřila na definici network marketingu, historii network marketingu, zneužití principu NWM, výhody a nevýhody network marketingu, nezákonný systém a výpočet odměn v network marketingu. V analytické části byla nejdříve provedena charakteristika vybraného podniku, následovala analýza network marketingu zejména stěžejních produktů společnosti. Z provedené analýzy network marketingu bylo provedeno vyhodnocení práce a následně doporučeny změny.
Komparace přínosů nákupního network marketingu a spotřebních družstev pro koncové spotřebitele
LAVIČKA, Martin
Cílem diplomové práce bylo obecně analyzovat prostředí network marketingu a spotřebních družstev v ČR. Tato analýza byla doplněna porovnáním dvou konkrétních subjektů a jejich výhod a nevýhod pro koncové spotřebitele. V praktické části byla tato analýza doplněna dotazníkovým výzkumem v terénu, kdy byl dotazován minimální vzorek cca 200 spotřebitelů, před vybraným nákupním centrem. Otázky v tomto dotazníku byly zaměřeny zejména na spotřebitelskou znalost, jak spotřebního družstevnictví, tak i network marketingu, dále pak na zkušenosti spotřebitelů s těmito odvětvími, popř. zda jsou členy nějaké organizace působící ve sledovaných prostředích a častost jejich nákupů. Oba systémy, respektive subjekty, k úspěšnému fungování potřebují aktivní zapojení většího množství spotřebitelů. Každý způsob, však motivuje spotřebitele jiným způsobem, u network marketingu je to především zisk, kdežto u družstevnictví by se mělo jednat spíše o družstevní hodnoty. Ideální je kombinace obou předchozích způsobů motivace, tzn. orientace jak na jisté sociální hodnoty, tak i na zisk. U obou sledovaných subjektů však převažuje orientace spíše jen na zisk.
Network marketing as an opportunity
Hakun, Peter ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem této práce je vysvětlit princip fungování síťového marketingu, popsat jeho výhody, nevýhody a příležitost, kterou představuje pro výrobce, distributora i spotřebitele. První kapitola definuje síťový marketing a vysvětluje princip jeho fungování a historii. Druhá kapitola srovnává síťový marketing s klasickou formou distribučního řetězce z pohledu výrobce i spotřebitele. Příležitosti, které síťový marketing nabízí distributorům, jsou popsané ve třetí kapitole, které také poukazuje na rozdíly mezi síťovým marketingem a pyramidovými strukturami. Poslední kapitola představující praktickou část přibližuje využití síťového marketingu ve firmě Amway.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.