Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie Galerie Vaňkovka Brno
Junek, David ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování návrhu komunikační strategie pro společ-nost Galerie Vaňkovka Brno. Východiskem této práce jsou teoretické poznatky z oblasti marketingu, které jsou aplikovány v analytické části popisu společnosti. Ze získaných poznatků současného stavu společnosti je následně vypracován souhrn doporučení, který umožní dosažení efektivnější komunikace se zákazníky.
Nákupní centrum
Kántor, Albert ; Pešek, Ondřej (oponent) ; Horáček, Martin (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh nosné ocelové konstrukce nákupního centra, situovaného ve městě Brno. Objekt je ve tvaru U a půdorysné rozměry jsou 120 x 45 m. V čele je do budovy zapuštěna konstrukce ve tvaru věže, vysoká 24 m. Kromě této části je budova zastřešena zelenou střechou. Použitým materiálem je ocel S355 a beton C25/30. Konstrukce je tvořena sloupy, průvlaky a stropnicemi, ztužení je zajištěno svislými ztužidly a stropní železobetonovou deskou. Byl proveden návrh a srovnání dvou variant. Jedna varianta nespřažená, druhá se spřaženými nosníky se stropní železobetonovou deskou. Po zhodnocení obou variant byla vybrána varianta spřažená, která byla detailněji zpracována. Výpočty byly provedeny podle platných evropských norem.
Obchodní centrum Orlová - stavebně technologický projekt
Maléřová, Tereza ; Věrný, Luboš (oponent) ; Vlčková, Jitka Laura (vedoucí práce)
Tato diplomová práce zpracovává výstavbu obchodního centra v Orlové, a to z hlediska technologického, finančního a časového. Pozornost bude zaměřena především na výstavbu hlavního objektu - nákupního centra. Významná část této práce bude tvořena technologickou studií, která má stanovit připravenost, postup a návaznost jednotlivých prací, dále budou definovány hlavní strojní, materiálové a personální zdroje a jejich nasazení v čase. Pro vybrané činnosti bude zpracován podrobnější technologický postup, určeny kvalitativní požadavky v kontrolním a zkušebním plánu a vytipována rizika a navržena vhodná opatření. Dále bude zpracována technická zpráva zařízení staveniště, která bude doplněna o výkresy zařízení staveniště pro vybrané stavební etapy. Pro celý komplex obchodního centra bude vypracován finanční a časový plán, na základě technickohospodářských ukazatelů. Pro nákupní centrum bude vypracován podrobný časový harmonogram a položkový rozpočet. Vliv zvýšené hlučnosti z výstavby na okolí bude posouzen v akustické studii, na jejímž základě budou navržena a opatření a ověřena jejich účinnost.
Vývoj trhu obchodních nemovitostí v Brně
Zouhar, Matěj ; Bílá, Kateřina (oponent) ; Ivanička, Koloman (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje trh obchodních nemovitostí v Brně, se zaměřením na ná-kupní centra. Dále se zabývá určení marketingové strategie OC Olympia Brno. V rámci marketingové strategie byla vytvořena SWOT analýza, a z ní byly vytvořeny návrhy nebo doporučení pro zvýšení návštěvnosti centra. Dále byla vytvořena analýza konkurence a průzkum trhu v okolí centra.
Nákupní centrum ve Frýdku-Místku
Pešák, Radek ; Horáček, Martin (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné ocelové konstrukce nákupního centra. Konstrukce se nachází ve Frýdku-Místku. Objekt se skládá ze dvou částí. První částí je prosklené atrium s přechodovými můstky. Střešní konstrukce atria je navržena jako soustava válcových příhradových vazníků, na které jsou uložené vaznice. Druhou částí konstrukce je vícepodlažní nákupní centrum s terasou, řešené jako spřažená železobetonová konstrukce. Celkový půdorysný rozměr konstrukce činí 72 m x 120 m. Výška konstrukce nad terénem je 12,06 m. Příčné vazby jsou navrženy po 6 m. Byly vytvořeny 2 varianty, přičemž výhodnější varianta je řešena podrobně. Výstupem práce je srovnání řešených variant. Při návrhu se vychází z platných norem ČSN EN. Konstrukce byla řešena pomocí programu RFEM.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Kovárníková, Jaroslava ; Vodrážková, Lenka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nákupní centrum. Teoretická část se zabývá problematikou maloobchodu a marketingového plánování. V praktické části jsou vypracovány analýzy současné situace, které slouží jako podklad k návrhu marketingové strategie a remodelingu prvního patra nákupního centra.
Nákupní centrum v Ivanovicích na Hané
Čech, Martin ; Šmak, Milan (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem nosné ocelové konstrukce nákupního centra. Jde o halový objekt obdélníkového půdorysu o rozměrech 28 x 55 m a výšky 11 m s válcovou střechou o poloměru 50 m. Příčné vazby jsou navrženy po 5,5 m a tvoří je obloukové vazníky z kruhových trubek, které jsou uloženy na plnostěnných sloupech. Střešní a stěnový plášť je tvořen sendvičovými panely Kingspan. Střešní plášť je navržen v bezvaznicovém provedení, stěnový plášť je montován k paždíkům. Prostorová tuhost je zajištěna podélnými ztužidly a příčným ztužidlem z táhel Macalloy.
Předpjatá stropní konstrukce nákupního centra
Miechová, Zuzana ; Chalabala, Jiří (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh předpjaté stropní konstrukce nákupního centra. Jedná se o bodově podepřenou plnou desku s maximálním rozpětí polí 16,0*16,6 m. Konstrukce je navržena z dodatečně předpjatého betonu s použitím předpínací výztuže bez soudržnosti - 4-lanových monostrandů za použití podkladů firmy VSL SYSTÉMY (CZ) s.r.o. Součástí práce je rovněž zjednodušený návrh stropní konstrukce z ŽB, kterou podpírá mnohonásobně větší množství sloupů. Je provedeno srovnání obou typů stropních konstrukcí, uvedení výhod i nevýhod daných řešení. Statická analýza a výpočet vnitřních sil je proveden programem Nexis 32 3.60.15.
Vliv socioekonomických charakteristik vybraných obcí na dojížďku obyvatel za nákupy zboží denní potřeby
Henešová, Sára
Cílem práce bylo zjistit, jaký mají vliv socioekonomické ukazatelé na dojížďku obyvatel třech vybraných obcí za nákupem zboží denní potřeby. K naplnění cíle byly využity dotazníky, které jsem ve spolupráci na projektu TAČR TL05000558 získala. Výzkum se zaměřuje na analýzu faktorů, které ovlivňují vzdálenost a časovou náročnost cesty do nejbližšího supermarketu, obchodu s potravinami nebo k jinému prodejci zboží denní potřeby. Mezi zkoumané socioekonomické charakteristiky patří věk, dopravní dostupnost obce nebo například velikost obce.
Nákupní zvyklosti a spokojenost zákazníků vybraného nákupního centra
BLAŽKOVÁ, Markéta
Cílem této práce je zjistit nákupní zvyklosti a posoudit spokojenost zákazníků vybraného nákupního centra, zhodnotit nedávné změny a navrhnout opatření. V teoretické části jsou podrobně popsány faktory ovlivňující nákupní chování, průběh kupního rozhodovacího procesu, pojem spokojenost zákazníka, definice maloobchodu a nákupních center. Praktická část se zabývá analýzou nákupních zvyklostí a spokojeností zákazníků nákupního centra. Údaje a data byla získána pomocí anonymního dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek byly zaznamenány v tabulkách a pro zlepšení přehlednosti zobrazeny také ve formě grafů. Za účelem ověření nákupních zvyklostí a spokojenosti zákazníků byly stanoveny a následně vyhodnoceny hypotézy. Na základě zjištěných dat byly formulovány návrhy pro zvýšení spokojenosti zákazníků nákupního centra.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.