Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studium oboru Management TVS - motivace studentů a hodnocení spokojenosti s obsahem studia
Čiháková, Dominika ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Patríková, Jitka (oponent)
Název: Studium oboru Management TVS - motivace studentů a hodnocení spokojenosti se studiem. Cíle: Cílem diplomové práce je zjistit hlavní motivy, které vedly k zahájení studia současných studentů a absolventů oboru Management tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze. Práce zmapuje, zda jsou studenti se svou volbou studijního oboru spokojeni a zjistí, zda byla naplněna jejich očekávání, která měli před zahájením studia. Dalším cílem práce je vypracování doporučení pro zvětšení spokojenosti studentů se studijním oborem a návrh doporučení, která mohou případně vést k vylepšení stávající situace na Fakultě tělesné výchovy a sportu. Metody: V diplomové práci je využita metoda dotazování a metoda skupinové diskuze. Metoda dotazování byla aplikována na vzorku respondentů skládajícího se ze všech současných studentů oboru Management tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze a absolventů tohoto oboru. Metoda skupinové diskuze byla aplikována na vybraný vzorek osmi studentů zkoumaného studijního oboru. Výsledky: Pomocí výzkumných metod byly zjištěny motivy, které přiměly studenty, resp. absolventy, ke studiu oboru Management tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze. Na základě výzkumných otázek se podařilo zjistit, jaké případné změny by cílové skupině respondentů vyhovovaly,...
Vnímaná akademická účinnost u žáků středních škol
Draberová, Jana ; Morávková Krejčová, Lenka (vedoucí práce) ; Gillernová, Ilona (oponent)
Koncept vnímané akademické účinnosti, který rozšiřuje teorii vnímané osobní účinnosti Alberta Bandury, je významným činitelem ovlivňujícím školní úspěšnost studentů. V rámci této práce jsme se pokusili vytvořit výzkumný nástroj, který by byl schopen vnímanou akademickou účinnost měřit. V teoretické části se zaměřujeme na obecné vymezení konceptu vnímané osobní účinnosti a dále na konkrétnější charakteristiky vnímané akademické účinnosti. Část empirická se pak věnuje vývoji dotazníku, jeho psychometrickým charakteristikám a zjišťování jeho validity. Dotazník byl ověřován na výzkumném vzorku 611 studentů prvních až třetích ročníků pěti pražských gymnázií. Ze získaných závěrů vyplývá, že se jedná o reliabilní, psychometricky kvalitní výzkumný nástroj s uspokojivou validitou využitelný ve školní praxi. Výzkum rovněž odhalil zajímavé souvislosti vnímané akademické účinnosti s dalšími proměnnými, jako je pohlaví, věk či prožívání náročných školních situací studenty. Klíčová slova: vnímaná osobní účinnost, vnímaná akademická účinnost, motivace ke studiu, středoškolští studenti, diagnostika, Dotazník studijních zkušeností
Motivace studentů ke studiu oboru {\clqq}Ochrana veřejného zdraví``
ŠVECOVÁ, Pavla
Tématem této bakalářské práce byla motivace studentů ke studiu oboru Ochrana veřejného zdraví, která má poskytnout studentům vzdělání zaměřené na problematiku ochrany a podpory zdraví obyvatel nebo jejich skupin a též na vytváření a udržení zdravých přírodních, životních a pracovních podmínek. Hlavním cílem bylo stanovit celkovou škálu a úroveň motivací ze strany zájemců o studium oboru Ochrana veřejného zdraví a porovnat ji s jejich naplňováním v průběhu studia. Posléze pak výsledky výzkumu interpretovat v kontextu s reálnými zájmy a možnostmi uplatnění studentů v praxi. Pro sběr dat jsem zvolila výzkumnou techniku dotazníkového šetření. Osloveno bylo všech 70 současných studentů 1., 2. a 3. ročníku bakalářského studia Zdravotně sociální fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích oboru Ochrana veřejného zdraví. Výsledný výzkumný soubor, se kterým jsem pracovala, byl tvořen 61 respondentem. Návratnost činila 87,1 %. První hypotéza zněla: Motivace k volbě studia oboru Ochrana veřejného zdraví je ze strany zájemců ve většině spojována s předběžnou znalostí významu a poslání oboru. Tato byla spolupracujícími respondenty potvrzena. Byla potvrzena také druhá hypotéza: Úroveň motivace studujících obor Ochrany veřejného zdraví je v průběhu vlastního studia v rozhodující míře vázána na reálné možnosti profesního uplatnění v praxi. Studenti 3. ročníku, kteří mají již větší praktické zkušenosti, jsou mnohem více skeptičtí v možnosti nalézt praktické uplatnění v oblasti ochrany veřejného zdraví. Přesto většina respondentů odpověděla ano (26,2 %) a spíše ano (55,8 %) na otázku, zda si myslí,že by je profese v tomto oboru uspokojovala.
Analýza motivace studentů FM ve vztahu k volbě oboru a fakulty
Hána, Michal ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Teoretická část popisuje základní principy managementu, pozice a činnosti manažera, motivace a motivace ke studiu. Zároveň položí informační základ pro praktickou část. V rámci praktické části jsou uvedeny cíle práce, výzkumné otázky, výzkumný soubor a postupy zpracování dat. V praktické části práce dochází k analýze motivace studentů prostřednictvím dotazníkového šetření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.