Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 180 záznamů.  začátekpředchozí113 - 122dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
UI Specifikace mobilní aplikace pro rozpoznávání rostlin
Palmová, Markéta ; Pavlíček, Josef (vedoucí práce) ; Hanzlík, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce přiblíží problematiku User Interface (dále jen UI). Zaměřuje se převážně na problematiku zpracování a ovlivnění uživatele. Přiblíží vývoj operačních systémů z hlediska uživatelského rozhraní a to u počítačových i mobilních operačních systémů. Dále se soustředí na mobilní fotoaparáty a to na jejich kvalitu a sestavení pro pořizování kvalitních fotografií. Na konci každé z kapitol následuje shrnutí a zhodnocení informací. Hlavním cílem bakalářské práce je sestavení UI specifikace mobilní aplikace na rozpoznávání rostlin. V praktické části je vytvořeno šetření, které má pomoci se sestavením aplikace pro nejrozsáhlejší okruh uživatelů. Na základě šetření jsou vytvořeny 3 persony, ze kterých se dále odvíjí sestavení use case a scénáře. Podle těchto informací je navržen logický a grafický design aplikace. Celý návrh je předán panu Mgr. Vítězslavu Praksovi, Ph.D., který se návrhem UI specifikací zabývá. Pan Mgr. Praks, Ph.D. zhodnotil celý návrh a na jeho vyjádření o možnosti implementace aplikace byl sestaven závěr.
Uživatelská specifikace mobilního rozhraní pro hru Factories
Jindáček, Vojtěch ; Pavlíček, Josef (vedoucí práce) ; Kedaj, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh mobilního rozhraní hry Factories. V teoretické časti je vysvětlen pojem manažerská hra, je zde popsán vývoj manažerských her a jejich přínos a průběh. Dále jsou v práci popsány základy UI a UX a na závěr teoretické časti, práce obsahuje popis hry Factories a její pravidla. Praktická část obsahuje UI specifikaci a papírový prototyp návrhu. Součástí specifikace jsou personifikace, use case, scénář, logický a grafický design. Na konci práce se nachází závěrečné shrnutí práce a příloha, která obsahuje finální grafické designy a papírový prototyp.
Aplikace pro správu elektronického obchodu pomocí chytrého telefonu
Voneš, Jakub ; Kajan, Michal (oponent) ; Korček, Pavol (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá správou elektronického obchodu kuplevne.com pomocí chytrého telefonu. Popisuje návrh řešení a implementaci aplikace pro správu elektronického obchodu na mobilní platformě Android OS. V první části je seznámení s Android OS, jeho historie, konkurenční platformy pro mobilní přístroje a architektura Android OS. V další fázi je seznámení s nástroji pro vývoj aplikací. Poslední fáze se zabývá již samotným návrhem řešení a implementací aplikace.  
Aplikace pro sledování polohy zařízení pro OS Windows Phone
Dohnal, Stanislav ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Očenášek, Pavel (vedoucí práce)
Aplikace implementována v rámci této práce se zabývá získáváním dat o aktuální pozici zařízení, na němž je nainstalován operační systém Windows Phone 7. Obsahuje teoretické seznámení s tímto operačním systémem, dnešní metody získávání dat o poloze a dále samotný návrh, implementaci a testování aplikace. Pro prezentaci dat na mapových podkladech GoogleMaps je využito PHP frameworku Nette.
Slovník pro mobilní zařízení s OS Android
Damborský, Tomáš ; Kouřil, Jan (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací slovníkové aplikace pro mobilní zařízení s Android OS. Klíčovou vlastností aplikace je možnost provádět fulltextové vyhledávání. Toho je dosaženo použitím SQLite databáze s rozšířením Full Text Search. SQLite databáze jsou generovány ze zdrojových lexikálních dat ve formátu Lexical Markup Framework.
Dálkový ovladač PC pro Android
Melicherík, Petr ; Klicnar, Lukáš (oponent) ; Chrápek, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a tvorbou dvojice aplikací, které poskytují komplexní dálkové ovládání počítače s operačním systémem Windows. Aplikace jsou souhrnně pojmenovány UnderControl. Jako dálkový ovladač poslouží mobilní zařízení s operačním systémem Android. Spojení mezi zařízeními funguje na standardní síťové architektuře klient-server. Aplikace poskytují celkem tři režimy funkčnosti, které využívají dvou bezdrátových technologií, Wi-Fi a Bluetooth. První dva režimy poskytují funkčnost dálkového ovladače bez přenosu obrazu a od sebe se liší použitými technologiemi pro komunikaci. Třetí režim, využívající technologie Wi-Fi, navíc poskytuje přenos vzdálené plochy v reálném čase. Pro implementaci byl použit programovací jazyk Java.
Rozšířená realita pro iPhone
Bednář, David ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce byla vypracována na studijním pobytu na "Technische Universität Graz" v Rakousku, a byla zpracována v angličtině. Tato práce se zabývá rozšířenou realitou pro mobilní zařízení, především pak pro Apple iPhone. V teoretické části jsou zmíněny dostupné knihovny pro práci s rozšířenou realitou a také popis samotného zařízení a vývoje aplikací pro tuto platformu. Praktická část se pak zabývá implementací ukázkové aplikace, která využívá oblíbenou knihovnu pro počítačové vidění OpenCV, pro zpracování obrazu zachyceného kamerou zařízení. Aplikace dále umožňuje náhled kamery překrýt vizuálními informacemi bez i za užití privátních API, a zarovnat kameru OpenGL knihovny s pozicí kamery iPhone v reálném světě.
Klient XMPP v Nokia Qt SDK
Vaňák, Tomáš ; Mlích, Jozef (oponent) ; Bařina, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje tvorbu aplikace ve vývojovém prostředí Nokia Qt SDK. Zdůrazňuje odlišnosti od vývoje aplikace pro stolní počítač a popisuje jednotlivé kroky potřebné k vytvoření funkční mobilní aplikace. V práci jsou dále popsány základy protokolu XMPP. Výsledná aplikace bude jednoduchý XMPP klient.
Mobilní pokladní terminál
Malý, Petr ; Hruška, Tomáš (oponent) ; Kurečka, Radomír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací systému mobilních objednávek v restauračním prostředí, který by obsluze umožnil vytvářet a zúčtovat objednávky přímo od stolu s možností natížit útratu na klientské konto po identifi kaci klientskou kartou. Tento systém je implementován pro mobilní platformu Windows Phone verze 7.5.
Palubní počítač na mobilním zařízení
Kubík, Lukáš ; Kolář, Dušan (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce studuje možnosti využití dat z diagnostického OBD-II portu automobilů a senzorů mobilního zařízení s operačním systémem Android. Poukazuje na výpočet nových veličin ze získaných dat a hlavní část bakalářské práce popisuje návrh a implementaci aplikace využívající nově spočítané veličiny ve třech funkcionalitách.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 180 záznamů.   začátekpředchozí113 - 122dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.