Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Behavioral Aspects of Economic Relations, Organizations and Marketing Within the Russian Federation
Romášek, Štěpán ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with political, economic and primarily socio-cultural issues having impact on business, organizations and marketing in the framework of the Russian Federation, which are put into context with the Czech Republic (or other relevant countries eventually). My goal is to find out the ways how to approach the collaboration with the Russian Federation while considering knowledge from data providing background about macroeconomics and national policy and focus on the profile of participants presented in organizations and marketing. Emphasis of my thesis is especially put on cross-cultural element of business, more exactly on differences in organizational and consumer behavior. Using selected methods, I will extend the theoretical part assumptions and secondary research by new knowledge. Based on my findings I'll make new conclusions about countries' specifics, put them in a broader context, all to find out how to mitigate certain barriers and obstacles which can occur and affect companies spreading their field of activity to Russia.
Behavioral Aspects of Economic Relations, Organizations and Marketing Within the Russian Federation
Romášek, Štěpán ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with political, economic and primarily socio-cultural issues having impact on business, organizations and marketing in the framework of the Russian Federation, which are put into context with the Czech Republic (or other relevant countries eventually). My goal is to find out the ways how to approach the collaboration with the Russian Federation while considering knowledge from data providing background about macroeconomics and national policy and focus on the profile of participants presented in organizations and marketing. Emphasis of my thesis is especially put on cross-cultural element of business, more exactly on differences in organizational and consumer behavior. Using selected methods, I will extend the theoretical part assumptions and secondary research by new knowledge. Based on my findings I'll make new conclusions about countries' specifics, put them in a broader context, all to find out how to mitigate certain barriers and obstacles which can occur and affect companies spreading their field of activity to Russia.
Rizika řeckého trhu očima českých podnikatelů a obchodníků
Plojhar, Václav ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Manová, Miroslava (oponent)
Cílem této bakalářské práce je identifikovat nejběžnější rizika, která se vyskytují na řeckém trhu, z pohledu českých podnikatelů a obchodníku a uvést příklady nejlepší možné způsoby jak proti těmto rizikům chránit a minimalizovat je. Tato práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou obecně popsána rizika vyskytující se v mezinárodním obchodě, z nichž jsou popsány ty nejběžnější. Druhá část se věnuje samotnému mezinárodnímu obchodu mezi Českou republikou a Řeckou republikou. Ve třetí části jsou popsána specifická rizika a problémy, které se vyskytují na řeckém trhu, kde jsou uvedeny příklady, jak lze tyto rizika řešit. K vypracování práce bylo použito knižních publikací a internetových zdrojů jak od českých tak i od zahraničních autorů.
Rizika tuniského trhu očima českých exportérů
Barešová, Kateřina ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Štemberk, Jan (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je najít, analyzovat a prokázat očima českých exportérů rizika vyskytující se na tuniském trhu. Výsledná práce by mohla posloužit jako zdroj informací pro potencionální investory, vývozní podniky a obchodníky. Text bakalářské práce je rozdělen do tří kapitol. Úvodní část poskytuje teoretické informace o nejobvyklejších rizicích v mezinárodním obchodě. Druhá část se zabývá česko-tuniskou obchodní a ekonomickou spolupráci a popisuje tak aktuální stav vzájemného obchodu. Třetí kapitola tvoří stěžejní část celé práce. Jsou zde rozebrána vybraná rizika tuniského trhu a poskytnuté návrhy možností eliminace jejich dopadů nebo jejich úplnému předcházení. Práce čerpá z české i zahraniční literatury a bylo využito mnoha internetových zdrojů, statistik, tabulek a zpráv. Základním zdrojem konkrétních informací, názorů a zkušeností byl však provedený dotazníkový průzkum mezi českými společnostmi a jednateli, kteří mají zkušenosti s obchodováním na území Tuniska.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.