Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace společnosti Pinko, a. s.
Ottlová, Šárka ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Manová, Miroslava (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace společnosti Pinko, a. s., jež je českým výrobcem zmrzlin, a případné navržení nových marketingových aktivit, které by mohla firma využít. První díl teoretické části se věnuje marketingové komunikaci a komunikačnímu mixu, druhý díl je zaměřen na trh zmrzlin. Praktická část práce se zaměřuje na společnost Pinko, a. s., její historii, produkty a dosavadní marketingovou komunikaci. Přidanou hodnotou této práce je provedené dotazníkové šetření, jehož úkolem bylo zjistit povědomí o společnosti Pinko, a. s. v blízkosti jejího sídla, spotřebitelské preference v oblasti zmrzlin a oblíbené marketingové nástroje. Výsledky šetření slouží jako poklad pro návrh dalších marketingových aktivit, které by společnost mohla zrealizovat.
Současné podnikatelské prostředí Bulharska
Janská, Jana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Manová, Miroslava (oponent)
Tato práce pojednává o současném stavu podnikatelského prostředí v Bulharsku. Cílem této práce je poskytnout základní informace o podnikatelském prostředí v zemi z hlediska atraktivnosti pro české podnikatelské subjekty, kteří mají zájem na daný trh vstoupit. Po teoretické vymezení pojmů a uvedení do problematiky následuje analýza podnikatelského prostředí metodou PESTL, která se věnuje analýze jednotlivých částí podnikatelské prostředí a odhaluje jeho zvláštnosti. Na základě PESTL analýzy je vytvořena SWOT analýza prostředí, která identifikuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby země. Poslední kapitola se věnuje vývoji vzájemné ekonomické spolupráci Bulharska a České republiky a poskytuje informace o perspektivních oborech pro český export a investice.
Marketingová komunikace společnosti Sephora
Szabó, Nikola ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Manová, Miroslava (oponent)
Bakalářská práce se zabývá současnou marketingovou komunikací společnosti Sephora na českém trhu. Primárním cílem práce je analyzovat účinnost komunikační strategie společnosti na českém trhu s kosmetikou, který se v současnosti rychle rozvíjí. Toho cíle je dosahováno pomocí analýzy PEST, analýzy SWOT, analýzy konkurenčního prostředí na českém trhu a vlastního dotazníkového šetření. Výstupem práce je nejen zhodnocení účinnosti současné marketingové komunikace, ale i vlastní návrh a doporučení na novou komunikační strategii.
Rizika řeckého trhu očima českých podnikatelů a obchodníků
Plojhar, Václav ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Manová, Miroslava (oponent)
Cílem této bakalářské práce je identifikovat nejběžnější rizika, která se vyskytují na řeckém trhu, z pohledu českých podnikatelů a obchodníku a uvést příklady nejlepší možné způsoby jak proti těmto rizikům chránit a minimalizovat je. Tato práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou obecně popsána rizika vyskytující se v mezinárodním obchodě, z nichž jsou popsány ty nejběžnější. Druhá část se věnuje samotnému mezinárodnímu obchodu mezi Českou republikou a Řeckou republikou. Ve třetí části jsou popsána specifická rizika a problémy, které se vyskytují na řeckém trhu, kde jsou uvedeny příklady, jak lze tyto rizika řešit. K vypracování práce bylo použito knižních publikací a internetových zdrojů jak od českých tak i od zahraničních autorů.
Vliv médií na vývoj etikety v ČR
Jelínková, Jana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Manová, Miroslava (oponent)
Hlavním cílem této práce je zhodnotit vliv médií na vývoj etikety v České republice. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zabývá etiketou a jejím vývojem. Druhá kapitola vysvětluje základní problémy spojené s mediálním působením. Třetí kapitola analyzuje vliv jednotlivých druhů médií na vývoj etikety či úroveň vyjadřování a zabývá se také vlivem politické scény na úroveň etikety v ČR. Součástí práce je také anketa na téma vliv médií na vývoj etikety.
Česko-polská obchodní komora a její aktivity v oblasti zahraničního obchodu
Vacková, Irena ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Manová, Miroslava (oponent)
Cílem bakalářské práce je představit Česko-polskou obchodní komoru jako instituci a charakterizovat její činnost, aktivity a vliv na členské společnosti. V úvodu je stručně představena ekonomická situace obou států. Hlavní část práce je věnováva charakteristice Česko-polské obchodní komory, zaměřuje se na její aktivity a projekty, ve kterých je zapojena. V závěru práce jsou zmíněny příklady spolupráce s obchodní komorou. Nejprve je zde analyzována vzájemná spolupráce vybrané členské společnosti s komorou, poté jsou představeny dvě partnerské organizace komory, které se rovněž věnují podpoře česko-polských obchodních vztahů.

Viz též: podobná jména autorů
1 MANOVÁ, Michaela
2 Manová, Markéta
2 Manová, Milena
4 Manová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.