Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Odbory v mediální diskusi o koronaviru: srovnávací analýza diskuse v Česku a Rusku
Pachina, Anastasiia ; Soukup, Petr (vedoucí práce) ; Dvořák, Tomáš (oponent)
Tato práce poskytuje srovnávací analýzu prvního roku mediální debaty o koronaviru, které se účastnily odbory. Zkoumání mediální diskuse odhaluje pozici a roli odborů jak v tématu koronaviru, tak ve společnosti obecně. Pro srovnání jsou vybrány odbory v Rusku a České republice. Diskuse je analyzována v ruských a českých mediálních zdrojích. Zjištění obsahové a síťové analýzy jsou doplněny výsledky rozhovorů s členy odborových organizací v Rusku a České republice. Studie poukazuje na vyjednávací a deliberativní roli odborů v České republice, které jednají spíše ve shodě. V Rusku se však rozdělení na tradiční a alternativní odbory ještě výrazněji prohlubuje v době koronaviru. Studie ukazuje, že tradiční a alternativní odbory mají odlišné metody i přístupy k řešení situací a vyjednávání v rámci tripartity. Jak v české, tak i v ruské diskusi se objevuje model biokomunikability - veřejná sféra. Model předpokládá, že informace o zdraví jsou užitečné, protože usnadňují kolektivní rozhodování o veřejném zájmu, kterého se účastní jak občané, tak policy makers. Model naznačuje, že zdravotní otázky jsou otevřeny k diskusi, a to i pro konfliktní strany. V české diskusi nabývá model hierarchičtějšího charakteru, neboť v mediální diskusi jsou častěji přítomni zástupci vlády a odborových organizací. V Rusku však...
Popularita sportovních médií v tisku a na internetu - sociodemografický profil čtenářů.
Pamánek, Luboš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Popularita sportovních médií v tisku a na internetu - sociodemografický profil čtenářů Cíl práce: Cílem diplomové práce je analyzovat popularitu sportovních médií. Diplomová práce je zaměřena na sportovní média v tisku a na internetu a na jejich vývoj za posledních několik let. Vlastním přínosem práce je poté sestavení sociodemografického profilu čtenáře se zájmem o sport v tisku a na internetu a zkoumání jeho vztahu ke sportu. Vytvořené profily jsou následně porovnány s cílem nalézt shodné a odlišné rysy. Metoda: Výzkumná část diplomové práce je založena na analýze a zpracování získaných dat z marketingových výzkumů za zkoumané období. Výzkumu jsou podrobena sportovní média v tisku a na internetu, proto je v závěrečné kapitole výzkumné části použita metoda komparace, která poodhaluje rozdílné a shodné rysy obou typů médií. Pro zpracování tématu je využita metoda analýzy dokumentů a metoda komparace. Výsledky: Z výsledků práce vyplývá, že tištěná a internetová média zažívají odlišnou dobu, a ta se promítá i do sportovních médií. Na jedné straně tištěná média každoročně ztrácí na popularitě a jejich budoucnost je nejistá a na druhé straně u internetových médií se v posledních letech projevuje strmý nárůst popularity. To se samozřejmě promítá i do rozdílné sociodemografické struktury čtenářů...
Signal festival, jeho prezentace a medializace
Krýslová, Eliška ; Kubaš, Mario (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Bakalářská práce se věnuje prezentaci a medializaci světelného festivalu Signal. Práce má za cíl analyzovat všechny čtyři ročníky festivalu, které se konaly mezi lety 2013 a 2016, zhodnotit jejich medializaci a provést jejich vzájemnou komparaci. V teoretické části se práce zaměřuje na metody, které jsou využívány při výzkumu médií. Dále se věnuje přeměně kulturní události na událost mediální, zvláště pak faktorům, které tuto přeměnu ovlivňují. Praktická část obsahuje kvantitativní obsahovou analýzu mediálních výstupů, která je provedena na základě vyhledávání jednotlivých výstupů v mediální databázi Anopress. Práce je zakončena vyhodnocením předem stanovených hypotéz a zhodnocením efektivity komunikace mezi festivalem Signal a mediálními organizacemi.
Popularita sportovních médií v tisku a na internetu - sociodemografický profil čtenářů.
Pamánek, Luboš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Popularita sportovních médií v tisku a na internetu - sociodemografický profil čtenářů Cíl práce: Cílem diplomové práce je analyzovat popularitu sportovních médií. Diplomová práce je zaměřena na sportovní média v tisku a na internetu a na jejich vývoj za posledních několik let. Vlastním přínosem práce je poté sestavení sociodemografického profilu čtenáře se zájmem o sport v tisku a na internetu a zkoumání jeho vztahu ke sportu. Vytvořené profily jsou následně porovnány s cílem nalézt shodné a odlišné rysy. Metoda: Výzkumná část diplomové práce je založena na analýze a zpracování získaných dat z marketingových výzkumů za zkoumané období. Výzkumu jsou podrobena sportovní média v tisku a na internetu, proto je v závěrečné kapitole výzkumné části použita metoda komparace, která poodhaluje rozdílné a shodné rysy obou typů médií. Pro zpracování tématu je využita metoda analýzy dokumentů a metoda komparace. Výsledky: Z výsledků práce vyplývá, že tištěná a internetová média zažívají odlišnou dobu, a ta se promítá i do sportovních médií. Na jedné straně tištěná média každoročně ztrácí na popularitě a jejich budoucnost je nejistá a na druhé straně u internetových médií se v posledních letech projevuje strmý nárůst popularity. To se samozřejmě promítá i do rozdílné sociodemografické struktury čtenářů...
Mediální obraz Světového kongresu žen v Praze 1981 na stránkách dobového tisku
Kosová, Petra ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Téma diplomové práce je obraz Světového kongresu žen, který se konal v roce 1981 v Praze, v československém dobovém tisku. V termínu od 8. do 13. října 1981 se do Paláce kultury sjely na akci, kterou pořádala Mezinárodní demokratická federace žen, zástupkyně 133 zemí, aby diskutovaly o rovnoprávnosti a míru. Světový kongres žen byl zeměmi východního bloku vnímán jako jedna z nejdůležitějších politických akcí roku 1981. Uchopení tématu umožní zpracovat událost, o které chybí odborná literatura po roce 1989, která by se jí zabývala, charakterizovat tehdejší mediální scénu, analyzovat přístup tisku k pokrytí události a v neposlední řadě také charakterizovat postavení a roli ženy v roce 1981, jak ji prezentovala média. Diplomová práce si klade za cíl přiblížit tuto historickou událost z pohledu vybraných dobových deníků a časopisu a přinést hloubkovou studii mapující toto historické téma.
Analýza mediálního trhu v České republice
Roll, Jan ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem teoretické části této bakalářské práce je seznámit čtenáře se základními pojmy z oblasti médií a představit historické souvislosti, které vedly k utváření médií do podoby, v jaké je známe dnes. Dále budou v teoretické části charakterizovány jednotlivé mediatypy včetně uvedení jejich výhod a nevýhod. Práce se bude podrobněji zabývat plánování mediálních kampaní. Cílem praktické části bakalářské práce je analýza současného stavu médií, která utvářejí český mediální trh. Pomocí veřejných výstupů dlouhodobých projektů monitorujících česká média zde bude zkoumán stav a vývoj mediálního trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.