Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  začátekpředchozí32 - 41  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mobilní aplikace pro hledání sportovních spoluhráčů
Kolečkář, David ; Španěl, Michal (oponent) ; Bambušek, David (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat mobilní aplikaci pro operační systém Android, která bude sloužit pro hledání sportovních spoluhráčů. Aplikace uživatelům umožní sdílet a reagovat na nabídky k různým sportovním aktivitám. V textu práce je popsán proces návrhu a vývoje uživatelského rozhraní aplikace a její implementace. Výsledkem této práce je volně dostupná mobilní aplikace, která uživateli umožní vyhledat patřičného spoluhráče, podle zvolených kritérií.
Mobilní aplikace do posilovny
Hynek, Tomáš ; Kolář, Martin (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit mobilní Android aplikaci umožňující sestavení tréninkového plánu a zapisování odcvičených cviků. Tato práce je cílena na začátečníky nebo pokročilé cvičence z České republiky. Výsledkem je mobilní aplikace, která motivuje cvičence k tomu, aby chodil cvičit pravidelně a zapisoval si svoje aktivity. Mimo jiné umožňuje uživateli prohlížení více jak 100 cviků doplněné o obrázky a postup cvičení. 
Knihovna pro multiplatformní vývoj mobilních aplikací
Kovařík, Michal ; Sochor, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá potížemi s vývojem mobilních aplikací pro vícero operačních systémů a vývojových prostředí, s cílem vytvořit ideální knihovnu pro tvorbu uživatelských rozhraní. Na základě moderních webových standardů byl navržen a implementován framework pro vývoj HTML aplikací, umožňující vývojářům snadné vytváření aplikací s jednotným zdrojovým kódem, které se samy inteligetně přizpůsobí zařízením a operačním systémům, na nichž jsou spuštěny. Zvřejněn coby open-source projekt, současně podporující Windows 10, Android, Chrome OS a Web, je Flexus frameworkem návrhu uživatelskách rozhraní v aktivním užívání a nadálém vývoji.
Aplikace pro hodnocení kvality pokrmů na Android
Tomešek, Jan ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
  Tato práce se zabývá návrhem, implementací a testováním mobilní aplikace, která představuje součást vznikající služby pro hodnocení kvality pokrmů ve stravovacích zařízeních, přičemž hodnocení pocházejí přímo od strávníků. Uživatelé se mohou nechat inspirovat hodnoceními jiných uživatelů, mohou hodnocení sami přidávat, případně si pokrmy a stravovací zařízení vyhledávat. Primárně se práce soustředí na návrh uživatelského rozhraní.   Služba je uživatelům zprostředkována pomocí aplikace pro platformu Android.   V rámci práce byla vytvořena aplikace, která je kompatibilní s 94 % Android zařízení na současném trhu a kterou lze po odladění v budoucnu uvolnit pro reálné použití.   Čtenáři tato práce poskytuje náhled na aktuální trendy ve vývoji mobilních aplikací, předkládá úvahy související s návrhem reálně uplatnitelné aplikace a nabízí výběr nástrojů a prostředků, které lze pro vývoj využít či do aplikace integrovat.
Vývoj mobilní aplikace pro platformu iOS
Aldorf, David ; Šimek, Pavel (vedoucí práce) ; Stočes, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem mobilní aplikace pro operační systém iOS. Vytvoření aplikace bylo provedeno na základě teoretických poznatků získaných v teoretické části bakalářské práce. Bylo provedena komparace vývojových prostředí a na základě bodovací metody bylo vybráno vývojové prostředí Xcode IDE od společnosti Apple. Poté byl vytvořen logický návrh, který obsahuje rozvržení a popisuje funkcionalitu aplikace. Na základě logického návrhu byl vytvořen grafický návrh aplikace se vzhledem opírajícím se o Material design od společnosti Google. K implementaci kódu byl použit moderní objektově orientovaný programovací jazyk Swift. Aplikace poskytuje uživateli možnost přihlášení přes sociální síť Facebook, a nebo přes email. díky tomu je zaručena úschova dat v databázi a uživatel ke svým datům může přistoupit i z jiných zařízení iOS. Pro databázové řešení byl použit Framework FireBase. Aplikace z databáze generuje seznam receptů pro zdravý životní styl a ukládá informace o uživateli pro výpočet ideálního jídla
Aplikace pro vyhledávání partnerů do posilovny (Android)
Kalous, Filip ; Behúň, Kamil (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou mobilní aplikace. Jejím účelem bude pomoci vyhledat partnery k cvičení nehledě na sportovní aktivitu, i když je cílena hlavně na posilování ve fitness centrech. V práci je rozebrána tvorba samotné aplikace pro operační systém Android a implementace serverové části tvořená pomocí frameworku Ruby on Rails. V praxi by aplikace měla umožnit uživatelům kdykoliv a kdekoliv najít vhodného partnera k cvičení.
Aplikace pro inteligentní logování polohy z GPS pro zařízení s OS Android
Šťastný, Petr ; Zeman, Kryštof (oponent) ; Lattenberg, Ivo (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit samostatnou službu, která by zjišťovala, ukládala a přeposílala informace o poloze uživatele s operačním systémem Android. Informace by měli být přeposílány on-line. Ukládání polohy by mělo probíhat přes KML soubor, který by měla aplikace generovat.
Informační systém pro Výzkumnou skupinu diagnostika
Vaďura, Pavel ; Zachariášová, Marcela (oponent) ; Čekan, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o návrhu a implementaci informačního sytému pro výzkumnou skupinu. V práci jsou popsány základní technologie pro tvorbu informačního systému, jako je PHP, PHP frameworky, MySQL a jQuery. Další část práce pojednává o specifikaci, analýze, návrhu a implementaci reflektující požadavky výzkumné skupiny na funkcionalitu informačního systému.
Zpěvník pro mobilní zařízení s pokročilými funkcemi
Komárek, Ondřej ; Škoda, Petr (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem, implementací, vydáním a propagací aplikace zpěvníku pro operační systém Android. Největší důraz je kladen na schopnost aplikace přizpůsobit texty písní tak, aby byly velmi dobře čitelné i na malých obrazovkách mobilních zařízení. Aplikace je také doplněna dalšími funkcemi užitečnými zejména pro hráče na kytaru. Mezi ně patří například možnost stahování textů písní s akordy z webu, nebo automatický posun textu s nastavitelnou rychlostí pro různé části písně. Práce se dále zabývá ostatními důležitými aspekty vývoje aplikace, jako je její uživatelské testování a reálné nasazení.
Systém pro správu úkolů na platformě Android navržený podle metodiky Material Design
Haubert, Marek ; Šlajchrt, Zbyněk (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat vývoj uživatelského rozhraní aplikace na platformě Android. V úvodu práce je krátce představen operační systém Android a popsána architektura aplikací. V dalších kapitolách následuje popis komponent uživatelského rozhraní včetně praktických ukázek jejich použití v aplikaci. Důraz je kladen na vývoj v souladu s grafickou specifikací Material Design a se zásadami správného návrhu a vývoje Android aplikací. V praktické části práce je popsán postup při vývoji uživatelského rozhraní na ukázkové aplikaci. Práce je určena začínajícím vývojářům mobilních aplikací pro výuku vývoje uži-vatelského rozhraní, ale může být užitečná i pro pokročilejší vývojáře, kteří se ještě neseznámili se specifikací Material Design.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   začátekpředchozí32 - 41  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.