Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Metronom pro mobilní zařízení Android
Pomkla, František ; Burget, Radek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementace metronomu pro smartphone s OS Android a smartwatch s OS Tizen, který umožňuje asynchronní fungování i navázání Bluetooth spojení a zasílání dat ze smartphone na smartwatch zařízení. Metronom má sloužit především hudebníkům hrajícím v kapele, kterým umožní ukládání specifického tempa pro konkrétní písničky. Tato tempa lze uložit do playlistů a zaslat pomocí Bluetooth komunikace. Aplikace ve smartwatch představuje jiný způsob zdůraznění tempa, a to pomocí vibrací. Další funkcí sloužící především pro bubeníky je vyhodnocování přesnosti úderů v rámci daného tempa pomocí smartphone aplikace. Pro implementaci byly použity programovací jazyky C# a Java společně s využitím SQLite databází.
Anotátor datové sady pro trénování neuronových sítí
Schneider, Martin ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh a implementace systému umožňujícího anotovat obrazová data pro učení neuronových sítí. Důležitou vlastností tohoto systému je iterativní provádění učení, kdy anotovanou množinu rozšiřuje i sama neuronová síť a uživatelé provádí korekce nad rozšiřujícími daty. Systém se skládá z informačního systému s vloženým nástrojem pro anotování komunikujícím s programem řídícím neuronové sítě. Informační systém je navržen podle architektonického modelu MVC. Frontend aplikace je postaven na knihovně React jazyka JavaScript. Design frontendu je proveden dle konvencí Material Design s využitím Material-UI frameworku. Frontend udržuje trvalé spojení s Python backendem s využitím protokolu WebSocket, jehož využívá i backend pro komunikaci s programem pro řízení neuronových sítí. NoSQL databázový systém využívá technologii MongoDB. 
Informační systém pro Výzkumnou skupinu diagnostika
Vaďura, Pavel ; Zachariášová, Marcela (oponent) ; Čekan, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o návrhu a implementaci informačního sytému pro výzkumnou skupinu. V práci jsou popsány základní technologie pro tvorbu informačního systému, jako je PHP, PHP frameworky, MySQL a jQuery. Další část práce pojednává o specifikaci, analýze, návrhu a implementaci reflektující požadavky výzkumné skupiny na funkcionalitu informačního systému.
Mobilní aplikace pro správu a rezervace sportovních lekcí
Hynek, Tomáš ; Tomešek, Jan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci pro operační systém Android, která umožní urychlit a obstarat kompletní proces a správu rezervací sportovních lekcí. V aplikaci vystupují dvě role uživatele. Prvním typem uživatele je trenér, který může nabízet svoje sportovní lekce. Pokud si jeho lekce někdo rezervuje, aplikace mu to patřičně oznámí. Všechny své rezervace lekcí může spravovat a zobrazovat pomocí kalendáře. Naopak uživatel nebo-li sportovec, který provádí rezervace, může lekce vyhledávat dle jejich názvu nebo vzdálenosti místa konání. Aplikace s názvem Fittyy je vytvořena na základě pravidel Material Designu. Dále jsou v aplikaci využity moderní technologie Android Jetpacku, které umožňují ukládání lokálních dat, implementaci architektury MVVM nebo zpracování dat na pozadí. Pro komunikaci mezi trenérem a sportovcem byl využit CMS systém firmy Dactyl Group s.r.o.
Mobilní aplikace do posilovny
Hynek, Tomáš ; Kolář, Martin (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit mobilní Android aplikaci umožňující sestavení tréninkového plánu a zapisování odcvičených cviků. Tato práce je cílena na začátečníky nebo pokročilé cvičence z České republiky. Výsledkem je mobilní aplikace, která motivuje cvičence k tomu, aby chodil cvičit pravidelně a zapisoval si svoje aktivity. Mimo jiné umožňuje uživateli prohlížení více jak 100 cviků doplněné o obrázky a postup cvičení. 
ODPOVĚDNÝ DESIGN
Filípková, Valentýna ; Václavková, Maria Nina (oponent) ; Tobola, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem odpovědnosti v designu. Jejím výstupem je online platforma consciousdesign.cz, která poskytuje podklady k možným odpovědným přístupům. Skládá se z databáze inovativních materiálů, výzkumných textů, tematických odkazů a rozhovorů s designéry, materiálovými specialisty, vědci a technology. Webová stránka může sloužit jako výchozí bod pro studenty designu a designéry, které zajímají aktuální možnosti a nové cesty k designu ohleduplnému k přírodě i lidem.
Chcu víno! - mobilní aplikace pro komunikaci zákazníka s vinařem
Adamec, Martin ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci pro operační systém Android, která propojí především drobné vinaře se zákazníky. V aplikaci si potenciální zákazník zadá oblast hledání a zprávu pro vinaře. Na základě této poptávky se rozešlou zprávy vinařům v dané oblasti. Přijmutím poptávky vinařem dostane zákazník informaci, že je dostupný. Případné upřesnění poptávky či nabídky lze uskutečnit pomocí soukromých zpráv v aplikaci. Aplikace je vytvořena s důrazem na jednoduchost použití a respektuje Material Design. Data jsou ukládána pomocí technologie Firebase od Google, notifikace jsou zasílány pomocí služby Firebase Cloud Messaging. S ohledem na jednoduchost jsou výsledkem dvě aplikace, první Mám víno! je určena pro vinaře. Druhá aplikace Chcu víno! slouží výhradně pro zákazníky, kteří pomocí ní vyhledají vinaře.
Aplikace pro inteligentní logování polohy z GPS pro zařízení s OS Android
Šťastný, Petr ; Zeman, Kryštof (oponent) ; Lattenberg, Ivo (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit samostatnou službu, která by zjišťovala, ukládala a přeposílala informace o poloze uživatele s operačním systémem Android. Informace by měli být přeposílány on-line. Ukládání polohy by mělo probíhat přes KML soubor, který by měla aplikace generovat.
UI pro kooperaci dohledového systému s člověkem
Klem, Václav ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Bažout, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o návrhu a vývoji efektivního uživatelského rozhraní pro spolupráci uživatele s dohledovým systémem. Zabývá se studiem v současnosti dostupných nástrojů k anotaci videí a detekci/sledování osob ve videu a poskytuje porovnání těchto metod za účelem vytvoření anotační aplikace pro novátorský způsob detekce anomálií. Tento novátorský způsob je založen na detekcích anomálií na úrovni snímků. Anomálie v tomto slova smyslu obecně znamená jakékoliv ilegální chování osob ve videu. Cílem této práce je vytvořit návrh anotační aplikace pro tento nový způsob detekování anomálií, ověřit validitu jeho koncepce uživatelským testováním prototypu a následně implementovat plnohodnotnou verzi na základě výsledků testování. Při testování prototypu aplikace bylo dosaženo relativně vysoké úspěšnosti anotace circa 89% a hodnocení přehlednosti UI uživateli 83%. V návaznosti na uživatelskou odezvu byly reflektovány změny do finální, plně funkční verze aplikace, která je hlavním výstupem práce.
Aplikace pro přípravu zkoušek
Líbal, Tomáš ; Veigend, Petr (oponent) ; Dytrych, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou přípravy zadání závěrečných zkoušek na Fakultě informačních technologií Vysokého učení technického v Brně. Popisuje návrh a implementaci webové aplikace, která vyučujícím umožňuje vytvářet a spravovat plány místností a termíny jednotlivých zkoušek. Důležitou částí aplikace je také automatické rozsazení studentů v místnostech a vygenerování jednotlivých zadání zkoušky pro tisk na základě šablony a způsobu rozsazení. Studentům aplikace zprostředkuje přehledné zobrazení jednotlivých termínů zkoušek a podrobností o nich. Výsledkem práce bude funkční a používaná webová aplikace napsaná v jazyce Java s využitím aplikačních rámců Spring a Angular.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.