Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová analýza prodeje softwarového produktu veřejnému sektoru.
Krausová, Patrícia ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Cílem této bakalářské práce je rozbor marketingových postupů při prodeji softwaru veřejné správě, za pomoci případové studie česko-slovenské softwarové společnosti, Atbon, a.s.. Práce si také klade za cíl zmenšit současnou znalostní mezeru v dané problematice, a to jak v akademické, tak v praktické sféře. Studie je rozdělena do dvou částí. První část, teoretická, představí charakteristiky různých typů trhů, softwarového průmyslu a popíše základy marketingové strategie, taktiky a analytických nástrojů, které budou použity při rozboru dané společnosti. Část praktická se zaměří na společnost Atbon, a.s., popíše a zanalyzuje její marketingovou činnost při prodeji nového softwarového produktu veřejnému sektoru. Na základě výsledků analýzy budou učiněny závěry a konkrétní doporučení.
Analýza propagace obcí na příkladech vybraných lokalit
Dopitová, Martina ; Vláčil, Jan (vedoucí práce) ; Macháčková, Lucie (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu propagace vybraných měst. Jejím cílem je teoreticky i prakticky zmapovat a následně na konkrétních příkladech zhodnotit přístup měst a obcí k propagaci svých lokalit a v nich uskutečňovaných aktivit, a to jak směrem ke svým návštěvníkům, tak především ke svým obyvatelům. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení základních pojmů a souvislostí spojených s propagací, marketingem měst a obcí a marketingovým mixem, jehož je propagace součástí. V praktické části práce je provedena analýza propagace ve sledovaných lokalitách a zároveň je zde i vyhodnocení její účinnosti. Celkově autorka práce došla k závěru, že přístup vybraných měst k jejich propagaci je na poměrně dobré úrovni. Přesto však autorka narazila na určité rezervy a pokusila se tak o navržení některých doporučení, která mohou být inspirací nejen pro samotná analyzovaná města, ale i pro ostatní města a obce.
Marketing města Rejštejn
Hlaváčová, Veronika ; Peková, Jitka (vedoucí práce) ; Kadeřábková, Jaroslava (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingem šumavského města Rejštejn. V roce 2007 byl Rejštejnu navrácen status města, což pro něj znamená základní odrazový bod k nastartování socioekonomického rozvoje a k podpoře cestovního ruchu. Marketing představuje prvek řízení města, který může tento rozvoj v Rejštejně podpořit. Pozornost je v práci věnována především detailní analýze dosavadního využívání nástrojů marketingového mixu, jejíž výsledky slouží jako základ pro navržení zlepšení využívání nástrojů marketingového mixu v městě Rejštejn do budoucna.
Marketing ve veřejné správě
Červeňáková, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Práce pojednává o specificích, která jsou typická pro marketing, který provádí veřejný sektor, a která jej odlišují od marketingu v soukromém sektoru. Na příkladu vládní agentury CzechInvest chce zobecnit, jak probíhá marketing ve veřejné správě. Klade si otázku, zda marketing ve veřejném sektoru může aplikovat stejné principy jako marketing v soukromém sektoru. Práce se zabývá také tím, zda veřejný sektor využívá stejné marketingové nástroje jako soukromý sektor, nakolik je tento marketing efektivní a které faktory ovlivňují efektivitu marketingu ve veřejné správě. Na závěr přináší doporučení, která by měla přispět k větší efektivitě marketingu, který provádí státní instituce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.