Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová analýza prodeje softwarového produktu veřejnému sektoru.
Krausová, Patrícia ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Cílem této bakalářské práce je rozbor marketingových postupů při prodeji softwaru veřejné správě, za pomoci případové studie česko-slovenské softwarové společnosti, Atbon, a.s.. Práce si také klade za cíl zmenšit současnou znalostní mezeru v dané problematice, a to jak v akademické, tak v praktické sféře. Studie je rozdělena do dvou částí. První část, teoretická, představí charakteristiky různých typů trhů, softwarového průmyslu a popíše základy marketingové strategie, taktiky a analytických nástrojů, které budou použity při rozboru dané společnosti. Část praktická se zaměří na společnost Atbon, a.s., popíše a zanalyzuje její marketingovou činnost při prodeji nového softwarového produktu veřejnému sektoru. Na základě výsledků analýzy budou učiněny závěry a konkrétní doporučení.

Viz též: podobná jména autorů
10 KRAUSOVÁ, Petra
4 Krausová, Pavla
1 Krausová, Pavlína
10 Krausová, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.