Název: Analýza propagace obcí na příkladech vybraných lokalit
Překlad názvu: Analysis of promotion capability of municipalities focused on specific locations
Autoři: Dopitová, Martina ; Vláčil, Jan (vedoucí práce) ; Macháčková, Lucie (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing ve veřejném sektoru; marketingový mix; obec; propagace; marketing mix; promotion; public sector marketing; village

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46556

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193360


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet