Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Funkcia a vplyv moderných nástrojov propagácie pri oslovování klientov cestovného ruchu
Oravcová, Martina
Bakalářská práce se zabývá funkcí a vlivem moderních nástrojů propagace při oslovování klientů cestovního ruchu. Hlavním cílem práce je zkoumání, identifikace a využití moderních nástrojů propagace mezi subjekty cestovního ruchu. Práce obsahuje srovnání přínosů a využití moderních nástrojů mezi subjekty a zákazníky cestovního ruchu. K naplnění daných cílů bylo použito primárně získání dat pomocí dotazníkového šetření.
Informace jako nástroj pro řízení návštěvnických toků v destinaci (České Budějovice)
VARGOVÁ, Lucie
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat informační zdroje a práci s informacemi v řízení návštěvnických toků. Dále analyzovat práci s informacemi průvodců v destinaci a jejich vliv na pohyb návštěvníků s ohledem na udržitelnost rozvoje destinace. Pro dosažení cíle práce byla provedena analýza a zhodnocení informačních zdrojů, a to konkrétně oficiálních volnočasových webových stránek města České Budějovice a aktuálně nabízených propagačních letáků. Analýza letáků a webu proběhla na základě kvalitativního hodnocení deseti pozorovateli. Dále byly provedeny řízené rozhovory s 11 odborníky (turističtí průvodci a vedoucí odboru cestovního ruchu města ČB). Z výsledků práce byl vyvozen závěr, že destinace disponuje kvalitními informačními zdroji, které napomáhají při řízení návštěvnických toků. Dále z kvalitativního výzkumu - strukturovaných osobních rozhovorů byl zjištěn fakt, že většina průvodců v Českých Budějovicích nedbá při svých prohlídkách na udržitelnost rozvoje cestovního ruchu destinace a není jejich snahou v tomto směru vzdělávat své klienty. Průvodci podceňují význam udržitelnosti rozvoje cestovního ruchu z důvodu absence obav z negativních dopadů jejich činnosti na destinaci. V návaznosti na tato zjištění byly vypracovány návrhy na zlepšení práce s informacemi průvodců a průvodcovské činnosti.
Funkcia a vplyv moderných nástrojov propagácie pri oslovování klientov cestovného ruchu
Oravcová, Martina
Bakalářská práce se zabývá funkcí a vlivem moderních nástrojů propagace při oslovování klientů cestovního ruchu. Hlavním cílem práce je zkoumání, identifikace a využití moderních nástrojů propagace mezi subjekty cestovního ruchu. Práce obsahuje srovnání přínosů a využití moderních nástrojů mezi subjekty a zákazníky cestovního ruchu. K naplnění daných cílů bylo použito primárně získání dat pomocí dotazníkového šetření.
Príjmy a výdaje seniorov žijúcich v Juhomoravskom kraji v súvislosti s rozhodovaním pri výbere dovolenky
Bachanová, Michaela
Bachanová, M. Příjmy a výdaje seniorů žijících v Jihomoravském kraji v souvislosti s rozhodováním při výběru dovolené. Bakalářská práce. MENDELU Brno, 2013. Bakalářská práce se zaobírá potřebami a preferencemi seniorů z Jihomoravského kraje při výběru dovolené. V úvodu popisuje teorii týkající se dané problematiky, dále analyzuje současnou situaci na trhu a současné preference a potřeby skoumaného segmentu. Tato data jsou získáná dotazníkovým šetřením na vybraném vzorku respondentů. Vý-sledkem jsou konkrétní doporučení pro cestovní kanceláře.
Pozice Prahy na trhu kongresů.
Kremlová, Hana ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Jarolímková, Liběna (oponent)
Práce se věnuje kongresovému cestovnímu ruchu, jeho stavu v Praze a dalších 4 konkurenčních městech. Nejprve popisuje specifika marketingu cestovního ruchu, kongresový turismus a destinační marketing. Následuje srovnání destinací a aktivit jednotlivých městských convention bureau a z nich vycházející doporučení pro české hlavní město.
Marketingová strategie hotelu Zlatá hvězda Třeboň
Urbanová, Julie ; Pillmayerová, Jarmila (vedoucí práce) ; Krejčová, Ing. (oponent)
Cílem diplomové práce je zmapování stávajících kapacit ubytovacích zařízení v Třeboni a jejich očekávaný nárůst v horitontu cca do dvou let. Dále se práce zabývá marketingovým mixem v odvětví pohostinství a cestovního ruchu a analýzou tržních příležitostí. Na závěr je vypracována marketingová strategie pro hotel Zlatá hvězda a doporučeny návrhy, které by mohly přispět k dalšímu rozvoji služeb hotelu, eliminaci sezónních výkyvů, atp.
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Bydžovská, Kateřina ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie, její zhodnocení a návrhy na zlepšení. Nejprve jsou charakterizovány základní pojmy marketingu, jsou vysvětleny principy strategického marketingu a charakterizován trh cestovního ruchu. Poté je analyzována marketingová strategie Zájezdy pro děti - CK Ivana Ježková. Na základě provedených analýz jsou doporučeny návrhy na zlepšení marketingové strategie.
Využití kulturních atraktivit v cestovním ruchu na Benešovsku
PAPEŽOVÁ, Jana
Práce se zabývá využitím kulturních atraktivtit na okrese Benešov. Součástí práce je situační analýza a terénní dotazníkové šetření, na jehož základě byl vytvořen návrh cyklotrasy a produktový balíček. Destinace nabízí řadu kulturních atraktivit a cílem je přilákat co nejvíce návštěvníků do této oblasti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.