Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 579 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Podnikatelský záměr pro prodej vína
Zborovská, Petra ; Sochor,, Jiří (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vypracování podnikatelského záměru, který se zabývá prodejem vína z nové odrůdy révy vinné, která se nazývá „Marlen”. Teoretická část se týká oblasti podnikatelských plánů a způsobu jeho zpracování se zaměřením na danou problematiku. Praktická část se týká konkrétních opatření a nástrojů pro úspěšné sestavení podnikatelského záměru, jímž je zavedení prodeje nového vína do prodeje.
Podnikatelský plán pro založení živnosti v oblasti výroby a prodeje cukrářských výrobků
Fárková, Marie ; Polášková, Lucie (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
V diplomové práce je zpracován návrh podnikatelského plánu pro založení společnosti zabývající se výrobou a prodejem cukrářských produktů v regionu Rožnovsko. Pro vstup na tento relativně malý, ale vysoce konkurenční trh, je zvolena cesta diferenciace, a to zejména prodejem tradičních a poctivých zákusků ve vlastní tematické cukrárně v centru města. Další plánovanou cestou distribuce je prodej kávy a vybraných výrobků z pojízdného stánku před čtvrtým nejnavštěvovanějším muzeem České republiky. Pro sestavení návrhu podnikatelského plánu jsou využity informace a data z knižních a online zdrojů, stejně jako údaje z analýzy vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Samotný návrh podnikatelského plánu zahrnuje popis koncepce a plány společnosti, včetně predikce finanční situace budoucího podniku.
Podnikatelský záměr - založení Hookah baru
Hlaváčková, Kristýna ; Roháček, Martin (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zhotovením podnikatelského záměru na založení podniku s nabídkou vodních dýmek. Práce se skládá z několika částí, a to konkrétně teoretické, analytické a praktické, kdy v teoretické části jsou popsány a definovány základní pojmy a definice. V analytické části je za pomocí teoretických poznatků analyzována současná situace na trhu a v praktické části je samotná realizace podnikatelského záměru.
Založení malého podniku
Slavíčková, Marie ; Putnová, Anna (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu návrhu podnikatelského plánu na založení malé společnosti. V první části práce jsou zkoumána teoretická východiska pro zpracování podnikatelského plánu. Ve druhé části je provedena analýza současného stavu podnikatelského sektoru. Ve třetí, praktické části, je navržen podnikatelský plán pro založení malé společnosti.
Podnikatelský plán na založení nové firmy
Zbytková, Šárka ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu na založení nového podniku působícího v oboru gastronomie, který se bude specializovat na catering, kuchařské kurzy a výrobu cukrářských výrobků. V návrhu řešení je kladen důraz na finanční a marketingový plán.
Založení malého podniku
Salíniová, Lenka ; Dudík, Martin (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Cieľom diplomovej práce, je vytvorenie podnikateľského plánu na založenie malého podniku, zaoberajúceho sa prípravou tapasov v Brne. Práca sa skladá z dvoch častí: z teoretickej a praktickej. V teoretickej časti sú rozoberané základné pojmy, analýzy k podrobnému popisu jednotlivých časti podnikateľského plánu. V praktickej časti práce je spracovaný podnikateľský plán pre založenie tapas baru. Tu sú vykonané analýzy vnútorného a vonkajšieho prostredia a finančný plán na zaistenie podnikateľskej činnosti.
Marketingový plán
Tupý, Maroš ; Ing.Vladimír Schwarz (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cieľom mojej bakalárskej práce je návrh marketingového plánu pre slovenské popredné vinárstvo VILLA VINO RAČA. Je zložená zo štyroch častí. V Prvej časti sa budem venovať vymedzeniu problému a následnému cieľu práce. V druhej časti budú zahrnuté teoretické východiska práce. Tretia časť sa bude zaoberať analýzou daného problému a súčasnou situáciou. A v poslednej štvrtej časti sa budem snažiť poukázať na vlastné návrhy riešenia a prínosov návrhu riešení.
Marketingový plán pro společnost Fablaja s.r.o.
Vařachová, Jana ; Metálová, Petra (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení marketingu s cílem zvýšit tržby. Společností je Fablaja s.r.o. Budou provedeny analýzy mikroprostředí a makroprostředí, které jsou nezbytné k určení současného stavu společnosti. Na základě těchto analýz je vytvořen marketingový plán.
Marketingový mix společnosti "Purlive s.r.o."
Padrta, Lukáš ; Kuchař, Marek (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce bude zaměřena na analýzu a vytvoření marketingového mixu společnosti Purlive s.r.o. Jelikož je firma na trhu nová, bude tedy i vznikat nový marketingový mix, ve kterém se nejvíce zaměřím na výrobek, cenu, průzkum trhu a konkurenceschopnost. Součástí práce bude i swot analýza a komunikační mix.
Návrh zavedení nového produktu na trh
Kovářová, Veronika ; Ing.Marianna Ďurašková (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh zavedení nového produktu na trh“ je analýza uvedení nového typu kupónu Unišek + společnosti Le Cheque Dejeuner, s.r.o. na domácí trh. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části bude zpracována teoretická problematika, tj. jednotlivé metody, vymezení základních pojmů, podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu tzv. 4P, popis jednotlivých etap a s tím souvisejících analýzy. V praktické části bude charakterizována výše jmenovaná společnost, která zavádí produkt na trh, úspěšnost zavedení produktu a ověřena správnost stanovených hypotéz.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 579 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.