Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza event marketingu studentské organizace
Ježková, Martina ; Knichalová, Gita (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace neziskové organizace se zaměřením na pořádání eventů a s tím související event marketing. Cílem analýzy je připravit podklady pro vytvoření a realizaci nového unikátního eventu, který doplní doprovodný program konkrétního projektu. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. Analytická část se zaměřuje na kulturní vyžití ve veřejném prostranství se zaměřením na studenty i širší veřejnost s cílem připravit unikátní event. Na základě této analýzy je navrhnut a začleněn konkrétní event do komunikačního mixu společnosti. Práce taktéž podrobně popisuje realizaci a zpětně hodnotí průběh akce.
Případová studie kampaně Responsible Together
Nováková, Lucie ; Pavlík, Petr (vedoucí práce) ; Moree, Dana (oponent)
Práce analyzuje kampaň Responsible Together, která má za cíl snížit násilí na ženách. Kampaň je tvořena nestátními neziskovými organizacemi, které jsou součástí občanské společnosti. Cílem diplomové práce je zkoumat, jak daná kampaň vzniká, jakou má cílovou skupinu a jaké prostředky využívá v rámci komunikačního mixu. Jako výzkumný design je vybrána případová studie, která kombinuje více metod sběru dat. Pomocí analýzy dokumentů, vč. grafických materiálů, a pozorování, práce komplexně ukazuje proces tvorby kampaně, zapojené organizace a organizátory/ky. V neposlední řadě práce ukazuje specifika marketingu neziskových organizací.
Analýza event marketingu studentské organizace
Ježková, Martina ; Knichalová, Gita (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace neziskové organizace se zaměřením na pořádání eventů a s tím související event marketing. Cílem analýzy je připravit podklady pro vytvoření a realizaci nového unikátního eventu, který doplní doprovodný program konkrétního projektu. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. Analytická část se zaměřuje na kulturní vyžití ve veřejném prostranství se zaměřením na studenty i širší veřejnost s cílem připravit unikátní event. Na základě této analýzy je navrhnut a začleněn konkrétní event do komunikačního mixu společnosti. Práce taktéž podrobně popisuje realizaci a zpětně hodnotí průběh akce.
Marketing a paralympijské hry
Čechová, Pavla ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Práce se v teoretické části zabývá historií paralympijských her a problematikou marketingu neziskové organizace. V souvislosti s touto problematikou jsou nastíněny i základní informace ohledně sponzoringu a public relations. V praktické části se nachází stručný přehled marketingových kampaní z předchozích ročníků paralympijských her a následně návrhy do budoucna pro zlepšení a zkvalitnění komunikace jak s veřejností, tak s potenciálními i současnými sponzory Českého paralympijského výboru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.