Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing Utilization in an Industrial Company
Vozáriková, Renáta ; Vrana, Milan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
My bachelor's thesis provides informations about marketing utilization in the industrial company Sauer-Danfoss, a.s. which deals with production and instalation of mobile hydraulics. I analyze actual usage of marketing tools in the company based on the findings and try to propose new solutions appropriate to use these tools to increase their effectiveness.
Návrh marketingového plánu provozovny Big One Fitness
Rašovská, Aneta ; Nejezchleb, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice marketingu v podmínkách rostoucí konkurence a stále se zvyšujících tlaků na inovační schopnosti podniků, na schopnost rychlé reakce na neustále se měnící požadavky zákazníků, na rostoucí tlaky ze strany konkurence.
Marketingový plán tenisového klubu SK Tenis Kladno
Urbanová, Anna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Marketingový plán tenisového klubu SK Tenis Kladno Cíle: Hlavním cílem této práce vypracování návrhu marketingového plánu tenisového areálu SK Tenis Kladno. Dílčím cílem bylo provedení situační analýzy, na jejímž základě byl marketingový plán vypracován. Metody: V této práci jsem použila metodu analýzy, metodu dotazování a metodu škálování. Metodou dotazování byly zjišťovány informace o zákaznících klubu, jejich názorech, potřebách a přáních. Analyzován byl samotný podnik, byla provedena analýza konkurence, partnerů a zákazníků. U analýzy konkurence a podniku byl výsledek zjištěn pomocí metody škálování. Součástí je souhrnná analýza SWOT. Výsledky: Z provedených analýz vyplynulo, že klub má jednoho silného konkurenta a dva slabší konkurenty. Z výsledků dále vyplynulo, že největší slabou stránkou klubu je cenová politika a postoj současného vedení klubu a s tím nevyhovující atmosféra v něm. Marketingový plán se zaměřuje jednak na mladé generace, tzn. děti a mládež a jednak amatérské hráče. Klíčová slova: marketingové plánování, marketingový mix, marketingové cíle, propagace, cena, zákazník, konkurence
Komunikační strategie Pure Jatomi Fitness Platinum pro rok 2014
Šulová, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE PURE JATOMI FITNESS PLATINUM PRO ROK 2014 Cíle: Hlavním cílem této práce je návrh komunikační strategie pro platinový klub Pure Jatomi Fitness PLATINUM na rok 2014. Tento návrh vychází ze současné aplikované komunikační strategie. Je zaměřen na získávání nových zákazníků a na komunikaci se stávajícími členy, dále přináší návrhy, jak rozvíjet spolupráci se současnými partnery. Metody: V práci byla použita metoda interview a metoda analýzy dokumentů. Metoda interview byla použita při provedení několika rozhovorů s generálním manažerem fitness klubu pro Českou republiku. Metoda analýzy dokumentů byla aplikována při zpracování získaných reklamních materiálů od fitness klubu. Výsledky: Byl sestaven návrh komunikační strategie pro platinový klub Pure Jatomi Fitness PLATINUM pro rok 2014. Návrh přináší nové myšlenky, jak získávat členy nové a ukazuje možné prostředky vedoucí ke zlepšení komunikace se stávajícími členy. Navrhuje nové, moderní komunikační kanály, které by společnost mohla využívat a vymýšlí eventy pro členy, prostřednictvím nichž lze utvářet vztah, který může upevňovat loajalitu členů ke klubu. Klíčová slova: marketingová strategie, komunikační strategie, marketingový mix, marketingové cíle, komunikační mix, health and fitness klub.
Strategie uvedení nového produktu na trh
Fialová, Petra ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá přípravou marketingového plánu pro uvedení nového produktu na trh s plně automatickými kávovary. Cílem této práce je navrhnout kompletní marketingový plán rozpracovaný do jednotlivých kroků včetně analýzy trhu, navržení marketingových cílů a marketingové strategie založené na marketingovém mixu pro dosažení daných cílů.
Komunikační strategie Pure Jatomi Fitness Platinum pro rok 2014
Šulová, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE PURE JATOMI FITNESS PLATINUM PRO ROK 2014 Cíle: Hlavním cílem této práce je návrh komunikační strategie pro platinový klub Pure Jatomi Fitness PLATINUM na rok 2014. Tento návrh vychází ze současné aplikované komunikační strategie. Je zaměřen na získávání nových zákazníků a na komunikaci se stávajícími členy, dále přináší návrhy, jak rozvíjet spolupráci se současnými partnery. Metody: V práci byla použita metoda interview a metoda analýzy dokumentů. Metoda interview byla použita při provedení několika rozhovorů s generálním manažerem fitness klubu pro Českou republiku. Metoda analýzy dokumentů byla aplikována při zpracování získaných reklamních materiálů od fitness klubu. Výsledky: Byl sestaven návrh komunikační strategie pro platinový klub Pure Jatomi Fitness PLATINUM pro rok 2014. Návrh přináší nové myšlenky, jak získávat členy nové a ukazuje možné prostředky vedoucí ke zlepšení komunikace se stávajícími členy. Navrhuje nové, moderní komunikační kanály, které by společnost mohla využívat a vymýšlí eventy pro členy, prostřednictvím nichž lze utvářet vztah, který může upevňovat loajalitu členů ke klubu. Klíčová slova: marketingová strategie, komunikační strategie, marketingový mix, marketingové cíle, komunikační mix, health and fitness klub.
Marketingový plán tenisového klubu SK Tenis Kladno
Urbanová, Anna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Marketingový plán tenisového klubu SK Tenis Kladno Cíle: Hlavním cílem této práce vypracování návrhu marketingového plánu tenisového areálu SK Tenis Kladno. Dílčím cílem bylo provedení situační analýzy, na jejímž základě byl marketingový plán vypracován. Metody: V této práci jsem použila metodu analýzy, metodu dotazování a metodu škálování. Metodou dotazování byly zjišťovány informace o zákaznících klubu, jejich názorech, potřebách a přáních. Analyzován byl samotný podnik, byla provedena analýza konkurence, partnerů a zákazníků. U analýzy konkurence a podniku byl výsledek zjištěn pomocí metody škálování. Součástí je souhrnná analýza SWOT. Výsledky: Z provedených analýz vyplynulo, že klub má jednoho silného konkurenta a dva slabší konkurenty. Z výsledků dále vyplynulo, že největší slabou stránkou klubu je cenová politika a postoj současného vedení klubu a s tím nevyhovující atmosféra v něm. Marketingový plán se zaměřuje jednak na mladé generace, tzn. děti a mládež a jednak amatérské hráče. Klíčová slova: marketingové plánování, marketingový mix, marketingové cíle, propagace, cena, zákazník, konkurence
Marketing Utilization in an Industrial Company
Vozáriková, Renáta ; Vrana, Milan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
My bachelor's thesis provides informations about marketing utilization in the industrial company Sauer-Danfoss, a.s. which deals with production and instalation of mobile hydraulics. I analyze actual usage of marketing tools in the company based on the findings and try to propose new solutions appropriate to use these tools to increase their effectiveness.
Návrh marketingového plánu provozovny Big One Fitness
Rašovská, Aneta ; Nejezchleb, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice marketingu v podmínkách rostoucí konkurence a stále se zvyšujících tlaků na inovační schopnosti podniků, na schopnost rychlé reakce na neustále se měnící požadavky zákazníků, na rostoucí tlaky ze strany konkurence.
Marketingová strategie horského ubytovacího zařízení
Königová, Jitka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Mojžíšek, Ivan (oponent)
Cílem této diplomové práce je charakterizovat tvorbu marketingové strategie na konkrétním praktickém příkladu, kterým je horské ubytovací zařízení. V teoretické části se tato práce zaměřuje především na metodologii a techniky tvorby strategie, které jsou v praktické části aplikovány. Zvláštní pozornost je věnována právě aplikaci teoretických poznatků tak, aby se na jejich základě dospělo k formulaci samotné marketingové strategie. Formulace marketingové strategie je vlastně doporučením konkrétnímu horskému ubytovacímu zařízení, jak by se měl do budoucna marketingově orientovat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.