Název: Marketingová strategie horského ubytovacího zařízení
Překlad názvu: Marketing Strategy of a Mountain Guesthouse
Autoři: Königová, Jitka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Mojžíšek, Ivan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová strategie; marketingové cíle; marketingový mix; S-T-P strategie; situační analýza; SWOT; ubytovací služby; accommodation service; marketing mix; marketing objectives; marketing strategy; S-T-P strategy; situational analysis; SWOT

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39415

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-199704


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet